Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص سیبل
سلام دکتر برای پریود های نا منظم و تنبلی تخمدان سیبل تجویز کردند ۵ روزه دارم مصرف میکنم اما درد های خیلی زیادی رو در ناحیه زیر شکم تحمل میکنم میتونم این قرص رو قطع کنم ؟
- جوش نوک پستان
سلام وقت بخیر یه پسر سه ماهو نیمه دارم ک از دیروز وقت شیردهی درد داشتم و امروز یه جوش سفید شبیه آفت ظاهر شده لطفا راهنماییم بفرمایین اخرین سونوی پستان رو تو سال نود و سه انجام دادم ک فرمودین سالم هست
- خونریزی زیاد
سلسلام، ببخشید من دوماهه که دستگاه آیودی گذاشتم اما پریوهام خیلی ناهماهنگ شده و مدتش هم طولانی شده از سه روز خونریزی به 10 روز رسیده به نظرتون باید چیکار کنم؟ سونو هم انجام دادم جای دستگاه میزونه؟
- پریود
سلام من چند ماهه پریودم نا منظم شده. یعنی اگه اول ماه پریود بشم ماه بعد ده روز میاد جلوتر یعنی بیستم میشم. کلا درماه من دوبار پریود میشم ایا راهی برای منظم شدن پریود وجود داره؟
- قاعدگی نامنطم
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالم هست و هر ماه سر تاریخ ۱۸ اُم پریود میشدم و سیکلم ۳۰ روزه بود دقیق یک ماه و نیم قبل تقریبا وسط اماحانام بود و از اونجایی که خیلی میریزم بهم وقتی پریود میشم رفتم دکتر و برای اینکه پریود نشم بهم قرص ترنسید داد این ماه پریودم ۶ روز عقب افتاده بخاطر قرص ترنسید هست درسته !؟ باید برم دکتر یا خودش منظم میشه مجدداً!؟
- مو
سلام خانم دکتروقت خوش. ۲۴سالمه،چندسالی هست دوسه تاازموهام سفید بودن که فکرمی کردم خاله که این چندتاسفیده الان تازگی بیشترشده ،شماعلت رومیدونید ؟قابل درمان هست؟
- دکتر
سلام من برای اولین بار رفتم پیش دکتر مهدیه فلاح در فومن ایا کارشون خوب هست برای ازمایشات قبل از بارداری پیش ایشون برم چون میخواستم پیش شما معاینه بشم ولی چون رفت و امد برام سخته کمی ولی برای بارداری میخاستم پیش شما بیام
- در باره ضربه به کمرم در زمان پریودم
من سه روز پریود بودم و تقریبا قطع شده بود اما در نزدیک های شب یک ضربه به کمرم وراد شد وباز دوباره خون ریزی مه شروع شده کدام اشکال که ندارد
- لک ببینی قبل از پریود
سلام من نزدیک ی ماه فریز انجام دادم باید سی ام پریود میشدم نشد و فقط لک دیدم و رابطه ای هم تو این یک ماه نداشتم علت نشدن پریودم و این لک چی هست
- سوال
سلام من 18سالمه 23روز هس از پریود تموم شدم تست بارداری هم انجام دادم منفی بود هر از گاهی حالت تهوع بدون استفراغ دارم البته دوماه واکسن کووید زدم بد اون اینجوری شدم میشه راهنماییم کنین
- قرص دروسبلا
سلام ، تنبلی تخمدان داشتم دوره دوم برام قرص دروسبلا تجویز کردن من فراموش کرده بودم ک طبق گفته پزشک باید از روز اول پریود مصرف کنم و الان چهار تا از قرص هام رو بدون اینکه پریود باشم مصرف کردم، ادامه بدم یا اینکه بسته دیگه ای رو هنگام شروع پریود مصرف کنم
- دوران پریودی درد شدید دارم
سلام ببخشید من در دوران پریودیم یعنی روز سوم دردشدیدی دارم هم کمر درد وهم دل درد دارم درست ۳یا ۴ ساعت درد میکشم بعد از اینکه اروم میشم یک تیکه گوشت میاد ودیگه نه خون ریزی و نه دردی دارم واین همیشه هر دفعه که پریود میشم تکرار میشه واین باعث نگرانیم شده میشه کمکم کنید
