Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش
سلام من 8ماه پیش عفونت داشتم بعد کم کم بهتر شدم ولی تو این مدت همش ترشحات زرد رنگ بدون بو بدون خارش داشتم و گاهی سوزش ادرار . آزمایش دادم عفونت اداری نداشتن ولی همیشه بعد ادرار لبه ای وازنم میسوخت .الان 4روز ب شدت ناحیه کلیستورسم میخاره خیلی زیاد نمیدونم چکار کنم ار هرچی دکتر قرصه خسته شدم بخاطر این خارش چکار کنم .درضمن مجردم 18 سالمه
- سردرد قاعدگی
سلام من هنگام قاعدگی سردرد شدید دارم تمام ۷ روز قاعدگی .قاعدگی من منظم هم هست.چکار کنم با استامینوفن هم خوب نمیشم. میشه راهنمایی کنید ممکنه مال عفونت رحم باشه؟گرچه هیچ علامتی ندارم آنتی بیوتیک مصرف کنم بهتر نمیشم؟؟ ۴۰سالمه ۳تا بچه دارم سزارین هم کردم آخرین بچه ۴سالشه
- خونریزی بعد از دوران پریودی
سلام من ۱۵ ۱۶ سالمه حدود دوهفته پیش بود که دوران ماهانه ام تموم شد و فکر میکنم یه سه هفته ای هست که به صورت مکرر قرص اهن مصرف میکنم دو سه روز اول دوران ماهانه ام خونریزی بیشتری نسبت به قبل داشتم و بعد مثل قبل شد و کلا دورم ۷ روز طول میکشه و بعد از۷ روز دوره ام توی این دوهفته هر چند روز یکبار خونریزی دارم اما خیلی کمه به قرص اهن مربوط میشه ؟ یا دلیل دیگه ای داره؟
- بارداری در پریودی
سلام و خسته نباشید من دو ماه است که قرص ضد بارداری ال دی و سیپروترون کامپاند را از روز اول پریود مصرف کردم. در روز چهارم پریود به دلیل خونریزی بسیار کم با همسرم نزدیکی داشتم. میخواستم ببینم با وجود مصرف قرص از اولین روز پریود احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید و از نگرانی راحت خلاص بشم
- سوال اورژانسی لطفا زودتر پاسخ دهید
سلام خانم دکتر (قرص ایتراکونازول ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت / کرم دالاواگ سی هر شب ) همزمان میشه مصرف کرد؟ دکتر تجویز کرده سوالم این است که آیا این دوتا رو باهم باید مصرف کنم یا اول کرم رو مصرف کنم تموم بشه بعد قرص رو شروع کنم؟ ممنون از پاسخگویی شما
- غدد مونتگوری
سلام و وقت بخیر. دختر مجرد ۳۳ ساله هستم نوک پستان من جوش های زیادی داره اما ترشحات نداره چطور از بین ؟ باتشکر
- اندومتر
سلام خانم دکتر دکترم برای اندومترم امپول لوپرمر نوشتن قراره این ماه تزریق کنم توی اینترنت توی یکی از عوارضش نوشته بود بعد دوماه عادت ماهیانه توقف پیدا میکنه چون من هر ماه به طور منظم پریود میشم میترسم این امپول پریود و هورمون هامو بهم بریزه میخواستم بپرسم واقعا پریودام قراره توقف یا بی نظم بشن خودمم این ماه عروسیمه میگم نکنه تو اولین رابطم تاثیر بزاره ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرص پردنیزولون
سلام. دو هفته ای هست قرص یک چهارم پردنیزولون ۵۰ بعد از صبحانه میخورم و توی این دوهفته لکه بینی دارم.ایا باید قرص رو قطع کنم یا ضرری نداره؟ ۱۷ روز از قرص باقی مونده؟
- افزایش سایز سینه
سلام خانم دکتر من ۲۴ سالمه ویک دختر ۸ ماهه دارم ولی سینه هام خیلی کوچیکه و ناراضیم از این بابت چه دارویی میتونم مصرف کنم که هم شیرم زیاد بشه هم سینه هام در مدت زمان کوتاهی بزرگ بشه ممنون میشم اگه به سوالم جواب بدین
- پریودی
سلام،من چهارم این ماه پریود شدم و هفت روز طول کشید ،الان ۱۵ روز از تموم شدن پریودم میگذره دوباره امروز ک ۲۷ خرداد هست پریود شدم ،آیا داشتن رابطه و ارضا شدن میتونه دلیل جلو افتادن پریود باشه،برای تنظیم شدن این دوران چه دارویی باید مصرف کنم،ممنون میشم کمکم کنید
- پریود
سلام خوبین خانم دکتر...من یه دختر 14 ساله هستم تو 11 سالگی پریود شدم ولی الان مدت دو سال هست که کیست و تنبلی تخمدان دارم چند بار هم به درمان اقدام کردم ولی هیچ دارویی بهم اثر نمیکنه الان از ماه بهمن یعنی 4 ماهه پریود نشدم و باید آمپول بزنم تا پریود بشم اون آمپول ها هم برام زرل داره شما یه راهکاری دارین ؟
- درد در پستان
سلام من دختری 18 ساله هستم. یک هفته ای هست که احساس میکنم نقاط مختلفی از سینه ام از داخل درد میکنه و این درد به صورت لحظه ای قوی و بعضی مواقع ضعیف هست همچنین پایین زیر بغلم هم بعضی مواقع درد میکند علتش چیه؟
- کیست سینه
سلام دکتر خسته نباشید در سینه چپم یه کیست با سپتای ظریف داخلی در ساعت ۱۱ به دیامتر ۱۵٫۵.۵ میلی متر قرار داره لطفا بگید خطرناکه؟؟؟
- خود ارضایی و بکارت
سلام ایا با لمس کلیتورس که بعد از اون ترشحات خونیست به معنای از دست دادن پرده بکارت هست اگر عادت شده باشد یعنی از بین رفته
- تغییر جواب پاتولوژی
received specimen in formalin consists of multiple fragments of creamy rubbery tissue m: 2X 1.5X 1 cm, labeled as right vocal cord.
- آدنومیوزیس
*اکوی میومتر به صورت هتروژن ،حاوی فوکوس های اکوژن وحاشیه اندومتریال ناواضحبوده که مطرح کننده درجاتی از ادنومیوزیس میباشد *تخمدانها دارای اندازه (راست۳۹mm وچپ۴۲mm) وبدون توده هستند .یک فولیکول ب دیامتر۱۶mm درتخمدان چپ مشهود است
- نحوه ی مصرف قرص سیبل
سلام خانم دكتر وقتتون بخير اگر قرص سيبل رو از روز ٤ پريودي مصرف كنم اما بصورت مرتب و سر ساعت ميتونم رابطه ي محافظت نشده داشته باشم؟
- انومتریوز
خانم دکتر عزیز.خسته نباشی .آیا شما اندومتریوز رو درمان می کنید
- سلام خوبی معده درد از اعصاب. هم میشه
- سوال مهم
سلام دو ماهه زایمان کردم سینه هام سفت شدن تیکه تیکه سفت شدن بعضیا درد میان شیر جم شده چیکار کنم از بین برع تورو خدا


