Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایای سقط
سلام وقت بخیرمن 46روزپیش سقط داشتم وبدازده روزرفتم سونوگرافی یه سانت بقایا داشتم وامپول قرص مصرف کردم برای بقایا مجددبدازده روزرفتم سونو کالرداپلرعروقی داشتم دکتربهم میتروژن ومارولین داد الان 12روزبدازاون ویزیت میگذره همچنان خونریزی دارم چیکاربایدانجام بدم دیگه خسته شدم ازخونریزی
- فیبروم .میوم
در مورد جراحی میوم از رحم بصورت عمل باز و عمل بسته چه شرایطی باید داشته باشه و اینکه در استان گیلان بخوام عمل کنم کجا شرایط بهتری داره
- جوش زیرپوستی
سلام ببخشید من یه ماه پیش انتهای رانم نزدیک به ناحیه تناسلی جوش سر پوستی داشتم اذیتی نداشت اما الان دو هفتس اذیت میکنه و حس میکنم زیاد شده و جاشم باد کرده راستش اصلا نمدونم جوشه یا چی ولی اولش شبیه جوش سرپوستی بود میشه توروخدا کمک کنید
- جراحی زیبایی واژن
سلام میخواستم حدود قیمت هزینه سفید سازی واژن رو بدونم و سپس بیام برای معاینه
- بیماری اندومتریوز
من خونریزی شدیددرسال۹۸داشتم هیپرسکوپی انجام دادم فقط فیبروم دکتراشاره کرده درپاتولوژی به دکتردیگری مراجعه کردم بعدشش ماه تشخیصش هم فیبروم واندمترنیوزبودزلادکس زدم خونریزی بدتر شده بودیم رحم دراوردم سال۱۳۴۰۰،الان یه سال ونیم هست ادرارم خون دیده میشه دکتر میگه دوباره باید عمل بشی تخمدان هارادربیاریم کونوسکوپی سیستوکوپی انجام دادم خوشبختانه چسبندگی نداشتم الان سه ماه هست آمپول دیفرلین میزنم امادردشکم ولگن دارم لطفاراهنمایی کنید
- سلام کورتاژ کردم هایپرپلازی ساده دارم چکارکنم
کورتاژکردم هایپرپلازی ساده
- کیست تخمدان
ببخشید اشتباه شد .اندازه کوچک تراز ۱سانت
- پولیپ رحمی
سلام بنده ۲۱ سالمه و ۱ سال هست که ازدواج کردم چندین سال هست که درگیر پی سی او هستم و در حال حاضر برای تنظیم پریود سیپروترون مصرف میکنم چند روز بود لکه بینی داشتم سونوی واژینال دادم و پولیپ ۶.۳ میلی متری دارم به نظر شما نیاز به کورتاژ هست یا با دارو برطرف میشه؟
- جراحی زیبایی واژن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ⚘ من ۲۳ سالمه، ناحیه تناسلیم شل و بیریخت شده و هم کمی تیره ست. فکر کنم ب علت تغییر مداوم وزنم و نزدیکی زیاده ک اینطور شده. 😟 میخوام تزریق چربی انجام بشه واسه ناحیه ی بیرونی و لبه های کلیتوریس هم کمی بزرگ تر شه. میخواستم بپرسم اگه بخوام خدمتتون واسه عمل برسم، چقدر هزینه ش میشه کلاً؟؟ رفع تیرگی ناحیه با لیزر هزینه ش چطوره؟ بعد اینکه من فعلاً بچه دار نشدم. اگه این جراحی رو انجام بدم، با زایمان طبیعی تموم حالت هاش بهم میخوره؟ قبل از زایمان بهتره یا بعد از زایمان؟ خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدید خانوم دکتر ❤
- عمل افتادگی رحم و عمل زیبایی واژن