- غدد بارتولین
سلام خسته نباشید یه برامدگی قسمت پایین بیکینیم دارم و روی پوست نیس داخله اندازه ی یه تیله یا یکم کوچیک تره و درد نداره قسمت چپ بیکینیمه توی گوگل زدم غدد بارتولین یا خیلی نزدیک به اونه برای چی به وجود میاد؟ اگه با خانوادم برم متخصص مشخص میشه بخاطر داشتن رابطست ( دخول از واژن نداشتم ولی از مقعد داشتم)؟ میشه بدون مراجع به پزشک مشکل رو حل کرد؟ و اینکه امروز دوتا حالت جوش بدون سر روی قسمت خارجی بیکنیم دیدم که اونا هم سفتن این موارد به هم ربط دارن؟
- گارداسیل
سلام دکتر.من الان پریودم مشکلی نیست واکسن گارداسیل بزنم؟
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید، ببخشید من تو این ماه 4.5 بار رابطه جنسی داشتم با همسرم که همشون از کاندوم استفاده شده بود و حتی پیشگیری طبیعی ام انجام دادیم، الان سه روزه که پریودم عقب افتاده اما از یک هفته قبل دردهای کم زیرشکمی و متورم و درد پستان داشتم، ایا اینا نشونه بارداریه؟
- سلام من اندو متر داشتم دکتربرام قرص وروژست دادن الان بسته چهارمی دارم استفاده میکنم سه بسته اول خوب بودم خونریزی نداشتم به اخرا بسته سوم که رسیدم لکه بینی شروع شد بسته چهارم هم وسطاش خونریزی شدید با لخته های بزرگ ایا درمان نمیشم با این قرص چون خونریزی دارم حالا مفنامیک هم میخورم کمتر شده ولی احساس میکنم لکه بینیم تمومی نداره نظر شما چیه؟
- قرص ویتاگنوس
سلام من قاعدگی نامنظم دارم و میخوام از قرص ویتاگنوس مصرف کنم و هنوز نمیخوام بارداربشم آیا این قرص باعث بارداری میشه یا نه و پریودی هام منظم میشه باروری دوبار مصرف
- بارداری با ال دی
سلام وقت بخیر دیروز سوال زیر را از شما پرسیدم جواب دادید خواستم بدونم من الان باید منتظر بمونم پریود بشم یا اینکه باید برم دکتر تا برای پریود شدن بهم دارو بده؟ ممنونم سوال ((۶ ماه ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردم.این ماه استفاده نکردم و روز دهم سیکلم که لکه بینی هم داشتم نزدیکی داشتم ولی بصورت طبیعی جلوگیری کردم الان بیست و سه روز از نزدیکی گذشته و دیگه نزدیکی نداشتم و سه روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم.بیبی چک هم منفی بود.ممکنه بعد از گذشت ۲۳ روز بیبی چک اشتباه نشان بده.ضمنا به بچه هم شیر میدم.ممکنه دیر شدن پریود از عوارض قطع ال دی باشه؟))
- کلیتوریکش
سلام.منتازه وارد ۱۸ سال شدم و در دورگپریودیم هستمکه همچیین دردیو حس کردم و دردش انقد زیاده که کمرم و پاهامم. حتی درد گرفتن همراهش اصلا دردش قابل کاهش نیست ممنون میشم یه راه حل بدید زودتر بهم تا کمک کنه دردش زودتر تموم بشه گ
- عفونت
سلام خانم دکتر خسته نباشید . من امروز سونوگرافی وایژینال انجام دادم که دکتر گفتن عفونت دارم . یه کیست کوچیم هم توی رحمم هست که احتمالا بخاطره تخمکگذاریه ولی بعدش گفتن که توی لگنت کمی آب هست . متوجه منظورشون نشدم . سوالم پرسیدم جواب ندادن . میشه کمی برام توضیح بدین که علتش و عوارضش چیه . ممنونم ازتون


