Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قائدگی
سلام من قاعدگیم نامنظمه و دکتر بهم قرص سیبل داده تا حالا مصرف نکردم ولی نزدیک پریودم هست و نمیخوام پریود شم میشه از قرص سیبل برای پیشگیری از پریود نشدن استفاده کرد؟ خواهشا سریع پاسخ دهید ممنون
- سلام خانم دکتر تو سونوگرافی واژینال که گرفتم برای خونریزی نوشته مقدارجزیی مایع در کاویتی رحم دیده میشود.(دوره Mense) یعنی چی؟
- سلام۹سانت هماتوم بعداززایمان سزارین گرفتم چه کاری بایدکرد؟
- amh
سلام.ایاممکندارهتخمدانهابزرگو fshوLHوپرولاکتیننرمالباشهومقدار amhدرروزسوم پریودکمترازیکباشه
- مصرف قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند
سلامم وثت به خیر من در اولین دوره از مصرف قرص سیپروترون کامپاند هستم. بعد از اولین روزمصرف در روز اول عادت ماهانه خونریزی ام قطع شده . الان باید ادامه بدم قرص هارو یا نخورم ؟
- پریود نشدن بعداز ۱۰ ماه
سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
- دردهای پریودی
باسلام و شب بخیر خانم دکتر
همسر بنده 26 سال سن داره و2 هست ازدواج کریدیم همیشه و هرماه یکی دو روز قبل از پریودی دچار ردر زیر دل و شکم و کلیه میشه و روزی که پریود میشه دردش زیاره و میریم درمانگاه دکتر معمولا کترولاک و هیوسین میده تو سرم و اروم میشه بعد از یک روز هم معمولا دردش خوب میشه تا زمانی که پاک میشه سونوگرافی هم رفته مشکلی نداشته ایا این درد هرماه طبیعی است البته الان چند روز هست که میگه سینم و زیر شکم درد میکنه وبعد از خوردن غذا میگه ضعفم میزنه و حالم یه کم بهم میخوره رفتیم دکتر ازمایش نوشت پرولاکتینش باید بین 5تا35 باشه ولی 47 بود این مشکل چی خودش ومن خیلی به خاطذ ازمایش نگرانیم تو رو خدا رااهنماییمون کنیدباتشکر - پریودی دراثرورزش
سلاموقت بخیرخانم دکترمن۲۶سالمه مجردمدتیه تامیام شروع به دویدن باتردمیل میکنم روزبعدپریودمیشم خواستم بدونم مشکلم جدیه بایدبه دکترمراجعه کنم واینکه چیکارکنم خوب بشم ممنون میشم راهنماییم کنید.
- سلام وقت بخیر
توده سینه راست هیپواکو بدون میکروکلسیفیکاسیون و دیستورشن به ابعاد5 .3*2. 7 خطرناکه؟؟؟ فعلا ب دکتر نشون ندادیم خیلی نگرانیم. آیا خطرناکه
- قرص سیبل
با سلا من ۱۹ سالمه و مجرد هستم مدتیه ک قاعدگی نامنظمی دارم و باید حتما دارو بخورم تا پریود بشم الان نزدیک سه ماه هست ک پریود نشدم و دکتر بهم قرص سیبل داد دارم مصرف میکنم دومین قرص از رنگ سفید روهم خوردم ولی هنوز پریود نشدم خیلی نگران هستم چون نمیخوام روز کنکور پریود باشم چون اذیت میشم آزمایش هم داده بودم مشکلی نداشتم و فقط اضافه وزن زیاد دارم الان من چیکار کنم ک پریود بشم؟ لطفا سریع پاسخ بدید.
- سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم سزارین چهارم خطرناک است
سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم آیا سزارین چهارم خطرناک است
- کلیتوریکش
سلام.منتازه وارد ۱۸ سال شدم و در دورگپریودیم هستمکه همچیین دردیو حس کردم و دردش انقد زیاده که کمرم و پاهامم. حتی درد گرفتن همراهش اصلا دردش قابل کاهش نیست ممنون میشم یه راه حل بدید زودتر بهم تا کمک کنه دردش زودتر تموم بشه گ
- موی بدن
سلام خانم دکتر من ۲۰ ساله هستم و در ناحیه ی سینه شانه و بارو و شکم موهای کرکی دارم ه کاملا دیده میشه ولی خیلیا رو دیدم که ای نواحی شان عاری از مو هستش آیا این موها طبیعی هستش ؟
- دردزیر شکم سمت چپ
سلام وقت بخیر ۵ ماه که دردزیر شکم سمت چپ دارم اوایل در زمان پریودیم از روز ۵درد زیر شکمم شروع میشد وتا ۱۵ روز ادامه داشت اما این ماه اصلا دردم قطع نشده بیشترم شده به حدی که شدید میشه نمیتونم راه برم دکتر برام قرص دروسبلین تجویز کرده آیا تاثیری داره؟
- مشکل واژنسیم
با سلام من حدود ۸سال هست ازدواج کردم مشکل واژنیسیم دارم به متخصص زیادی مراجعه کردم ایا شما در این زمینه کار میکنید و سوال دیگه برای باردار شدن بدلیل مشکلم میتونمiuiانجام بدم.با تشکر
- درد
سلام خسته نباشین خانم دکترعزیزعلت تیرکشیدن تخمدان ومقعدهمزمان نشانه چیه.چون این دردگاهی وقتاسراغم میادممنون
- بی میلی جنسی
سلام خسته نباشید در مورد بی میلی جنسی ازتون سوال کرده بودم کپسول لیبیدوفم تجویز کردید چطور استفاده کنم و تا چه مدت میتونم استفاده کنم ۲۷سالمه ده ساله ازدواج کردم یه بچه چهار ساله دارم یه مدت اینطوری شدم قند و ترویید هم دارم دارو استفاده میکنم که از بارداری برام موندن
- عدم تقارن لابیا
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختری 22 ساله هستم می خواستم بدونم عدم تقارن در لابیا مینور طبیعی است؟ و آیا ممکنه بعدها در زندگی زناشویی مشکلی ایجاد کنه؟ و اینکه در حالت ایستاده لابیا ماژور باید کاملا به هم چسبیده باشند؟ همانند دوران کودکی؟ در حالت ایستاده لابیا ماژور کمی از هم فاصله داشته و زبانه ای بین آنها قرار دارد میخوام بدونم این حالت غیر طبیعیه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید چون از معاینه حضوری خجالت میکشم
- کمکم کنین
سلام وقتتون بخیر من تاحالا رابطه ای که چیزی داخل واژنم بشه نداشتم اما با نامزدم از پشت رابطه داشتم و برایه تحریک شدنم ب سرعت التشونوبه من مالیدن اما داخل نشده و غیراز اون من خود ارضایی زیادکردم از رو و ورودی واژنم روهم مالش دادم وبازهم چیزی داخل نکردمو اینکه من عادت دارم اول بافشار اب خودمو میشورم بعد با دست الان خودمو که معاینه میکنم پارگی نه بریدگی هایی درحد نوک خودکار باریک و کوتاه در سه ناحیه ساعت سه و چهار پنج و هفت دارم میخواستم ببینم ایاپردم پارهشده ؟؟ قرارع برم معاینه میخام خودم بدونم قبلش
- ایا جفت سیکولار خطرناک است


