Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فیبروم
سلام.ایا با فیبروم ۴۰در ۴۷ خارج از رحم میتوان باردارشد؟
- تشکر
سلام خانوم دکتر. خواستم بابت سایت مفیدتون و پاسخوگی هاتون به پرسش ها ازتون تشکر کنم . آرزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم.
- ترشحات بارداری
سلام خسته نباشید 35روز از انتقالم میگذره تستم مثبت شده چندروز پیش لکه بینی داشتم که دارو قطع شد الان ترشح جامد سفید رنگ دارم زیاد نگرانم علتش چیه؟
- جراحی پولیپ
سلام من حدود ۲۲ اسفند برام برداشتن پولیپ و کورتاژ تشخیصی باهم انجام شده چون مدت زیادی لک بینی بین دوقعدگی داشتم بعد برداشتن ۷ روز خونریزی داشتم بعدش تا ۵ اردیبهشت پاک بودم بعد پریود شدم از دیروز که میشه دوز ۱۳ لک بینی دارم باز جواب پاتولوژیست پولیپ خوش خیمه آیا طبیعی هست بازم لکه بینی؟
- سلام ۲۱هفتمه.اکودادم. pfo داره.این.چی.میشه
- آمپول واریوپپتیل
برای دخترم آمپول واریو پپتیل تجویز کردن اما پرستار آمپول و به هم نزد و بدون قاطی کردن ترزیق کرد ، سوالم اینه که در عملکرد آمپول فرقی نمیکنه
- باداری
سلام خسته نباشید من درهفته ۱۳ غربالگری سه ماه اول رو انجام دادم Nt 5.7 شده این نشون دهنده اختلاف کروموزومی هست و جنین باید سقط بشه؟
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر. من برای سونوگرافی هفته ۱۹ دکتر سونو واژینال شدم و طول سرویکسم ۲۸ بود. نیازی هست که سرکلاژ انجام بدم؟
- بقابای سقط
با سلام حدود ا23 روز هست ک سقط 5 هفنگی داشتم بعد 15 روز رفتم سونوگرافی بقایای بارداری به اندازه 3 سی سی مونده گفتن باید کورتاژ بشم بنظرتون نیاز هست یا خودش دفع میشه لکه بینی هم دارما
- سوال لطفا پاسخ بدید خیلی اذیتم
سلام. زخم واژن تا شکم و عفونت ان و اسیب به دستگاه تناسلی باعث التهاب غدد لنفاوی میشود؟
- سلام زمان پریدیم درد و فشار زیادی در مقعد دارم دلیلیش چی میتونه باشه؟
- درد زیر شکم
سلام تقریباً چهار روزه که ظهر ها و وقت هایی که اجسام سنگین بلند میکنم درد بدی در ناحیه زیر شکمم احساس میکنم دقیقا مثل درد پریودی ولی من الان ۷ ماهه که بعد از زایمانم پریود نشدم عفونت ادراری و واژن هم ندارم علتش چی میتونه باشه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر . خواهش میکنم کمکم کنید نه هفته و شش روز باردارم. تو آزمایش خونم . Ketone را مثبت زده . یعنی چه .
- مشکل گشادی رحم
میخوام تنگش کنم شوهرم همش میگه تنگ دوس دارم
- جراحی مثانه
سلام خانم دکتر جراحی افتادگی مثانه هم انجام میدن؟
- نازایی یه فرزند دارم ولی الان اقدام میکنم باردار نمیشم
- بارداری
سلام ،جفت قدامی مارژینال پرویا است،و هر روز لکه میبینم ،احتمال سقط هست ،16هفته ایم فعلا؟چیکارکنم بجه نیفته بعد 14سال حامله شدم
- پریودی بعد از تزریق دیفرلین
بعد از تزریق دیفرلین برای فیبروم برای خانم ۴۳ ساله همون ماه پریود میشم ؟؟
- آمپول انفولانزا
برای سرما خوردگی میتونم دارو مصرف کنم؟
- سون
رحم باابعاد ۴۴.۲۸.۷۱.م.م وکوی میومتر نرمال فاقد توده فضاگیر مشاهده گردیید ضخامت اندومتر ۸م.م مباشد تخمدان راست با ابعاد تقربیی ۴۰.۲۱ م.م تجمدان چپ با ابعاد ۳۴.۱۷ م.م توده لگنی سیستک یا سالیده نشده مایع ازاده در لگن رویت نشده میشه بگین مشکلم چیه یا تفسیرش کنیین حواهشن بگین


