Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زخم دهانه رحم
- درد خونریزی
سلام خانمم خونریزی داره دکتر برایش امپول واریوپپتیل نوشته ایا خوب میشه خونریزیش لطفا راهنمایم کنید
- سلام خانوم دکتر میشه از روش PGD بیشتر توضیح بدین و هزینش چقدره؟چقدر طوب میشکه ؟
- نازایی
سلام من28سالمه5ساله نازایی دارم چندتا دکتر رفتم دوبارهمlul شدم فعلا نتیجه ای نگرفتم.لازم هست بیام پیشتون نظرتون چیه
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی ضررش بیشتر یا نفعش دکتر به من گفته باید انجام بدم میترسم ترا به قرآن منو یه دل بکنید سرکلاژ واژینال جواب نداده برام البته یه جواب داد تا 37هفته رفتم ولی برای بار دوم جواب نداد نظرتونه بگید
- ای وی اف
سلام دکتر من الا 7روزانتقال دادم از روز 5هم کمردرد دارم زیر نافم ازداخل داغ میشه میخواستم ببینم مال چیه
- نتیجه سونوگرافی به علت تاخیر پریود
سلام من 21 اسفند 95 آخرین دورم شروع شد و بعد از 5 روز(مثل همیشه) تموم شد. روز 26 اسفند رابطه سطحی بدون دخول داشتم اما به علت استرس بارداری از لوونورژسترول (به صورت صحیح) استفاده کردم. اما تا الان که 12 اردیبهشته پریود نشدم. 2 بار هم آزمایش بتا دادم که دفعه اول 1.5 بود و دفعه بعد (2هفته بعد) 2 بود. به همین دلیل یه سونوگرافی و آزمایش هورمونی دادم که تو آزمایش همه هورمون هام نرمال اما هورمون prolactin 31.3 بود.جواب سونوگرافی هم به شرح زیر است: رحم با ابعاد 76*45 میلیمتر مشاهده شد. اکوپترن و موقعیت رحم نرمال است. اندومتر دارای ضخامت 10.5 میلیمتر میباشد. یک کانون هیپر اکو به دیامتر 11 میلیمتر در کانال اندوسرویکال رویت شد. جهت بررسی بیشتر سونوگرافی ترانس رکتال وفالواپ پس از اتمام قاعدگی توصیه میگردد. یک کیست بایلوکوله در تخمدان چپ به ابعاد 33(19.5 میلیمتر رویت شد. کیست های کوچک متعدد دیگر با حداکثر اندازه 5 میلیمتر در هر دو تخمدان رویت شد. RO=27*19mm مایع آزاد در کلدوساک خلفی مشاهده نشد. میشه بگین با توجه به سونوگرافی و آزمایش مشکلم دقیقا چیه؟ در ضمن من مجردم اما باکره نیستم 3 سال پیش یک یا دوبار رابطه داشتم اما بعد از اون کاملا قطع شد تا همین اسفند ماه سال 95. ممنون
- داخل رحم
سلام خسته نباشید . من سه ماه پیش یک سونوگرافی داخل کلیه گرفتم متوجه شدم رحمم در ناحیه فونیکس شکل septateدارد و حجیم است الان قصد بارداری دارم لازم هست برم سونوگرافی داخل رحم بگیرم وآیا باردار میشم؟؟؟
- هزینه سزارین
سلام من گواهی از دکتر مغز واعصاب وهمچنین گواهی از دکتر ارتوپد دارم که زایمان من سزارین باشد آیا دراین صورت من اورژانسی محسوب میشوم وهزینه بیمارستان چقدر خواهد بود
- زنان
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم رحم رو میشه پیوند زد.
- عفونت واژن
سلام تشکرفراوان از وقتی که میگذارید، من یکبار از شما در مورد عفونت سوال کردم که چند وقتی ست با عفونت و قارچ درگیرم وشما گفتید که از پزشکم درمان یکساله بخوام، من از دکتر درخواست کردم و ايشون قرص واژینال کلوتریمازول رو تجویز کردن که هر ماه یک عدد استفاده کنم تا شش ماه، نظر شما در مورد این درمان و داروچیست؟ سپاس
- سرکلاژ
خانم دکتر سرکلاژشکمی چه عوارضی داره؟امکان عفونت بخیه داره یانه ؟
- درد پهلو و واژن بعد از اقدام به بارداری
با سلام. من از کیت تخمک گذاری استفاده کردم و بعد از مثبت شدن چهار روز پشت سر هم نزدیکی داشتم. الان بعد از ۱۸ روز بی بی چک همچنان منفیه و آزمایش bhcg هم عدد ۱ شده و منفیه اما پریود نشدم و درد تیرکشنده پهلوی راست و چپ و واژن دارم. باید چیکار کنم تو این وضعیت؟
- سرکلاژشکمی
سلام من باید سرکلاژ شکمی پیش از بارداری انجام بدم بعد از چه مدت میتونم انتقال جنین انجام بدم
- قرص مولتی ویتامین
سلام وقت بخیر با توجه به داشتن تیروئید کم کار میتونم در ماه ۷ بارداری مکمل ای ویتا بخورم که ید داره؟ دکتر تجویز کرده
- لیزر بیکینی
سلام خانم دکتر وقت بخیر ..من حدودا یک سالی میشه که غده لنفاوی کشاله رانم قابل لمس شده است و سونوگرافی هم رفتم گفتند غدد لنفاوی ری اکتیو است .آیا با وجود غده لنفاوی قابل به لمس میشه لیزر بیکینی انجام داد و مشکلی ایجاد نمیکنه ؟با جراح عمومی صحبت کردم و ایشون فرمودن جاهایی از بدن که غدد لنفاوی قابل لمس داره نباید لیزر کرد بدخیم نمیکنه اما ممکن عفونت کنه عده لنفاوی ... میخواستم نظر شما هم بدونم در این رابطه چون بنده بیمار شما هستم و چون زیر هم زیر بغل و هم کشاله رانم غدد لنفاوی ری اکتیو داره ایشون فرمودن لیزر برای زیر بغل و بیکینی انجام ندم
- پستان یک یا دو طرف واگزیلاری
سلام وقت بخیرهیپواکوکو با حدود میکرولوبوله و نا منظم به بعاد 17*27.5 میلیمتر در far zone کوادرانت فوقانی خارجی پستان چپ موقعیت ساعت ۲ دیده میشودایا خطرناک هست یا نه؟!
- خونریزی بعد قرص درسبلا
سلام من برای جلوگیری از قرص درسبلا استفاده کردم ولی دوره اول مشکلی نداشتم و دوره دوم قرص خونریزی پیدا کردم الان هم حتی بعد از قطع قرص هنوز خونریزی دارم لطفا راهنمای کنید
- قرص اورژانسی
آیا مصرف قرص اورژانسی جنین یک ماهه را سقط میکنم
- خارش واژن
سلام خانوم دکتر من خارش واژن دارم وترشح پنیری چیکار کنم؟


