سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بکارت
به یک کازشناس مامایی مراجعه کردم و ایشون گفتن که پرده بکارت یک خراش داره آیا این خراش پارگی محسوب میشه و اینکه توی گواهی قید میشه خراش یا خیر
- سقط جنین
سلام وقتتون بخیرمن حدوددوازده روزه سقط کردم اماهنوزخونریزی دارم چیکارکنم تاقطع بشه یاطبیعیه
- توده اکوژن تخمدان
سلام خانم دکتر من به متخصص زنان مراجعه کردم بعا از دیدن سونو گفتن کیست زیر ۶ سانت اهمیتی نداره اما توده اکوژن باید بررسی بشه با مارکرهای خونی این به چه معناست؟ یعنی میتونه خطرناک باشه؟ توده اکوژن من در تخمدان چپ ۱۹ میلی متر زیر کیست بود به نظر شما نگران کنندست؟
- بارداری در قرآن
سلام و ادب.طول بارداری در قرآن و روایات اسلامی 9 ماه گفته شده ک بیشترین طول بارداری را9ماه گفته اند. آیا این باور از لحاظ علمی درست است؟ و آیا این مدت از زمان لقاح شروع میشود یا پریود؟
- خراش پرده بکارت
سلام عذر می خوام من چند وقت پیش خود ارضایی انجام دادم روز ششم پریودیم بود البته قبلش خون نیومد تموم شده بود بعد خود ارضایی خون دیدم هیچ چیزیرو داخل نکردم پیش ماما رفتم گفت پردت پاره نشده اما خراش داره این یعنی گواهی سلامت نمیدن گفت سر این ماه بیا بگم چقدره خراشه چون الان خون مردگی هست خون مشخص نیست
- مصرف اسیدفولیک یک ماه قبل بارداری
سلام من فقط یک ماه اسید فولیک خوردم قبل بارداری . سه ماه نخوردم آیا چون کمتر خوردم ضرر داره برا جنین
- بارداری
سلام خسته نباشید چند روز بعد از مثبت شدن بی بی چک بیام مطب؟ ممنون میشم جواب بدید سه شنبه و چهارشنبه مطب بازه؟
- بارداری
سلام چجوری بفهمم در بارداری مشکلی ندارم یا حامله میشم؟ مشکلات نازایی
- بارداری
من همه علایم بارداری رو دارم دوهفته ام به پریودم مونده دلدرد وکمر درد وپادرد تیر کشیدن لثه هام بشدت هم خسته وبیحوصلم حتی نبض شکمی هم دارم بنظرتون باردارم ممنون میشم ج بدید
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۳۷ ساله هستم و بعد ۹سال برای بارداری دوم اقدام کردم بعد از ۳ روز تاخیر در پریودن ازمایش خون دادم بتا شده ۵۲/۲ ایا حامله هستم و مقدار بتا کم نیست باید بیشتر باشه
- پریود بعد قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید. من سیکلم عموما سی روزس که۲۲خرداد رابطه باکاندوم داشتم دوساعت بعدش قرص اورژانسی تنسی دوتا باهم مصرف کردم ۱۱روز بعد دپم تیر خونریزی سبک با لخته داشتم بمدت ۴روز. درکل پنجم شیشم تیر وقتم بود. بعد اون خونریزی ازمایش دادم.بتام شد۱.۲> بیبیچک زدم منفی شد ولی زیردلم سمت چپ یدفه سمتراست یدفه سفته تکرر ادرارم کفتین کشت ادرار بدم میتونم بپرسم کشت ادرار براچیه؟ برابارداریه؟ بعد یسپال دیگه معذرت میگن لقاح خیلی دیر یعنی چندروز الان من از رابطم 27روگذشت لقاح میتونه بوجودبیاد؟
- واریو پپتیل
- پستان
من سونو گرافی پستان دادم که تعدادی کیست ساده دارم که دکترا میگن مهم نیستن با پیگیری و ویتامین ای ..اما این خیلی نگرانم کرده توروخدا بگید باید چکار کنمsolidmassهپیواکو ابعاد ۲۹/۱۵..ایا این کیست فیبراندوم هست؟ التماس میکنم راهنمایی کنید؟
- سقط ناقص
سلام ۲۰مرداد سقط انجلم دادم.دوهفته بعدش سونو دادم،بقایا داشت.قرص پشک داد مضرف کردم ۱۷مهر باز سونو دادم،هنوز دفع نشده بود.بنظرتون یاقرص سایتوتیک رفع میشه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام دوبارزایمان زودرس داشتم دفعه دوم سرکلاز واژینال هم بودم ولی۲۲ هفته مجبور به زایمان شدم سرکلاژ شکمی چقدر موثر میباشد؟ امکان داره این دفعه شانس موندن بچه با سرکلاژ شکمی بیشتر بشه؟
- بارداری
سلام من دوماه پیش با نامزدم رابطه مقعدی داشتم و منی وارد بدنم شده اولین ماه بعد رابطه پریود شدنم دوروژ بود و رنگش قهوه ای یعنی باردارم
- آمپول دکاپیپتل
سلام،ببخشید،آمپول یکماهه دکاپیپتل روتزریق میکنم،این ماه،ماهه دومم بود،ولی بازم به موقع پریودمیشم،چکارکنم؟؟
- لکه لینی
سلام خانم دکتر من امروز بیست روز ه که انتقال جنین دادم بنا بالا بود وباردار م ولی امروز لکه دیدم وخیلی نگرانم لطفا جواب بدید
- آیا اندومتریوزیس برای زنانی که هیستروکتومی کرده اند هم پیش میاید ؟
آیا اندومتریوزیس برای زنانی که هیستروکتومی وتخلیه تخمدانهارو انجام داده اند هم پیش می آید؟
- قطع خونریزی پریودی
سلام بعد نزدیک قرص اچ دی خورده بودم الان 14 روزه همینجور خونریزی دارم قطع نشده چی بخورم لطفا راهنماییم کنید


