Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقتبخیر.خانمی هستم۴۵ ساله برج گذشته ۳/۱۰پریودیم تمام شد امروز۴/۹هست هنو پریود نشدم ممکنه باردار باشم.. چ وقت باید ارمایش خون بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- واکسن گارداسیل
آیا خانم ۵۵ ساله میتونه واکسن گارداسیل تزریق کنه؟
- نتیجه سونوگرافی
سلاموقت بخیر، من سه ماهه باردار هستم. واسه غربالگری رفتم سونوگرافی و اینا، جنین سالم و نرمال هست ولی یه کیست با ابعاد mm 66×131 فاقد سپتا و ندول مورال در آندکس راست و با گسترش به میدلاین مشاهده شده. گفتن سایز کیست بزرگه و حتمن باید دکتر زنان برم. من خیلی استرس گرفتم جای نگرانی هستش واقعن چیکار باید بکنم؟؟!! ممنون میشم راهنماییم کنید.
- عوارض آمپول واریو پپتیل
من کیست آندومتریوز دارم ۴۰ سالمه یک ساله ازدواج کردم دکتر واریو پپتیل داد تا کاشت بشه من گرگرفتگی شدیدی گرفتم گرگرفتگی رفع شد ولی خشکی واژن به وجود اومد میخوام بدونم رفع میشه یا نه
- سوزش جای بخیه سزارین بعد از یک سال
- سلام خانم دکتر من قبل از پریود خیلی اذیت میشم یه هفته لکه بینی پیدا میکنم تا شروع بشه رفتم دکتر دکتر آزمایش ازم گرفت سونو داخلی انحام دادم کفت مشکلی نداری قرص دروسبلین بهم داد گفت دوماه بخور این ماه خوردم حالا یک هفته ست عادتم تموم شده ولی امروز ترشحات چرکی دارم مثله قبل از پریود این بخاطره چیه فکر میکنم میخوام عادت بشم
- سلام من قرص چهل گیاه استفادکردم چندرروزلک گوشتی سفیدروم میفته نمیدونم چیه
سلام من لک گوشتی سفیدروم میفته بعدازاستفاده قرص چهل گیاه
- بیماری زنانه
سلام خانم دکتره عزیزم همدم هستم راستش مامانم الان مدته ۴ روزه لکه خون تو دستمالش وقتی دستشویی میره نیبینه با این شرایطه قرنطینه لطفا منو راهنمایی کنید چیکار کنم یا کجا بیارمش که شما ببینین
- سلام وقت بخیر خانم دکتر خانمی هستم ۴۲ ساله سونویی که تازه انجام دادم نوشته درون کاویته اندومتر تصویر یک توده اکوژن به ابعاد ۱۰*۵میلیمتر به نفع پولیپ اندومتریال نوشته خانم دکتر چه مشکلی دارم ؟؟
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر من هفته ۱۹ بارداری هستم،تو سونوی ۱۵ هفته طول سرویکسم ۳۱ بود،الان دو روزه داخل واژنم بعضی اوقات درد میگیره،خیلی نگرانم چیکار کنم،باید سرکلاژ بشم؟
- کورتاژ پیوپسی
The specimen received in formalin consists of multiple fragments of blood and mucus +1advised creamy brown soft tissue TM=2 2+1.5+0.2M1معنیش چیه
- بارداری
با سلام وعرض ادب خانم دکترده روز از آخرین نزدیکی ام میگذرد دچار کمردرد و فشار خون بالا شدم درحالیکه فشار خونم همیشه پایین بوده دیشب فشارخونم چهارده روی ده شد و تهوع بسیار بدی بهم دست داد ممکنه علایم بارداری باشه.اگر از علایم بارداری باشه نه ماه خطری منو تهدید نمیکنه و زمان زایمان برایم مشکل ساز نخواهد بود.راه حلی برای کاهش فشارخون بارداری وجود دارد.با تشکر از شما خانم دکتر بسیار دلسوز که با دلسوزی همواره راهنمای بیماران هستید.خدا همیشه پشت و پناهتون باشه خانم دکتر.
- سوال خیلی مهم لطفا جواب بدید
سلام همنطور که سوال کردم نزدیکی داشتم و صب با دیدن خونابه مواجه شدم خیلی میترسم بعضی اوقات فکر میکنم نکنه حامله شده باشم و با نزدیکی خونریزی کردم میشه در این حال هم بیبی چک بزنم یعنی نشون میده؟ خونابه ازم میاد ولی موقع ادرارم خیلی میزنه بیرون شکم درد کمی هم دارم چیکار کنم؟
- کیست اکوفری ۳۰ مم
آیا کیست اکوفری باعث سقط جنین میشود؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر . من 31 سال دارم و تقریبا یکسال مشکل عفونت دهانه رحم داشتم که با فریز مشکل حل شد . الان تقریبا 8ماه است که اقدام به بارداری گرفته ام . اما نتیجه ای نداشته . چندین دکتر بعد از معاینه گفتند که مشکلی نداری اما تنها یک دکتر گفته بود که ممکن است در این سن لوله هایت بسته شده باشد دیگر امکان بچه دار شدن نداشته باشی . میخواستم بپرسم آیا واقعا صحت دارد یا نه؟ و اینکه آرمایش قبل از بارداری هم انجام شده بدونه هیچ مشکبی و مولتی ویتامین هم مصرف میکنم . چه افداماتی باید برای بارداری انجام دهم ؟
- پریودنشدن
سلام دکترتوروخداکمک من ۳۳ سالمه وبچه۱۷ماهه شیرمیدم شوهرم یکساله فوت شده ومن ۱۰دی بایدپریودمیشدم ولی نشدم ۱۴دی وقتی واکسن کرونا دوزدومشوزدم پریودشدم وبازبهمن سه روزعقب انداختم ۱۷بهمن شدم وکف پاهام شدیدداغ میشدوکمردردواسفندبازسه روزعقب انداختم همراه باکف پای داغ وکمردردو۲۰اسفندپریودشدم ولی بااین که شوهرونزدیکی ندارم بازالان ۱۰روزه عقب انداختم وکف پاهامشباداغ میکنه وکمردرددارم رحمم بسیارخشکه دکترتوروخداچراپریودنمیشم ۱۴فروردین بایددوز۳واکسن کرونامیزدم دلیلش نزدن واکسن نیست دارم سکته میکنم اجرتون باخدادارویی به من معرفی کنید
- جراحی زیبایی
باسلام خانم دکتر ، جراحی زیبایی و سفیدی ناحیه تناسلی و مقعد انجام میشه؟ در بیمارستان یا مطب؟
- بارداری
سلام ببخشید من ی هفته ب پریودی دیگمه وقبلش رابطه داشتم ولی منی رو وارد بدن نکردم چند وقته جالم بده و سابقه فشارخون دارم وحالت تهوع وسردرد دارم دکتر ازعلائم میگف احتمالا بارداری میخواستم ببینم امکانش هست
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من از سرکلاژ واژینال جواب نگرفتم میخوام شکمی انجام بدم ولی شما گفتید ممکنه سرکلاز شکمی هم جواب نده میخواستم بدونم در چه شرایطی سرکلاژ شکمی موثر نیست؟چه راهی برای تاثیرش وجود داره؟
- سپتوم رحم
سلام خانم دکتر ببخشید سپتوم دارم اما در سونوگرافی چیزی نبود. آیا با وجود سپتوم باردار شوم خطر سقط هست ؟ چکار کنم لطفا راهنماییم کنید


