Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دفع بقایای سقط
سلام من ٣ ابان سقط داشتم بقايا اكوژن هتروژن با ابعاد 55*17*19 و حجم ٩ سي سي دارم. با وجود اينكه ١ ماه و ١٦ روز از سقط ميگذره ميتونم دوباره قرص ميزوپروستول رو استفاده كنم يا بهتره كورتاژ شم
- اثر سرماخوردگی بر تخمک گذاری
میخواستم بپرسم آیا خود پروسه ی سرماخوردگی روی تخمک گذاری یا عدم تخمک گذاری یا ایجاد مشکل در تخمک تاثیرگذار است؟ اگه هیچ قرصی مصرف نکنم و تحمل کنم و با مایعات خودمو خوب کنم مشکلی در تخمک گذاری این ماهم که میخوام اقدام کنم پیش نمیاد؟
- کیست
سلام به مدت دو ماه متفورمین ویک بارنزدیکی لک ازچهاردهمین روزبه مدت ده روز دوفاستون استفاده میکنم اما پریود نشدم با وجود کیست ممنون میشم کمکم کنید؟
- یائسگی
سلام خانوم دکتر . من 32 ساله هستم . نزدیک به دو ساله که برای بارداری اقدام کرده ام . لکه بینی قبل از دوره داشتم که بعد از بررسیهای فراوان مشخص شد که پولیپ دارم . با هیستروسکپی پولیپ برداشته شد . مشکض ضخیم شدن رحم هم داشتم که دوفاستون تجویز کردند دو ماه خوردم ولی دچار سردرد شدید و سرگیجه شدم. مشکل تخمکگذاری ندارم و پریودهای منظم دارم . بین 25 تا 29 روز. بعد از مصرف دوفاستون دردهای پریود هم کمتر شد. قبلا میزان خونریزی زیاد بود ولی حدود 6ماهه که کم شده . ممکنه بخاطره مصرف دوفاستون باشه ؟ یا اینکه دچار یائسگی زودهنگام شده م؟؟و اینکه قبلا خون روشن بود ولی حالا تیره شده ( نه قهوه ای) شبیه خون مانده. لطفا راهنمایی بفرمایید
- بارداری
سلام .خانم دکتر من همه آزمایش هاوسونوگرافی های قبل بارداری را انجام دادم مشکلی نداشتم .آخرین پریودیم ۱۱مهر بوده و۲۴ و۲۵ که تخمک گذاریم بوده نزدیکی داشتم و بعدش سرما خوردم داروی سرماخوردگی استفاده کردم ۱۲ آبان پریود نشدم ونفخ معده دادم سینه هام هم ب شدت درد میکنه و اینکه کمرم ودلم هم گاهی درد میگیره .کم کاری تیروئید هم دارم .۱۴آبان بیبی چک استفاده کردم منفی بوده .بارداریم منفی هست یا زود از بیبی چک استفاده کردم .ممنونم زودتر جوابم رابدید
- نازایی
سلام خانم دکتر من ۳تا آمپول سینال اف ۷۵ داشتم که ۷ و ۸ و ۹ قاعدگی باید میزدم امروز یکیشو زدم حالم بد شد و از حال رفتم البته زیر جلدی تزریق شد درد هم داشت ..آیا بقیه رو باید زیرجلدی بزنم اگه عضلانی بزنم بی فایده است ؟؟؟
- اقدام به بارداری
سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم دکتر مادری هستم ۴۰ ساله که دو دختر دارم و حالا دو ماه میشه اقدام به بارداری داشتم من ۵ آذر اقدام به بارداری کردم آزمایش و سونو گرافی هیچی نشون نداده ولی خودم احتمال میدم باردارم ۶ بهمن سونو گرافی واژینال انجام دادم که گفت کیست کوپوس لوتئوم داری من اصلا کیست نداشتم ممنون میشم راهنمایی کنید که این کیست برای چه هست یعنی بارداری رخ نداده ؟؟ با سپاس از شما 🙏🙏🌹🌹
