Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- افزایش خونریزی به خاطرآی یودی
سلام خانم دکتر.الان سه ماهه دستگاه آی یودی گذاشتم کل این سه ماه فقط ده روزپاک بودم همش لکه بینی خونریزی شدید.درضمن تخمدون پلی کیستیکم دارم چه کنم
- راهنمایی در مورد ترنسید
سلام من ۱۷ سالمه مجردم پریودیم عقب افتاده لکه بینی هم دارم زیاد شدید نیست ولی سرپا میمونم بیشتر میشه سونوگرافی گفت مشکلی نیست چند روز دیگه پریود میشی میخوام برم استخر ترنسید بخورم لکه بینیم واسه اون روز قطع بشه مشکل جدی ب وجود نمیاد که؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من نزدیک به دوسال هست که رابطه جنسی دارم و خب جلوگیری طبیعی داشتم و خب تا به امروز باردار نشدم و قصد بارداری هم ندارم ولی خب خیلی از دیگران می شنوم که جلوگیری طبیعی جوابگو نیست و آدم باردار میشه و یا حتی با پیشاب هم آدم امکان داره باردار بشه الان من تمام این چند سال جلوگیری طبیعی داشتم و باردار نشدم یعنی من نابارور هستم یا نه به دلیل وارد نشدن اسپرم به واژن باردار نشدم
- زیبایی کلیتوریس
سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر.خواستم بدونم اگه قسمت لبه پایینی کلیتوریس افتاده و بزرگ و به رنگ سیاه شده باشه جوری که ۲طرف مقارن نباشن باتوجه به مجرد بودن وسن ۳۲سال عمل زیبایی انجام میشه ؟و اگه میشه میزان استراحت و هزینه اش چقدمیشه؟ممنون ازشما
- شیاف پروژسترون
سلام خانم دکتر عزیز
بنده درهفته۲۲بارداری با سرکلاژ شکمی هستم
در طول روز(صبح ها) یک بار دفع دارم به خاطر استراحت مطلق و داروهای مصرفی اما تا آخر شب احساس نیاز برای دفع دارم که متاسفانه انجام نمیشه
از شیاف پروژسترون به صورت مقعدی هرشب استفاده میکنم و واژینال نمیتونم استفاده کنم
میخواستم بدونم باوجود عدم دفع شبانه و وجود موادزائد در روده ایا شیاف در روده جذب میشود؟یا موادزائد مانع تاثیر شیاف میشود؟
ممنون از پاسخگوییتون - کرم واژینال دالاواگ سی حین بارداری
سلام قصد بارداری دارم و بدلیل داشتن سطح متوسط عفونت رحم دکتر به من ۷ شب استفاده از کرم دالاواگ سی (۲٪ کلیندامایسین و ۲٪ کلوتریمازول)رو تجویز کرد. منتها بعد از ۲ شب از مصرف زمان تخمک گذاری رسید و اقدام به بارداری صورت گرفت و پس از آن مابقی درمان ادامه یافت. با توجه به تاخیر در زمان پریدی و مثبت شدن تست خانگی احتمال بارداری وجود داره. آیا ممکنه مصرف این دارو برای جنین عوارض بدی داشته باشه؟
- سلام من تازه سقط کردم ولی نمیدونم آیا جنین و جفت کامل دفع شده با نه تقریبا شش هفته بودم
با قرص میسوزگلدین سقط شده در حد سکه بزرگ چندین بار لخته دفع کردم
- زنانبا
با سلام خدمت شما ، من بیستو چهار سالمه ، حدود یک هفته پیش ، نزدیکی داشتم ، وبعد از اون شب واژنم ب شدت درد میکرد حتی نمیتونستم برم دستشویی وقتی میرفتم ب شدت سوزش داشتم ، نمیتونستم راه برم يا حتی بشینم ، دیروز تو آیینه نگاه کردم دیدم که واژنم زخم شده و عفونت کرده ، تو رو خدا چیکار کنم الانم خیلی در .دارم
- بکارت
سلام اگه خودارضایی به دفعات زیاد همراه با ارگاسم باشه اما کاملا بدون دخول و فقط با دیدن فیلم ممکنه یک درصد پرده پاره بشه؟
- درد دوطرف شکم
