Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- وجود ضایعه اکوژن سالید به سایز13*30در حفره لگنی چیست ایا خطرناک است
- رحمبزرگ
۴۸ ساله .سونو دادم ( اندومتر با نمای اکوژن وهتروژن ۱۲ mms حاوی تغییرات کیستیک داخلی دیده شد
- قرص دوفامد
سلام من ۴۲ سالمه برای خونریزیهای شدید به پزشک مراجعه کردم برام قرص دوفامد از شب ۱۴ پریود شبی دو عدد تجویز کردن الان بعد از خوردن ۳ شب خونریزی کم و لکه بینی دارم باید قرص را ادامه بدم یا اینکه قطع کنم؟
- قرص اورژاانسی ممنون میشم زودتر پاسخ دهید
سلام آیا بعد از خوردن یه دونه قرص اووسیز ۰/۷۵ احتمال حاملگی وجود دارد؟ آیا این قرص باعث بروز علائم میشود؟ مثل خونریزی شدید و..؟ برای کسی که کیست و پرولاکتین دارد خوردن این قرص خطری ندارد؟
- ایا با قرص دیگری در یک روز میتوانمصرف کرد ؟
- .
سلام وقت بخیر لتروزول رو چه زمانی ازسیکلم مصرف کنم برای باردارشدنم...سیکلم ۲۸روزس آیا روزاولم رو از لکه بینی شروع کنم چون من یک روز تمام قبل از پریودی لکه بینی اول میاد روز بعد خونریزی
- جوش واژن
سلام خانوم دکتر رو لبه ی واژنم یه جوش زیر پوستی زده به مدت یه هفته شده فشار میدم درد داره بعد اینکه الان خیلی ریز شده چه دارویی استفاده کنم ک کامل ازبین بره
- ال دی
سلام من بچه ۱۸ ماهه شیر میدم میخاستم بدونم چجوری باید از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کنم اصلا بلد نیستم مصرفشو ۱. بیزحمت دقیق برام توضیح میدین ک چحوریه مصرفش ۲. و اینکه چ موقع هایی میتونم قطع کنم ؟
- جواب سونوگرافی سینه
در بررسی سونوگرافیک نمای فیبروگلاندور هردوپستان به خصوص پستان چپ ضخیم وهنروژن میباشد.ینی چی
- فیبروم
سلام و وقت بخیر خدمت خانم دکتر عزیز ٣٨ ساله هستم و قصد بارداری داشتم که با انجام سونو وجود فیبروم دو سانتی داخل رحم رو نشون داده متن دقیق سونو رحم با ابعاد (77.44.40)mm کانون های ریز و اکوژن میومتریال را هتروژن کرده اند که مطرح کننده تغییرات آدنومایوزیس در رحم میباشد. در میومتر خلفی و سنترال رحم یک massهتروژن با ابعاد (15در21)میلیمتر به نفع lntramural lelomyomaمشاهده شد که دارای اثر فشاری روی کاویته اندومتریال میباشد و کاویته اندومتریال را به سمت قدام جابجا کرده است. این جابجا شدن نگرانم کرده آیا باید فیبروم برداشته بشه؟ اگه با وجود فیبروم باردار بشم برا بچه خدانکرده مشکلی پیش میاره؟ شما چه پیشنهادی دارید؟ خواهشا راهنمایی کنید دودل موندم با لیزر برداشته بشه یا نه
- بارداری
سلام من چنماه پیش رابطع بدون دخول داشتم باکره ام ک منی رو واژنم ریخته شدع همون لحظه پاککردم بدنیم ساعت شستم همون ماه پریودم چارروز عقب افتاد بد پریود شدم خون نسبت ب قبل کمبود ماه بد سرموقع پریود شدم بازم خون نسبتا کمبود ولی هفت روز طول کشید این ماه دوبارع پریودمدو روز عقب افتاده ینی باردارم ؟ بعد ۴۵روز از رابطه بیبی چکزدم منفی بود .ممنون
- شکل واژن
سلام وخداقوت.ببخشید ایا شکل لب های واژن چ لب فرعی چ لب بزرگ صاف هستش؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم من دوقلو باردار هستم شنیدم شما با بیمه تکمیلی قرارداد ندارید ایا درست؟ اگه بخوام زایمان در بیمارستان قائم انجام بدم باید هزینه ازاد بپردازم و اینک ایا باید هزینه دو سزارین رو بپردازم به دلیل دوقلو بودن ؟ممنونم
- عقب افتادن پریودی بعد از. یک ما
- اختلال پریود
سلام ۴۴ سالمه بغلت پریود نامنظم کورتاژ تشخیصی شدم و مشکلی نبود الان دوباره نامنظم لطف میکنید پاسخ بدید
- سلام من سه تابچه دارم سزارین هستم وحالا میخوام بارداربشم رفتم ماماگفتن چسبندگی رحم داری که نمیزاره بارداربشی چکارکنم راه حلی هست ممنونم اگه راهنماییم کنی
منتظرتونم
- عفونت زنانه
با سلام خانمی شکست وشش ساله هستم درد زیر دل دارم رفتم سونوگرافی ج نوشته ترشحات آکواریوم مختصر در کانال اندوسرویکال نگرانم لطفا بفرمایید چیست خطر تاکه تشکر رفیعی
- ترشح رشته ای
سلام وقت بخیر ۵ ماه است که قرص مارولین برای جلوگیری استفاده میکنم و در کنارش همیشه از کاندوم استفاده میکنیم.این ماه در روز آخر مصرف قرص کمی ترشح رشته ای سفید داشتم یعنی هنگام شست و شو بعد از اجابت مزاج متوجه اش شدم و حالت کشدار داشت که با کشیدن از واژن خارج شد.خیلی کم بود و بو نداشت.احتمال بارداری وجود داره ممنونم.
- ایاقرص چاقی باعث نازایی میشود
من استعدادچاقی ندارم قرص چاق کننده استفاده میکنم ایادراینده موجب نازایی میشه


