Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تنبلی تخمدان
قبلن بهم گفته بودن کیست ریز دارم و تخمدانم کوچیکه پریودم خیلی نامنظم بود بعد 6 ماه قرص جلوگیری حالا میخوام ببینم مشکلی دارم یا ن و دکتر متفورمین و قرص ویتاگونس و فولیک اسید و ویتامین E برام تجویز کرده و الان مصرف میکنم و دکتر برام ازمایش های روز سوم قاعدگی رو نوشتن میخواستم ببینم این دارو ها را قبل از قاعدگی یا قبل از ازمایشات باید قطع کنم ؟
- من غده ی ادنوم دارم و پرولاکتینم28 دارو مصرف نمیکنم. یکسال پیش سنو دادم ازم پرسیدن پریودیت منظم گفتم نه ولی دیگه پیگیرش نشدم تا امسال که متوجه شدم ادنوم و پرولاکتین دارم و بازم باید سنو بدم دکتر نوشته اما ندادم. میخوام باردار شم اقدام کنم؟ مشکلی نیست؟
- مصرف اسپیرونولاکتون و یاسمین
دختر ۲۱ ساله پرمویی زایدبه علت کیست تخمدان نحوه مصرف قرص یاسمین و اسپیرونولاکتون باهم به چه صورت هست ؟ آخه میگن تداخل دارویی دارند اما دکترزنان گفته به طورهمزمان مصرف بشه میخواستم ببینم مشکلی نداره
- پستان یک یا دو طرف واگزیلاری
سلام وقت بخیرهیپواکوکو با حدود میکرولوبوله و نا منظم به بعاد 17*27.5 میلیمتر در far zone کوادرانت فوقانی خارجی پستان چپ موقعیت ساعت ۲ دیده میشودایا خطرناک هست یا نه؟!
- خوردن انتی بیوتیک
سلام، چند روز قبل از اقدام به بارداری قرص متردتیدازول و اموکسی سیلین بخوریم واسه بچه مشکلی پیش نمیاد؟
- عفونت
سلام من عفونت دارم و التهاب لبه های کوچک دارم. اما امروز دیدم داخل نافم مثل یه دایره هستش و تا نزدیک بیرون هستش. عفونت به شکمم راه پیدا کرده؟ ایا خطرناک است؟
- بارتولن بارداری
سلام خانم دكتر من پريروز اومدم كه بارتلند داشتم در بارداري قرص خوردم از امروز صبح كل لبه سمت راست باد كرده انگار همشو گرفته و درد دارم ميتربم چه كار كنم مطب تعطيل فك كنم امروز ،براي بچه ضرر نداره ؟درد دارم و بدنم كاملا بزرگ و باد كرده
- سرکلاژشکمی
سلام ببخشید من۵روز هست سرکلاژ شکمی شدم یکم استراحتم ازدیشب کم شد ومراعات نکردم زیادنشستم امروز لکه بینی دارم فقط یه لکه دیدم و درد وانقباض طبیعیه این یانه؟استراحت کامل کنم تا دردام کمتر بشه
- NT بارداری —
سلام ازمایش غربالگری انجام دادم،همه ی تریوزومیها Low هستش ،ولی PAPP-A mom نوشته شده پزشک محترم لطفا به mom ازمایش PAPP-A توجه نمایید ،ایا مشکلی هست ؟؟
- بارداری
سلام پزشک زنان بعداز سقط جنینم گفت که بعداز ۴۲ روز که گذشت قرص ال دی بخورم، چرا؟فواید و مضرات قرص ال دی برای چی هستش؟چون من میخام باز باردار بشم، نکنه قرص بخورم و دیگه باردارنشم ممنونم میشم پاسخ بدید
- کیست تخمدان چپ
سلام خسته نباشید.من یک کیست به ابعاد۱۹×۳۰ با جدار نازک فاقد septaیا دبری در دخل سمت چپ تخمدان دارم.ایا این کیست برای انتقال جنین مشکل ایجاد میکند؟ممنون از پاسخگوییتون
- سلام خانم دکتر 53سالم هست سه ماه خونریزی دارم هراز گاهی خوتریزی خیای شدید میشه رفتم دکتر گفت کیست چهارسانت روی تخمدان سمت چپ داری الان سه ماه هست خونریزی قطع نمیشود ودکار امپولواریوپیتیل 3/75مجوز کرد یعداز 24ساعت خونریزی شدید همراه با لخته ایا دلیل چیست
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من سقط جنین 6 هفته ای داشتم الان 40 روز گذشته ولی بقایای جنین به ابعاد 12در22 در حفره ی رحم دیده شده نیاز به کورتاژ هست؟
- رحم دارای ابعاد 7339mm و اکوی میومتریال هتروژن میباشد یعنی چی ؟
داخل سونوی من اینو نوشته رحم دارای ابعاد 7339mm و اکوی میومتریال هتروژن میباشد
- محاسبه روز سوم پریودی
درود وعرض ادب من باید آزمایش روز سوم پریودی بدم،چهارشنبه ساعت ۸/۵ شب پریود شدم،چهارشنبه روز اول حساب میشه یا پنجشنبه؟ سپاس
- نازایی
تنبلی تخمدان چقدر طول میکشد خوب شود
- سلام من خونریزی شدید دارم چی مصرف کنم قطع بشه
- دوقلویی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من بارداری قبلی بدون قرص و تحریک تخمدان دوقلو باردار شدم ولی ماه قبلش ال دی مصرف کرده بودم که همون ماه دوقلویی باردار شدم ولی ناموفق. میخواستم بدونم برای جلوگیری از دوقلویی چیکار کنم .ماه قبل از اقدام نیاز به سونو واژینال هست یا نه.اصلا سابقه دوقلویی در خانواده ندارم . استرس دارم باز دوقلو نشه .ممنون
- سلام من خانمی ۴۶ ساله هستم یه چیز سفت بالای نوک سینه ام هست خیلی هم درد میکنه ماموگرافی رفتم به دکتر نشون دادم گفته مشکلی نیست هورمون هات به هم خورده ضمنا هر سه چهار ماههپریود میشم
- دارو
سلام خانم دکتر بنده دو ماه پیش به تجویز پزشک، برای مشکل هیرسوتیسم اسپیرنولاکتون و سیپروترون کامپاند مصرف میکنم . می خواستم بدونم با توجه به اینکه در طول روز به خاطر همین اسپیرنولکتون خیلی دستشویی میرم و هربار حجم ادرار هم زیاده میتونم در ماه رمضان روزه بگیرم یا نه ضرر داره برام؟