سلام من دختر ۱۶ ساله ای هستم پری شب ساعت ۲ رفتم دسشویی تا دیشب ساعت ۱۱ نرفتم از دیشب تا الان دو طرف شکمم وقتی میخندم پا میشم یا. میخام بشینم ب این طرف یا اون طرف بچرخم درد خیلی زیادی داره. این درد از کلیه اس یا تخمدان میگن دلستر جو خوب . میشه بگید چیکارکنم دردش زیاده
- با سلام آیا لکه بینی سه روزه نشانه حاملگی است
- بارداری
سلام. خانم دکتر من باردارم. و هنوز دکتر نرفتم. طبق آخرین پریودی الان باید حدود هفته 9 یا 10 باشم. حدود سه الی 4 هفته س که حالت تهوع داشتم و بالا میاوردم. شبا حالم خیلی بد میشد. نمی تونستم چیزی بخورم. یه چند روزه که همین حالت تهوع هارو داشتم عق میزدم ولی دیگه بالا نمیاوردم. کم کم حالم بهتر شده. امروز حالم خیلی نسبت به روزای گذشته خوب بوده. تونستم راحت غذا بخورم حالت تهوع نداشته باشم. سوالی که دارم اینه، آیا کم شدن علایم بارداری نشانه اینکه جنین سقط میشه یا رشدش متوقف شده؟ آیا طبیعیه که قبل از ماه سوم بارداری علائم کم بشه یا حتما باید تا ماه سوم ادامه داشته باشه؟ دو هفته ست نوبت دکترم نمیرسه ممنون میشم جوابم و بدید. خیلی نگرانم.
- سوال بارداری خیلی مهم
غربالگری اول ان تی ۱/۷۴ با cRl ۵۵ خوبه آزمایش هم خوب بود
- جواب ازمایش
سلام خانم دکتر ببخشید تو ازمایش خونRubella IgM 2/917,, یعنی چی؟؟آیا نرمال یانه؟؟اگه نرمال نباشه قابل درمانه؟؟؟؟
- سلام من خانمی ۴۶ ساله هستم یه چیز سفت بالای نوک سینه ام هست خیلی هم درد میکنه ماموگرافی رفتم به دکتر نشون دادم گفته مشکلی نیست هورمون هات به هم خورده ضمنا هر سه چهار ماههپریود میشم
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم در سونوگرافی و ماموگرافی ام نوشته شده یک ضایعه ستاره ای شکل در سینه چپ تا نواحی عمقی اگزیلاری دیده میشود لنف نود هیپواکو
- فولوکونازول
سلام وقت بخیر.من باکره هستم و میخواستم بدونم که مصرف قرص فولوکونازول برای من مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- سقط
با سلام وخسته نباشید من درهفته ۱۲ سقط داشتم والان یک تیکه خیلی کوچیک ازاون باقی مونده که دکتر گفت بعد مصرف دارو برطرف میشه علت سقط هم قند خون و تیروئید کم کار بود .الان که ۶روز از سقط گذشته پاهام ورم کرده می خواستم بدونم خطر ناکه
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید من روز اول فروردین نزدیکی داشتم و همون شب قرص اورژانسی مصرف کردم و ۱۰ روز بعد یعنی ۱۱ فروردین لکه بینی به رنگ قهوه ای داشتم چند روز ولی بعدش تا امروز که ۱۳ اردیبهشت هست عادت نشدم امکان بارداری هست
- درد واژن در بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر ببخشید من هفته 26 بارداری واژنم بد جور درد میکنه موقعی که راه میرم هیچی نمیفهم ولی موقع خوابیدن واز سر جام بلند شدنی خیلی درد میکشم دکتر رفتم بهم کپسولها کلوتریمازول داده یه روز در میان بندازم ویه ژل ضد قارچی هم داده ولی باز درد دارم تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی عذاب میکشم آیا خطر سازه علائم زایمان زودرس که نیست
- بارداری
من به دلیل ترس از معاینات پزشکی که دارم نمیتوانم برای بارداری اقدام کنم ایا میتوانم با ایوای با بی حسی موضعی اقدام کنم ممنونم تو رو خدا


