Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تابستان
سلام سال قبل تابستان ۲ماه پریود نشدم امسالم از اردیبهشت که پریود شدم هنوز پریود نشدم علتش چی میتونه باشه؟ایا مشکلی وجود داره؟۳۸سالمه بچه هم ندارم،۴سال ازدواج کردم ولی هنوز دخترم
- درد بخیه سزارین
سلام خسته نباشین. بعد ۶ ماه از سزارین جای بخیه ها درد میکنه ولی درد بیشتر در قسمت چپ وکمی بالاتر از بخیه اخر سمت چپ خیلی درد میکنه ممنونم
- زنان زایمان
سلام من چند ماهه ازدواج کردم ماه قبل در حاملگی شک کردم بعداز نزدیکی آزامایش خون دادم منفی بود بعد پریید شدم به مدت ۷روز بعد قطع شد الان بعد ۳۰روز که قراره پریید بشم اما ۴روزه هنوز نشدم آیا امکان پرید دربارداری هست
- قطع اورژانسی پریود
سلام خانم دکتر من توی سیکل ماهانم یک هفته تاخیرداشتم الان سیزده روزه همچنان پریودم ادامه داره وخون ریزیم خیلی رقیق شده لطفاراهنمایی کنید
- اختلال قاعدگی
سلام خسته نباشید ببخشید همیشه قاعدگی منظم داشتم و برای جلوگیری هم قرص ضد بارداری دزوسپتیو میخوردم ۸تیر ماه میبایست حیض شوم که الان نزدیک به چهل روز هست پریود نشدم آزمایش بارداری منفی شده وسونوهم مشکلی نداره و ضخامت آندومتر ۶میلی مترهمراه با مایع مختصر دیده شده ....به نظر شما چکار باید بکنم آمپول پروژسترون هم یکی زدم
- سلام من امروز متوجه شدم دوتا کیست دارم خیییییییییلی ناراحتم وضعیت روحیم سفره اندازه کیست هام خیلی بزرگه یکی ۵۳ در سمت راست یکی ۵۶در سمت چپ شرایط جراحی ندارم امکانش هست بدون جراحی درمان بشه تورو خدا راهنمایی کنید
- ایا با وجود ادنوم حاملگی خطرناک است؟ تحت نظر پزشک نیستم چون گفتن چیز مهمی نیست و اما در رابط با حاملگی و خطرناک بودن خواستم از شما بپرسم
- درد پریودی
سلام من یه دختر 20ساله هستم و هر وقت که پریود میشم علاوه بر درد ناحیه شکم و کمر قسمت چپ بدن که باسنم و پام رو شامل میشه درد خیلی زیادی داره میشه لطفاً بگید مشکل از چیه
- سلام من آمپول مگسترون زدم پریودم چند ساله قطع شده هرچی دکتر رفتم سنو وآزمایش انجام دادم مشکلی نداشتم خواستم علتشو بپرسم
- عمومی
سلام خانم دکتر دختری ۲۲ ساله هستم و سوالی خدمتتون داشتم آیا وجود موهای کرکی مشکل دارد ؟ من در ناحیه ی باسن ، تمام شکم ، سینه و کمر موهای ریز کرکی دارم آیا برای دختران طبیعی است ؟
- سلام ببخشید من ۱۰ روز انتقال جنین دادم الان سرما خوردم چیکار کنم لطفا جواب بدید
- مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من بعد رابطه بلافاصله قرص اورژانسی ۷۵./. و بعد دوازده ساعت ۷۵./. دیگه رو مصرف کردم آیا امکان بارداری وجود داره ؟چهار روز قبل پریودی دخول و مایع منی داخل انجام گرفت و الان چهار روز از وقت پریودم گذشته
- شیاف سیکلوژست پروژسترون
سلام من هفته هشت بارداري هستم و در هفته هفت سونو دادم گفتن دور ساك بارداري خونريزي داره و بمن شياف پروژسترون دادن ومن بصورت مقعدي استفاده كردم ميخواستم بپرسم مقعدي بايد استفاده كنم يا واژينال؟
- آی یو آی
سلام خانوم دکتر.سه دوره با مصرف لتروزول وآمپول hcg آی یو آی شدم که باردار نشدم ماه بعددارو مصرف نکردم وآی یوآی نکردم ولی این ماه که منتظر پریودم تا دوباره ازروز سوم پریودلتروزول مصرف کنم ولی پریود نمیشم آیا بخاطر داروهایی که دوره های پیش مصرف کردم وآیا طبیعی.باتشکراز شما
- واکسن
سلام درزمان شیردهی واکسن گارداسیل بزنیم برای پیشگیزی به دختربچه هاازچندسالگی بزنیم
- گروه خونی منفی
سلام من گروه خونیم منفی و شوهرم مثبت .و فامیل هم هستیم . من قبل بارداری اسید فولیک یک میلی بخورم کفایت میکنه یا پنج بخورم .
- هیسترکتومی
با سلام آیا معمول است که متخصص زنان قبل عمل کورتاژ رضایت هیسترکتونی از بیمار در بیمارستان طلب کند؟
- تاخیر پریود و بارداری
سلام خانم دکتر من دوماه که ده روز تاخیر پریود داشتم یعنی زمان پریودیم پریود نشدم بعد ده روز الان پریود شدم خونی که بیرون میاد خیلی تیره است قبلا اینجوری نبود ممنون میشم راهنماییم کنید و بگید چیکار کنم برای بارداری مشکلی نداریم من سونوگرافی دادم همه چی نرمال از شوهرمم همینطور آزمایش اسپرم داد مشگلی نداشت الان نزدیک ۱ سال میشه اقدام کردیم ولی نتیجه نگرفتیم لطفا راهنمایی کنید
- بدن درد
سلام خسته نباشی ببخشید پریودی نامنظم هست او برجی بعد۲۳روز پریود شدم برج قبلیش ۲۸روز شدم چند ماهی هم دارم برای بارداری اقدام میکنم الان ۲۸روز گذشته خبری از پریود نیست پهلو و پاهام درد گرفتن چند روزی هست به نظر شما کی پریود میشم از انتظار کشیدن خسته شدم خانمی ۳۶ساله هستم
- زنان
سلام چندتا جوش سر سفید کنار واژنم از بیرون هست که سوز میزنه چه دارویی استفاده کنم تشکر


