Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مادرانه
سلام:این عید رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم.ان شاءالله که سالی خوب برای شما وخانواده محترم باشه.
- پریود
سلام خانم دکتر
من ۲۰ تیرماه سقط جنین ۶ هفته ای داشتم که خونریزی تا یک هفته بعد از سقط ادامه داشت.بعد از آن دکترم برام آسپرین ۸۱ تجویز کردند که روزی یدونه مصرف میکنم .الان ۱۵ روز میشه که شروع به مصرف کردم.البته کمی بقایا هنوز داشتم
از ۱۱ مرداد لکه بینی به رنگ قهوهای داشتم و از روز ۱۶ مرداد خونریزی به رنگ قرمز روشن دارم.ایا این پریود است و اینکه قبلا رنگ خون پریودم تیره بود الان روشنه میخواستم دلیلشو بدونم ایا بخاطر مصرف اسپرینه یا چیز دیگه ایه؟؟؟؟ - پریود
با عرض سلام خدمت شما خانوم دکتر عزیز یکسال زایمان کردم پریودام منظم نیست میخواستم یه قرص جلوگیری بهم معرفی کنید که عوارض نداشته باشد ممنون از شما
- تپش شکم
سلام.ببخشید من تومهرماه رابطه محافظت نشده بدون دخول داشتم و۲۴ساعت بعدش دوتا قرص اوسیز خوردم وابان واذرماه هم پریودیم بجای پنج روز سه روزشد ودی ماه هم هنوز به وقت پریودیم چهارروزمونده وهفت هفته ک ازرابطه م گذشت سونو رحم وضمایم گرفتم چیزی نبود ولی الان چن روزه ک شکمم تپش داره مثله قلب میزنه ونفخ هم دارم خواهشا بگید ازچیه؟؟
- سلام ببخشید میخواستم بپرسم آیا قرص گین آپ باعث نازایی مشود
- تخمک گذاری
سلام من روز ۱۴ پریود امپول اچ سی جی زدم وروز شانزدهم ازاد گذاشتم به نظر شما کی تخمک ازادشده وتا اون روز بوده که من ازاد گذاشتم فولیکول غالبم ۲۵ بوده..ایا باردار میشم؟
- لکه بینی
سلام وقتتون بخیر
بنده چند ماهه پریودام نامنظم شده از 5 روزه تبدیل شده به ده روزه 7 روز خونریزی 3 روز لکه بینی
سونوگرافی و آزمایشاتم خوب بوده دکتر به مدت دوماه قرص روکین برام تجویز کرده بودن دوماه پیش قرص روکین خوردن و این ماه که کلا قرص قطع شده الان روز 12 ام پریود هستم و همچنان لکه بینی دارم ایا امکانشه بخاطر قرص روکین باشه ؟
پریودم 7 روزه تموم شد ولی الان هنوز لکه بینی دارم کمی
قبلا فقط تا روز 10 ام لکه بینی داشتم ولی این ماه هنوز روز 12لکه بینی دارم ولی کمه
امکانشه بخاطر قرص روکین باشه ؟ - نازایی
سلام ببخشید تو سنو گرافی نوشته،مایع مختصر در لگن دیده شد،این یعنی چی؟؟؟روز ۱۲ سیکل
- عمومی
سلام خسته نباشید من تو رابطه اتفاقی آلت به واژنم فشار داده شده و بعد خون خیلی کمرنگ و خیلی کم اومد نگرانم که پردم پاره شده یانه اگه میشه بگید چیه؟
- فولیکول
سلام خانم دکتر من امروز سونوگرافی رحم و تخمدان دادم برام نوشتن .. یک فولیکول اکوفری با قطر 17 میلیمتر در تخمدان چپ دیده میشود .. این به چه معنی هست؟؟
- بیماری اندومتریوز
