Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دختر
سلام میخواستم بپرسم شما تک نفره ویزیت میکنین؟میخواستم بخاطر مشکلم که ۶سال ازدواج کردم هنوز دخترم مزاحمتون بشم بخاطر همون پرسیدم که راحت بتونم حرفمو بزنم
- قرصهورمونی
قرصدوفاستونبهمدتبرایدرمان اندومتریوپزشکم.تجویزکردندبامصرف 10تاقرصپریودشدمایابرایماهبعد میتونمازادامهورقهقرصاستفادهبکنم یابستهجدیداستفادهبکنم
- درد شدید زیر شکم هنگام مدفوع وچند روز قبل از پریود.
وقت بخیر. من پریود کاملا منظمی دارم و دو ماه است که قبل از شروع پریود احساس درد شدید در زیر شکم و کمر دارم. در این روزها هنگام مدفوع از شدت درد و سرگیجه از حال میرم و بعد از چند ساعت استراحت شدت درد کم میشه. ممکنه راهنمایی کنین که الان من باید چه کار کنم؟ چون یک روز قبل از پریود هست برای مراجعه به دکتر زنان مشکلی برای تشخیص نیست؟
- داروی دزوسپتیو
سلام اگر داروی دزوسپتیو را ۳ روز فراموش کنم مصرف کنم (در هفته دوم) الان در روز سوم و چهارم چکار کنم؟
- نامنظمی پریودی
سلام من از۲۵ بهمن ۱۴۰۱ پریودشدم ولی الان تا ۱۴ اسفند لکه بینی شبیه لخته قهوهای سوخته همراه با کمی سوزش هنگام آمدن لخته دارم سنم ۴۶ سال ومجرد وبدلیل کم کاری تیروئید لووتیروکسین ۱۰۰ می خورم وهمیشه هم بیحال وصبح هنگام بیدارشدن اصلا جون ندارم وجدیدا استخونهام هم نرم شده زانو آرنج. باتشکر
- تب و گلو درد بعد انتقال
سلام من روز اول انتقالم هست دیروز انتقال دادم و الا سردرد و سرگیجه و بدن درد و گلو درد دارم میترسم اتفاقی بیفته برای جنینام چیکار کنم حس میکنم تب هم دارم
- ریزش مو پس از زایمان
باسلام ببخشید پنج ماه از زایمانم میگذره دوماهه ریزش مو پیداکردم ،چیکارباید کنم؟ باتشکر
- میگرن
باسلام خانم دکتر با داشتن میگرن بارداری برایم خطری به همراه دارد؟ یا خیر
- در دختر ۳۱ ساله هستم
- تنبلی تخمدان
سلام من دکتر برام قرص مدروفم تجویز کردن و گتن از شب چهاردم تا ده شب بخورم یه دوره خوردم ولی تو این ماه من اول اذر پریود شدم و ششم پاک شدم ولی امروز متدجه شدم خونریزی دارم الان باید قرص و چطوری بخورم ممنون میشم جواب بدید
- قاعدگی
سلام خانم دکتر شب بخیر.خانمی ۴۵ ساله هستم از یکسال پیش بمدت ۴ ماه دچار قطع قاعدگی شدم وبعد از مراجعه به ماما استروژن و پروژسترون دادن بمدت ۲ ماه تو این دو ماه پریود منظم داشتم بعد دوباره قطع شد اما بعد از ۴۰ روز شروع کردم به مصرف پروژسترون وبا این دارو پریود میشدم.یک هفته پیش از پریود پاک شدم الان روز سیزدهم هست دوباره با درد پریود شدم مثل روز اول.حال فردا که ۱۴ قاعدگی هست و باید پروژسترون مصرف کنم آیا باید صبر کنم پاک بشم یا نه میشه مصرف کنم؟ ممنون میشم پاسخ بفرمایین
- نوزاد پسر
پسر من ۸ ماهشه الان دوشنبه صداش گرفته شدید جوری ک بزور نفس میکشه سرماخورده ابریزش بینی هم داره دکتر براش ازوترایمیسی و سیتریزین نوشته میخاسم بگم با این دوتا خوب میشه یا ببرمش پیش ی دکتر دیگ؟؟
- سقط
سلام و خسته نباشید.من حدود یک ماه و نیم پیش در 10 هفتگی سقط انجام دادم.بعد از یک ماه که سونگرافی مجدد گرفتم،بقایایه بارداری به اندازه حدود 2 در 2سانتیمتر نشان داده شد.به غیر از کلتاژ دوباره راه حل دیگری وجود ندارد.
- زنان و زایمان خونریزی
- کیست سینه
سلام خانم دکتر عزیز،در سینه هام کیست دارم دکتر بهم قرص دوناژست داده،میخواستم بدونم باوجود مجرد بودنم، برام در آینده مشکلی پیش نمیاره،ممنون
- احتباس ادرار
سلام خانوم دکتر روز ۵ پریودی ب صحنه جنسی فک کردم ک باعث نبضم شد تو ناحیع تناسلی الان ۱۹ روز میگذره ۴ روزه احساس میکنم ادرارم کاملا تخلیه نمیشه ت نت خوندم ک بخاطر اوناکرمه ک بخاطر ضعفه ی مشاورم ت نت گف ممکنه بخاطر اون باشه ضعیف شده باشه مثانه و اینات ینی بخاطر همونه اگرم مثانم ضعیف شده باشه راه درمان داره یا تا اخر عمر باید همینجوری باشم ؟ ایا اونکارم موجب اندومتریوز میشه بعد من یبوستم داره ممکنه دسشوییم بخازر اون باشه امروز مدفوعم با قرص اومد ممنون میشم پاسخ بدید
- باسلام وخسته نباشید خدمت خانوم دکتر ببخشید من هشتم بهمن ماه پریود شدم والا دوماهه نشدم بی بیجک هم استفاده کردم منفی بود بنظرتون من باید چیکارکنم تا پریود بشم سابقه نامنظمی پریودی داشتم دکتر رفتم گفت ازاعصابت هست
- رفع تیرگی واژن با لیزر
سلام خانم دکتر شما لیزر برای رفع تیرگی واژن هم انجام میدین؟اگه مثبت است از چه دستگاهی استفاده میکنین
- دخترم امپول واریو پپتیل رو ده نوبت بعدی که ۲۸ روز دیگه است چه تاریخی باید بزنه
دخترم امپول واریو پپتیل رو ۵ اذر ترزیق کرده نوبت بعدی که ۲۸ روز دیگه چه تاریخی میشه
- سلام دختر هفتده ساله دارم که سه سال هست پرید شده و خونریزی های شدید داره خیلی شدید ،چکار باید بکنم ؟؟


