Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تعیین جنسیت
سلام وقت بخیر من یه دختر دارم میخاستم بدونم برای بارداری دوم امکانش هست با دارو یا تغذیه بچم پسر بشه؟ و اینکه اگه هست چند درصد امکانش هست؟
- جواب آزمایش پاپ اسمیر
Satisfactory for evaluation of epithelial cells No significant epithelial changes are seen No infectious organism is present Mild inflammatory educate is seen Compatible with age and history Normal squamous cell
- سلام من تو هفته ۳۴ هستم رفتم سونو جنین دولیکوسفالی میباشد آیا خطرناکه یا نه
- زخم رحم دارم ایا جزفریزراهی هست جون داروزیاداستفاده کردم ولی دوباره برمیگرده
- آزمایش خون بارداری
سلام. خانم دکتر من دو روز پیش از شما پرسیدم19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمایش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟.. شما جواب دادید بله اگر مشکلی ایجاد نشود قابل درمان است. فک کنم اشتباهی رخ داده است
- قرص ضدبارداری
سلام من از قرص ضدبارداری استفاده میکنم از روز سوم سر ساعت و مرتب استفاده کردم.پنج روز بعد از قطع پریود شدم.این یعنی باردار نیستم؟آخه بعضی ها میگن پریود شدیم و باردار بودیم و پریودهامون هم مثل قبل بوده، این امر امکان پذیره؟یا میگن قرص ها دستکاری شده است که اثر نداشته باشه درسته؟ممنون میشم به سوالام جواب بدید.
- پریود
سلام خسته نباشین .... برای اینکه پریودم یک هفته جلوتر بیفته باید چیکار کنم؟
- بارداری
سلام من درتاریخ چهاراسفند انتقال جنین دادم باید روز سیزدهم به حساب خودم پریود میشدم اما روز شانزدهم اسفنڌ لک قهوه ای ازصبح گاه گاه میبینم وانگشتهای پام سرده هرزگاهی دل درد وکمردرد خفیف دارم به نظرتون باردارهستم؟
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- سرکلاژ شکمی
سلام من بیست روز پیش سرکلاژ شکمی کردم سمت رستم درد دارم وسوزش ممنون میشم جواب بدید
- پولیپ رحمی
سلام خسته نباشید،دختر ۲۰ ساله مجردی هستم که پولیپ رحمی دارم و بخاطره پریود های نامنظم دکتر برام سونوگرافی نوشت و تشخیص داد پولیپ دارم،میخواستم بدونم بجز خوردن قرص های ضد بارداری و عمل چه راه حلی وجود داره؟!
- سوال
ایا پارگی یا اسیب به بافت پوششی خطرناک است؟ شما گفتید سوالی که ازم هنگام سنوگرافی پرسیدن که ایا پریودیم منظم یا خیر گفتید میتونه مربوط به تصویر تخمدان یا بافت پوششی سنوگرافی باشه تو جواب سنوگرافی نوشته بود تخمدان ها نرمال و اندازه ی نرمال دارند. برای معاینه ی بهتر چه باید کرد؟ ایا اگه بافت پوششی مشکلی داشته باشه مثلا پارگی یا زخم باعث نازایی میشه؟(چون من حس میکنم زیر شکمم دقیقا همون سمت سرد و خیس انگار که یه زخم یا پارگی و وگاهی با فشار دادن به اون قسمت خیسی بیشتر میشه یکم بعد از واژن اب میاد)
- خودارضایی
سلام خانم دکتر دختری مجردهستم میخواستم بدونم ایا خودارضایی با فشار دادن پاهابهم با مالش کولیتوریس میتونه باعث نارایی یا مشکلات دیگه بشه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر من از مدتی پیش یه جوشی زدم رو کشاله ی ران خودم احساس کردم یه جوش غیر عادیه چون مدت زیادی رو کشاله ی رانم موند حس کردم جوش چرکیه به خاطر همین خواستم فشارش بدم اینکارو کردم یه چیز سفید رنگی وصل بود به بدنم که به راحتی درنمیومد اما درش اوردم و اون لحظه احسای درد کمی اومد سراغم یه جوش کوجیک دیگه نزدیک این جوش هست و همین باعث شد احساس کنم شاید زگیل تناسلیه من باید چیکار کنم به مطب بیام یا قبل از اومدن به مطب آزمایش بدم اگر باید آزمایش بدم چه آزمایشی؟ ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم 😔❤
- فیبروم
سلام من در حال اقدام به بارداری هستم امام متاسفانه فیبروم بزرگ دارم آیا لوپرومر جواب میده میخوام جراحی نکنم
- قرص ضد بارداری بعد زایمان
سلام خانوم دکتر عزیز خسته نباشید من چهار ماه تمام که زایمان کردم بعد چهل و دو روز از زایمان قرص لاینسترول مصرف کردم میخواستم بدونم برای شروع قرص ال دی را از کی باید آغاز کنم ضمنا من بعد چهل روز پریود نشدم لطفا راهنمایی کنید اگه خواستم ال دی را شروع کنم با توجه به اینکه پریود نشدم بعد اتمام یک بسته چند روز باید منتظر پریود باشم و بسته بعدی را شروع کنم یا باید مثل لاینسترول بدون فاصله بخورم من به فرزندم شیر میدهم و بیست و نه سالم است و سابقه هشت سال مصرف ال دی را داشتم و مشکلی در این مورد ندارم
- زنان
سلام، وقتتون بخیر من یک ساله در اقدامم چند ماه پیش سونودادم دوتا فولیکول ۱۱ و ۱۵ داشتم دو دوره متفورمین و لتروزول مصرف کردم فولیکولی که ۱۵ بود الان شده ۲۵ و فولیکول چپ که ۱۱بوده شده ۸ آیا این کاهش سایز فولیکول چپ طبیعیه؟ اگر نیست دلیلش چیه ممنون
- نازایی
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم و وزنم نرماله،با دارو تخمک هم دارم ولی باردار نمیشم،به نظرتون ورزش کردن مفیده واسه من که وزنم نرماله و تخمک هم با دارو دارم؟؟؟
- سلام خسته نباشید من ۱۹ ساله هستم
- تعیین جنسیت
سلام خسته نباشید چه رژیم غذایی رو بهتره برای پسر دارشدن رعایت کنم؟


