Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیتروسکوپی
سلام خانمی۴۳ ساله هستم به علت خونریزی زیاد دکتررحمم رادراورد،الان یک ماه میشه اولش خوب بودم ولی الان سه روزه ترشحات زردازواژن خارج میشه،یعنی ازداخل عفونت کردم بایدچیکارکنم ،
- سوال درموردلکه بینی
سلام خسته نباشید،خانمی که ۴۷سالشه و قاعدگیش منظمه وفاصله بین دوقاعدگیش سی روزه بعضی ماه هاتقریبا دوازده روزقبل قاعدگی حدوددوسه روزلکه بینی گاهی هم خارش واژن داره وبعضی مواقع میترونیدازول میخوره لکه بینی برطرف میشه بنظر شمانیازبه رسیدگی داره بعضی ازماه ها اینطوریه
- بارداری
12مردادبایدپریودمیشم نشدم ازمایش خون دادم بارداربودم بعدسه روزخون ریزی پیداکردم یک هفته استراحت کردم بعدرفتم دکتر شیاف دادشیافا ک تموم شد دباره خون ریزی دارم ازماش دائم منفی بود حالا باید چکارکنم
- سرکلاژ
سلام .خانم دکترشما بین سرکلاژشکمی وسرکلاژ مک دونالد همراه پساری ٬کدومشون رو برای خانمی که دوتا زایمان زودرس تو هفته 21بدون سرکلاژ وهفته 23باسرکلاژ مک دونالد داشته.پیشنهادمیکنید؟؟
- درد شدید دنبالچه و زیر شکم پریودی
سلام خانم دکتر.کیست تخمدان بای لوکولار با جدارصاف فاقد فلوی عروقی دیامتر ۴۶ م م دارم لطفا نظرتون رو بفرمایین.خبلی نگرانم خدا خیرتون بده
- عکس رنگی رحم
خانم دکتر قبل از آی یو آی آیا عکس رنگی لازمه .
- هماتوم محل اسکار سزارین
سلام خانم دکتر من ۴۲ روز سزارین شدم خونریزیم قطع نشد سونو دادم تشخیص وجود هماتوم و بافت گرانولاسیون به ابعاد ۱۸ در ۲۰ میلی در محل اسکار سزارین قبلی دادن ک با آندومتر در ارتباط است آیا مشکل حاد هست ممکنه دوباره عمل بشم؟
- کلدوساک رحم چیست
سلام من دیروز سونوگرافی انجام دادم و گفتم مایع کلدوساک در اطراف رحم شماوجود داره آیا کلدوساک تداوی دارد یاخیر
- بیرجند hm
سلام وخسته نباشید من 7ماه پیش عملهیستروکومی کردم بعد از 2 ماه سوزش در پایین شکم و اطراف دارم سونوگرافی ولزنی دو دفعه انجام دادم سالم هستم وهیچ مشکلی ندارم ولی این سوزش خیلی منو اذیت میکنهو وقتی کمی ایستاده هستم زیر شکمم ورم میکنه و سنگین میشه و سوزش شدید دارم از چیکار کنم ممنون
- ورم کردن جای بخیه بعداززایمان دوم ودردکشیدن آن
سلام خانوم دکترخسته نباشی. بعداززایمان دومم چندماه بعد بخیه زایمان از داخل ورم کردودردشدیدی داشتم جوری که موقع نزدیکی دردوکمی سوزش دارم به پزشک مراجعه کردم سونوگرافی کردم ولی به نتیجه نرسید گفت باید ام آ رآی بشی خواستم بدونم به چه پزشکی بایدمراجعه کنم برای نوشتن ام آ رآی؟
- انتقال جنین
سلام من امروز ده روزه که انتقال جنین کردم جنیهام سه روزه بودن نگارنی من اینجاست انتقال در روز ۲۳ پریودم بوده ایا شانسی برای بارداری هست خیلی نگرانم
- من ۴۴ سال دارم به دلیل داشتن اندومتر قرص وروژست مصرف میکنم و به دستور پزشک باید ۳ ماه قرص بخوریم بعد از خوردن ۲ ماه از قرصها پریود شدم ایا خوردن قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم؟
- سلام وخسته نباشید ببخشید سوال من درمورد قرص ال ای دی هستش که ازموقعی که داخل واژنم میکنم برای جلوگیری از بارداری واژنم به خارش وسوزش افتاده میخواستم ببینم این سوزش وخارش ربطی به قرص ال ای دی داره یانه وهمچنین مصرف قرص ال ای دی از طریق مقعد مطمئن هستش یانه برای جلوگیری از بارداری
من عفونت باکتریای داشتم سه شب پماددالاواگ استفاده کردم بعدپریودشدم تموم شدبازدوباره درمان ادامه دادم پمادتموم شده وولی خارج ازبدنم سوزش خارش دارم واسه چیه اثرات کرم هستش
- لوپرومر
سلام بنا به تشخیص دکتر این امپول را زدم ولی به جای نزریق به عضله زیر بازوبه روی بازوتزریق کردن! اشکالی داره؟
- سونوگرافی شکم
سلام من سونوگرافی انجام دادم تخمدان راست حاوی یک توده اکوژن همراه با انها نسمنت خفلی به ابعاد ۲۵×۲۰mmمیباشد(بااحتمال کیست درموئید) ایا مشکل جدی وجود داره؟؟
- هایپلازی اندومتر
سلام من خونریزی طولانی داشتم رفتم دکتر گفتن ضخامت رحمم زیاده باید هیستروسکوپی بشی بعد هیسترو انجام دادن جواب پاتولوژی اومد نوشته بود هایپلازی بدون اتیپی و ساده اس بعد دکتر قرص جستیران داد سه ماه خوردم بعد سه ماه که قطع کردم دوباره خونریزی طولانی دارم که قطع نمیشه ده روزه یعنی خوب نشدم یا طبیعیه؟ بعد من بچه میخوام یعنی دیگه بچه دار نمیشم از طرفی سنمم بالا رفته میترسم وقتم بره۳۸ سالمه اندومتریوزم دارم یعنی خوب میشم بچه دار میشم چیکار باید کنم
- انتقال جنین و دگزا
سلام خانم دکتر ،من چند روزه انتقال جنین انجام دادم دکتر بهم آمپول هپارین و قرص دگزا داده ،میخواستم بدونم چرا همزمان با این آمپول قرص دگزا هم باید بخورم؟ اصلا کاراییش چیه؟ضرر نداره؟
- ضدعفونی کننده ها و شوینده ها
سلام خانم دکتر. امیدوارم کخ حالتون خوب باشه آیا استفاده از تمیزکننده ها و سفید کننده ها مثل سیف و داماستوس و استشمام شون میتونه برای جنین خطرناک باشه؟
- حاملگی
سلام من تست بارداری کردم یک خط پر رنگ در T نشان میدهد ایا باردارم؟
- تابستان
سلام سال قبل تابستان ۲ماه پریود نشدم امسالم از اردیبهشت که پریود شدم هنوز پریود نشدم علتش چی میتونه باشه؟ایا مشکلی وجود داره؟۳۸سالمه بچه هم ندارم،۴سال ازدواج کردم ولی هنوز دخترم


