Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درباره زایمان
سلام من 37 هفته جنین 3660گرم بود ولی سونو زده بود 38هفته و2روز الان دکترم میگه تا دردت نگرفته بیمارستان نرو داخل برگه بیمارستان نوشته احتمال ماکروزومی تاریخ زایمانم 18 اردیبهشته احتمال است وزنش بالای 4 کیلو بشه اگه تا 18 صبر کنم احتمال است بگه برو برای سزارین یا نه بچه مشکلی نداره اگه وزنش بالی 4 بشه
- خونریزی پس از زایمان
سلام خانم دکتر، من 3 دی ماه سزارین کردم. می خواستم بدونم خونریزی بعد از زایمان معمولا چقدر ادامه داره؟ با تشکر
- نا باروری
سلام خانم ۴۸ ساله دیگه نمیتونه باردار بشه
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر شما تعیین جنسیت بروش تغذیه و زمان تخمکگذاری انجام میدین و آیا موارد موفق هم داشتین در این زمینه؟ در مورد آی یو آی تعیین جنسیت هم اگه انجام میدین میشه راهنمایی کنید ممنونم
- قرص استرادیول
سلام.وقت بخیر.دکتر به من گفت تا ۱۴ روز قرص استرادیول بخور ولی من به اشتباه ۱۸ روز خوردم.امروز متوجه شدم باردارم.آیا برا جنین اتفاقی میوفته؟خیلی نگرانم. ممنون میشم پاسخ بدین🙏🙏🙏
- تخمدان من در سونوگرافی مشخص نشد و رحم من به ابعاد۴۳×۲۲م ماست
- سرکلاژ شکمی
من دو بارداری ناموفق داشته ام یکی بدون سرکلاژ درهفته 21ویکی با سرکلاژ واژینال در23هفتگی.میتونم در بارداری بعدی از سرکلاژ شکمی استفاده کنم وموفق بشم درصد موفقیت من چه قدره
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام موقع ابله مرغان و پریودی چه باید کرد
- بارداری
برای رفع کم خوابی در بارداری چکار کنیم؟بعد اینکه کلا چقد نیازه بخوابیم تو کل روز
- بارداری
سلام من بیست و چهار سالمه یه دختر دونیم ساله هم دارم ودر بارداری هم هیچ مشکلی نداشتم و با اولین اقدام هم باردار شدم. میخاستم ببینم اگه قصد دوقلو زایی داشته باشم امکانش هست با دارو نتیجه بگیرم یا خیر ژنتیک تاثیر داره.
- روتین پوستی در بارداری
سلام وقت بخیر استفاده از روتین پوستیوجالپرو و دابسوژل و هیدروکینون موضعی در بارداری مشکلی داره؟؟
- عفونت واژن
سلام متاهلم ۲۷،سالمه درددر قسمت راست گاهی و ترشح ندارم اما واژنم بومیدهد وقتی که به روزهای پریودشدن نزدیک میشم بو بدنم بیشترمیشه تندتند برای ادرار دستشویی میرم و شب هاداعم برای ادرار ازخاب بیدارمیشوم و شلوار وشرت هایم داعم بومیگیره دکتر پماد داده بود اما خوب نشدم وگفته بودعفونت زیادنیست اما چراخوب نشدم و اینکه دلیل بدبو بودن چیه
- سلام خسته نباشید
- هماتوم بعد از سزارین
۱۵ روزه سزارین کردم هماتوم ۷۰۰ سی سی دارم هموگلوبین ثابت روی ۸ آیا لخته است یا مایع
- قرص تنسی
بعد نزدیکی همسرم شک داشت قبل از انزال چیزی داخل ریخته باشه شاید یک قطره چون قرص در دسترسم نبود ۱۶ ساعت بعد یک عدد قرص تنسی یکو نیم خوردم در اینصورت امکان بارداری صفره یا خیر الان۵ روز قبل از عادت ماهانه بعدی مونده باید صبر کنم چون ۲۰ هر ماه شاید یکی دوروز اینور اونور پریود میشم روز نزدیکی ۱۴ بوده ۱۵ قرص خوردم
- زگیل تناسلی
سلام من ۱۷ سالمه و هنوز ازدواج نکردم چند ماه پیش متوجه شدم زگیل تناسلی دارم و دکتر گفت باید لیزر کنم باتوجه به اینکه سنم کمه آیا لیزر باعث نازایی در من نمیشه! یا برام مشکلی در آینده ایجاد نمیکنه؟؟؟
- درد مقعد هنگام ارضای جنسی
باسلام و احترام بنده هنگام رابطه جنسی در لحظه ارضای جنسی(سکس واژن) در قسمت مقعد دچار درد وحشتناکی می شم راهنمایی بفرمایید. علت چی می تونه باشه در ضمن یک زایمان طبیعی نیز داشتم و بعد از زایمان چند سال هست این درد اتفاق می افته ممنون
- واژن
سلام خانم دکتر وقتتون به خیر. ببخشید من احساس میکنم مورچه ای وارد واژنم شده،خیلی میترسم،چیکار باید بکنم؟
- دبری کلسیفیه درون لومن
36 سالمه در سونوگرافی نوشته دبری های کلسیفیه درون لومن سرویکس مشهود میباشد میشه لطف کنید راهنماییها کنید خیلی نگرانم
- زنان و زایمان
باسلام خانومی ۳۸سال هستم و۲۰سال سابقه ناباروری (مشکل اسپرم)سه مرتبه ای وی اف انجام دادم ک انتقال دوم مثبت شد ولی بتا افت کرد وختم بارداری اعلام شد کیفیت جنین ها آ وب هستند دربررسی هیستروسکوپی و،،،شرایط رحمی عالی قید شده میخوام بدونم ایا روش کمکی هست ک ب ما کمک کنه برای شانس بارداری بیشتر یا ازمایش خاصی هست ک قبل انتقال انجام بدهیم برای بررسی پذیرش رحم و لانه گزینی جنین