- توده سیستیک
سلام من ۱۶ سالمه توده سیستیک در آندوکس چپ خطرناکه؟؟
- سلام من ابله مرغان شده بودم الان پریودم عقب افتاده
ایا دارو های ابله مرغان روی پریودی تاثیر دارد
- باردارشدن دوقلو
سلام خانم دکتر.من 25سالمه.وزن 73کیلو.میخوام بارداربشم.خیلی هم دوست دارم دوقلو باشه باید چکارکنم
- سلام
سلام من امپول زیر ناف زدم تخمدانهام خیلی فعال شدند که یکی کیست درست شده دکتر بهم گفت ۶شب نزدیکی داشته باش بعد تا ۱۵روز یک شب درمیان الان شوهر سرماخوردگی شدید گرفته نمی تونه از جاش بلند شه فقط ۳شب پشت سر تم تونستیم نزدیکی کنیم الان باید چکار کنم
- هههههه
خودارضایی باعث پریود نشدن میشه؟
- رنگ مو
با سلام و احترام فراوان خدمت خانم دکتر عزیزم. یه مطلبی در مورد رنگ کردن مو تو روزنامه خوندم که میگفت رنگهای مخصوص بارداری که آمونیاک ندارن هم خاصیت اکسیدانی دارند.آیا رنگ کردن مو رو در ماه 8 صلاح میدونید؟ ممکنه روی جنین تاثیرگذار باشه؟ ممنونم
- فوکوس اکوژن در بطن چپ هفده هفده
سلام در سونوی هفده فوکوس اکوژن در بطن چپ دیده شد ان تی ان بی خوب بود سونوی انومالی نوشت چقد خطر داره اخه تا سونو بدم یک ماه طول میکشه استرس دارم
- سلام من رفتم پیش دکتر زنان ۰ومنو بخاطر درد قسمت کشاله ی ران فرستادن یونوگرافی ۰امروز رفتم سونوگرافی دادم وکیست اکو فری سمت راست دارم به ابعاد ۲۰در۱۱خواستم ببینم عمل بابد بشم
- قاعدگی
سلام خانم دکتر من ۲۴ سالم هست متاهلم پریودیم ۳ روز خوب میاد روز۴هم یک کمی خون میاد بعد دیگه تاروز ۶ لکه های قهوه ی میادروز هفتم دیگه پاک میشم مشکلی نیست خانم دکتر
- زمان زایمان
سلام وخسته نباشید من در ۳۱هفته و ۶روز بارداری هستم طبق اخرین پریود در تاریخ ۱۹/۷/۹۳میباشد تاریخ زایمان رادر زمان۲۵/۵/۹۴تخمین زدند میخواستم بدونم این زمان با اخرین زمان پریودم مطابقت دارد واولین سونویمن که در تاریخ۱۷/۱۰/۹۳انجام دادم سن حاملگی ۹هفته دیده شده است خواهش میکنم جواب سوالمو بدین ممنون
- تخمدان و پریودی
سلام موقه ی پریودی چند روز نزدیک موعود ضربان قلبم نامنظم میشه و نبض های بدنام همینطور حس سبک شدن و کندی در بدن دارم کیست ریز تخمدان هم دارم و یکم تنبلی اصلا این علائم به پریودی و تخمدان ربط داره؟ نمیدونم چرا اینطور میشم هربار ازمایشاتم خوب بوده و پرولاکتین ۲۸ و غده ی ادنوم دارم ولی نمیدونم این علائم نزدیک پریودی به علت چیه حالت های پریودی هم دارم ولی این علائم اذیتم میکنه
- سلام مختصرمایه درون کاویته آندومتر در سونو بدون بارداری نشانه چیست؟؟
- کبد
با سلام.سونوگرافی کبدانجام دادم نوشته چندکانون اکوژن که مربوط به سیلیفیکاسیون درلوب راست کبدرویت شد مفهوم این یعنی چه.ممنون