من چهل و،دو ساله و مشکوک به اندومتریوز و ادنومیوز هستم دکتر برام سونو مخصوص اندومتریوز نوشته ولی اصلا خونریزی کامل قطع نمیشه که برم سونو امپول واریو پپتیل هم اثر نداشت چه کنم
- بکارت
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم من وقتی برای اولین عادت ماهانه شدم بعد از دوران هفت روزم اندازه یک بند انگشت داخل واژنم کردم ولی همون لحظه خون ریزی نداشتم بعد نیم تا یک ساعت بعد از من خون اومد ولی واژنم درد و سوزشی نداشتم فقط کمرم یکم درد داشت خواستم بدونم بکارتم آسیب دیده
- دیفرلین
سلام خانم دکترعزیزطاعاتتون قبول درگاه حق، ۴۹ساله هستم ،بدلیل ضخامت رحم و پولیپ کورتاژشدم دکترم گفتند ۶ماه بعدازکورتاژمراجعه کنم بعدازمراجعه مجسترول تجویزکردند ازروز اول پریود مصرف کردم تا۱۴روز ۶روز بعدازقطع قرص پریودشدم به دکترمراجعه کردم که چطورقرص رامصرف کنم گفتند قرص به بدنت جواب نداده یاامپول دیفرلین بزن که یائسه بشی یارحم رابرداریم الان یه نوبت امپول دیفرلین زدند می خواستم نظرشماروبدونم
- خونریزی واژن کودک
سلام دختر 8ساله ایدارم که امروز کمی خون از واژنش خارج شد علت ان چیست بشدت نگرانم هرچی پرسیدم کار ای هم نکرده علت چیست؟
- پریود نشدن بعداز قرص تنسی
سلام وقت بخیر ماه قبل روز اخر پریودی، رابطه محافظت نشده داشتم و منی داخل منی ریخته شده بعد نیم ساعت دو قرص تنسی 75%نولژیل بطور همزمان خورده شده. 5روز بعد سه روز خونریزی زیاد بود و تمام. الان بعداز مصرف قرص 38 گذشته ولی پریود نشدم علت چیه؟ تست ببیبی زدم منفی بود
- ضربه به رحم
سلام وقت بخیر توی دعوایی با همسرم لگد محکمی به رحمم خورده روز اول پریودیم بوده با توجه به اینکه سیکل من طی ۳روز تموم میشه الان با گذشت ۷ روز هنوز لکه بینی دارم وگاها دردی در قسمت زیر شکم لطفا توضیح بدید ممکنه چه آسیبی دیده باشم اینکه باید به پزشک مراجعه کنم رو خودم میدونم
- پرده بکارت
سلام وقتتون بخیر من چند روزه فکر و خیال داره دیوونه م میکنه ما هشت ماهه عقدیم پرده بکارت من ارتجاعی از نوع حلقوی هستش دوماه پیش همسرم آلتش رو به صورت مالشی به روی واژنم میکشید راستش ی کوچولو درد داشتم میخواستم بدونم من باکره هستم یا خیر ؟! بعد اینکه پزشک قانونی اگه برم چی میگه ؟!
- قرص سیبل
من برای درد شدید پریودی رفتم متخصص زنان زایمان اون هم قرص سیبل برام نوشت استفاده از این قرص چطور هست؟ من قرص های سفیدو استفاده نمیکنم میترسم با خوردنش دردم شروع شه
- دوقلوزایی
سلام من میخوام برای دوقلو زای اقدام کنم میخوام ببینم امکان دوقلو با ردار شدن هست میتونم جنسیت خودم انتخاب کنم ممنون میشم اگر جواب بدید خواهش میکنیم
- توده سولید احتمال فیبروادنوم هیپو اکو بدون کلسیفیکاسیون و محدوده و شارپ مشخص مشکل دارد
توده سولید هیپواکوسینه که مطرح کننده ضایعاتProbably benign هستن خطرناکه یا سرطانه ؟؟؟؟