سلام خانم دکتر عزیزم من ۲۳ روز عمل کردم دیروز یبوست شدید گرفتم بعد اون یه نخ از واژنم اومد بیرون یه کمم سوزش دارم به نظرتون ممکن بخیه باز شده باشه
- توده هایپواکو
سلام و عرض ادب و احترام و خسته نباشید خدمت شما.همسرمن خانمی 39ساله میباشد که با علایم قرمزی و گرمی پستان راست ازدو هفته قبل شروع شده و با انجام سونوگرافی و ماموگرافی تصویر توده هایپواکو به ابعاد/22×14و9,×7,5وهمچنین توده دیگه ای به ابعاد 13×11mmدیده شده است ایا خطرناک و بدخیم میباشد
- خونریزی رحم دارم
نزد متخصص زنان رفتم قرصهای جلوگیری داد ولی ۵ ماه خوردم ولی باز خونریزی دارم حالا چی کار کنم
- درد معقد در پریودی
باسلام خدمت شما خواستم بپرسم چرا درهنگام پریودی مقعدم تیرمیکشه ب طوری ک قابل تحمل نیست برام ناگفته نماند ک ی سال ک جراحی کیست فیبروم انجام دادم ودرجواب پاتولوزیم اومده ک کیستم اندومتریوز نبوده ولی همچنان درزمان پریودی خیلی درددارم ؟؟
- قاعدگی
سلام من يک بچه پنج ساله دارم بعد از ب دنيا اومدنش تا يک سال و نيم ماهانه نشدم بعد از اون هم قاعدگي معمولي داشتم يعني درد و خونريزي طبيعي بود اما نزديک ب دوسال ميشه ک قاعدگي منظم اما خيلي دردناک و سنگين ب طوري قادر ب انجام کارهاي روزمره نيستم علاوه بر اون هم تب لرز درد در همه اعضا بدن حالت تهوع و گاهي استفراغ هم دارم خونريزي سه روز اول زياد اما از روز چهارم تا هفتم خيلي کم ميشه چند ماهي هم هست ک درد در مقعد دارم اين درد فقط دوران قاعدگي وبعد از پايان دوره تا يکي دوروز بعد هست اين بين درد شديد کمر شکم زير شکم و بگن و پاهام دارم دفع مدفوع برام خيلي دردناک و غير قابل تحمل ميشه.
- بارداری
سلام ازمایش دادم بارداری مثبت ولی سونووجود ساک حاملگی نشان نداد هفته چهارم هستم ونوشته رحم بزرگتراز طبیعی واکوی میومتر هتروژن است وچند میوم اینترامورال ساب سانتیمتر پراکنده در میومتر دیده شد تو را خدا جوابم رابدهید خیلی نگرانم
- سرکلاژ شکمی
سلام آیا با داشتن سرکلاژ شکمی میشه عمل براشتن سپتوم رو انجام داد؟
- کیست
سونو دادم فولیکولی۲۰م م در تخمدان چپ دارم وکیست در اسکار سزارین هم دارم که ۹م م است لکه بینی هم دارم چه کار کنم؟
- زنان و زایمان
سلام من این ماه بیشتراز دو روزپریودنشدم و روزسوم قطع شدعلت چیه؟
- زنان وزایمان
باسلام.یه بنده دوزایمان سزارین داشتم.زایمان دومم شش سال پیش بوده.حدود یکس سال هست که بافت بالای بخیه هام طرف راست موقع نشستن طولانی روی زمین دچارسوزش میشه.اخیرا دچارسرماخوردگی شدید وسرفه های زیادشدم.که این سرفه ها باعث سوزش بیشتری دراین ناحیه شده.میخواستم بدونم دلیلش چی هست ممنون ومچکر🙏🙏
- جراحی زنان
سلام خانم دکتر، من مجرد هستم و میخوام عمل لابیا پلاستی انجام بدم، شما این عمل رو با لیزر انجام میدین؟ تو مطب میشه انجام داد یا بیمارستان؟ من نمیخوام کسی متوجه بشه


