Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هایمن
سلام خانم دکتر پوشیدن لگ های ورزشی تنگ کش دار یا شرت لامبادا باعث پارگی هایمن میشه؟اخه خیلی وقتا شلوار واژنمو درد میاره خاستم بدونم باعث اسیب نمیشه؟
- ورم مجاری ادرار
سلام من يك خانم ٣٧ ساله ومتاهل هستم امروز متوجه شدم زير مجاري ادرار ورم كرده مثل تخم مرغ ولي كوجك زده بيرون خيلي نكران هستم ميشه راهنمايي كنيد ممنون
- سلام روش مصرف قرص داستینکس برای قطع شیردهی؟
- عقب افتادنپریود
سلا دکتر من ۱۷ سالمه و آخرین بار در بهمن ماه پریود شدم والان چند ماه اصصلا نشدم بنظرتونمشکلی دارم
- افزایش سایز سینه
تزریق امپول استروژن برا افزایش سایز سینه مشکلی نداره؟
- کم شدن حجم خونریزی پریود
سلام خانم دکتر ۲۵ سالمه و مجردم چند ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده و از پنج روز رسیده به دو روز تاریخش منظمه و دوره هام ۲۸ روزه اس فقط حجمش کم شده آزمایش های پرولاکتین،تیرویید،آهن،کمخونی و ویتامین دی رو انجام دادم سونوگرافی هم رفتم همه چیز نرمال بود سوالم اینه که ممکنه بخاطر کاهش استروژن باشه؟ میخوام آزمایش استروژن بدم بنظرتون ممکنه کم شدن خونریزیم بخاطر کمبود استروژن باشه؟
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴ از دادم جواب ۱/۴۴شد جواب آزمایشم منفی
- سلام من ابله مرغان شده بودم الان پریودم عقب افتاده
ایا دارو های ابله مرغان روی پریودی تاثیر دارد
- زگیل تناسلی
سلام من مدتی هست متوجه شدم زگیل تناسلی دارم الان بعد از گذشت چند ماه احساس میکنم خیلی بهتر شده وضعیتشان احتما دارع که خود به خود خوب بشن؟
- پریودی
سلام ببخشید چند پیش رابطه داشتم اب منی داخل واژن ریخته شد بعد 3روز که وقت پریودیم بود پریود شدم ایا لازم هس که قرص اورژانسی مصرف شود ممنون
- ترانگزامیک اسید
سلام خانم دکتر قرص ترانگزامیک اسید غیر از برای کم کردن خونریزی قاعدگی مسکن و ضد درد هم هست یا خیر؟؟
- زخم دهانه رحم
با سلام خدمت خانم دکتر.من بیشتر از 4ساله با زخم دهانه رحم همراه عفونت درگیرم.عفونت بعد از یک یا دو ماهدلهبودی دوباره شروع میشه .پاپ اسمیت آخرم التهاب درجه پایین رو نشون داد .تستhpvهم دادم منفی بود .برام کولپوسکوپی نوشتن.دکتری مجرب رو می خوام که اینکار رو انجام بدن.کسی هست که شما معرفی کنید چون شمال نیستم آشنایی با پزشکان مجرب شمال در این مورد ندارم.لطفا راهنمایی کنید .ممنون از لطف شما
- مشاوره
سلام خانم دکتر من مجردم به دلیل خونریزی زیاد هیستروکپی شدم و جواب پاتولوژیم اندومتر با اتیپیک هست، سه ماه قرص مجسترول بهم دادن، الان تو دوره یک ماهه استراحت هستم. خیلی نگرانم اصلا با قرص امکان داره خوب بشم
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- قاعدگی نامنظم
سلام خسته نباشین.دختری۲۴ساله هستم.بین دوقاعدگی دچار لکه بینی شدم ک (ببخشید قیرمانندبود).از اون موقع هر۴۰روز یکبار پریود میشم درحالی ک قبل از لکه بینی کاملا منظم بود.میخواستم ببینم آیا مشکلی دارم ک به پزشک مراجعه کنم وبرای این مشکل میتونم از دمنوش رازیانه استفاده کنم؟ممنون
- ای وی اف
لک بینی روز هشت نشانه چیست
- کیست تخمدان
سلام ایا کیست تخمدات باعث ریزش موی شدید میشه وایا امپول سینورا برای بارداری خطر دارد
- ابریزش،در بارداری
سلام خانوم دکتر احتمال داره اول ابریزش داشته باشی و ۲ سانت باز شی بعد قطع بشه ابریزش؟
- Nt بالا
- جلو افتادن پریود
سلام بنده ۱۹ سالمه متاهل هستم با شوهرم هفته ای سه بار رابطه دارم و شوهرم از کاندوم استفاده میکنه الان ۸روز مریضیم جلو افتاده دلیلش چیه


