Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تفسیر جواب پاتولوژی
Disordered proliferative endometrium with superimposed progetine change
- یبوست بارداری
سلام خانوم دکتر. باردارم تقریبا یازده هفته هستم . به شدت دچار یبوست شدم الان چهار روز هست که بیرون روی نداشتم. بواسیرم دچار خونریزی شده . به خاطر تهوع شدید بارداری دیمیترون میخورم روزی دو عدد و به خاطر همین تهوع شدید بالا آوردن ها درست نمیتونم تغذیه کنم و کلا یه قطره روغن زیتون دهنم میره تا یه ساعت فقط بالا میارم. منظورم هرچیزی نمیتونم بخورم . راه حل من چیه؟
- کوچک شدن سینه
سلام من یک زن 40 ساله با دو فرزند هستم 50 کیلو وزن دارم و نزدیک سه ماه است که دیگه پریود نمیشم و سینه هام خیلی کوچک شدن میتونم از قرص هورمونی استروژن استفاده کنم
- انتقال جنین
سلام خسته نباشید خانم دکتر من دوماهه دارم آمپول واریوپپتیل ۳/۷۵ تزریق میکنم قرار بود این هفته بیام تهران برای سونوگرافی واژینال که بعدش اواخر اسفند کاشت جنین داشته باشم اما به خاطر بدی هوا و جاده این هفته نمیتونم برای سونوگرافی برم به نظرتون مشکلی پیش میاد و اگر نرم باید دوباره دو ماه آمپول تزریق کنم ممنون میشم پاسخگو باشید
- کیست هموراژیک
سلام کیست هموراژیک ۷۲ میلیمتر دارم با درد شدید برای درمانش باید چیکار کنم و اینکه خطرناکه آیا مانع بارداری میشه یا تخمدان ضعیف نمیکنه
- سلام من انتقال جنین ۵ روزه داشتم از ۷ انتقالم بی بی چک زدم تا ۱۰ انتقال روزای اول خیلی کم رنگ بود الان هی پور رنگ تر میشه برم ازمایش بتا یعنی ؟
- پرده بکارت
سلام و احترام
خانم دکتر عزیز متاسفانه دختر 6 ساله من بر اثر یک تصادف پرده بکارتش پاره شده سوال من اینجاست که آیا مشکلی از لحاظ هورمونی و یا ظاهری و جسمی براش پیش میاد آیا کاری لازمه انجام بشه البته خودش متوجه این موضوع نیست - بارداری مجدد
سلام و خسته نباشید تازه تست بارداری دادم و جواب مثبت بوده کاملا شوکه شدم چون به تازگی اقدام به بارداری کردم در بارداری اولم استراحت مطلق بودم و سرکلاژ هم شدم کمی احساس درد زیر شکم و پهلو دارم در واقع منتظر پریود بودم با این دردها... با توجه به سابقه ی استراحت در بارداری اولم بسیار استرس دارم لطفا تا روزی که نوبتم بشه و مطب خدمت برسم راهنمائیم کنید...آیا این دردهای کم عادی هستن یا برای من خطر محسوب میشه؟ بسیار ممنونم
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
سلام من ۲۴سالمه. برای اولین بار پریودم طولانی شده بیشتر از ۱۶ روز هست. چون ای یو دی دارم به دکتر مراجه کردم و برام سونو و آزمایش نوشت. هر دو تاش سالم بودن یعنی ای یو دی وضعیتش مناسب بود و هیچ کیستی هم نداشتم برام قرص داده ترانگزامیک اسید و مفتامیک اسید اما هنوز خوب نشدم میتونه علت دیگه ای داشته باشه؟
- سلام دخترم سنرمدان دو سوراخ قلب داره امپول واریو پپتیل ۳/۷۵ براش مشکل نداره
سلام دخترم سندرم دان دو سوراخ قلب داره امپول واریو پپتیل براش مشکل نداره ممنون
- اندومتریوز
سلام خانم دکتر من مریض شما هستم ۱۷ بهمن هیستروسکوپی و لاپراسکوپی سرکلاژ شکمی داشتم باهاتون حین عمل متوجه اندومتریوز شدین جواب نمونه برداری براتون اوردم برام دو ورق قرص وروژست تجویز کردین و گفتین بعده تموم شدن قرص باید تست پایپل بدی الان ورق اول قرص تموم شده اوایل لکه بینی کم رنگ داشتم ک نیاز ب نوار بهداشتی نبود الان ورق دومو شروع کردم لکه بینیم زیاد شده جوری ک نوار بهداشتی استفاده میکنم چیکار باید بکنم خانوم دکتر؟
- سلام من کبد اکوژن داره دارم بچه شیر میدم ایا خطر ناک
- نحوه خوابیدن دربارداری
سلام خسته نباشید من هفته ۱۳بارداری هستم مشکل افت فشار دارم مشکلم چیه.ممنون .
- سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه برای هورمون مردانه ام قرص ال دی و اسپرولاکتون ۲ سال خوردم برای جوش هام العان ک قعط کردم دوباره زدم میتونم از گیاه نخل اره ای استفاده کنم میتونه جوش هامو ببره ؟
- پریودی
سلام خانم دکتر .ببخشید غیر از قرص ویتاگنوس چه قرصی میشه مصرف کرد که مانند قرصهای جلوگیری هورمونی نباشد و پریودی را منظم کند و بتوان به لیزر موهای زائد ادامه داد ..چون با مصرف قرصهای جلوگیری از بارداری نمیشه لیزر کرد ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام من حالا سرماخوردم میتونم واکسن کرونا بزنه یا نه صبر کنم که خوب بشم باید چند روز دیگه بزنم
- سرطان سینه
۴۸ساله هستم.هفت ماهه سرطان پستان تشخیص داده شده.ماستکتومی شدم.تحت درمان بالتروزول ودکاپپتیل بودم،یک ماهه تاموکسیفن شروع شده.ممکنه با این قرص باردار بشم؟ ممنون
- امپول انکسوپارین
سلام .ببخشید خانم دکتر من هفته ۳۴ بارداریم که به علت یکبارلکه بینی دکترم برا اطمینا ن امپول ریه بهم دادن ولی گفتن امپول انکسوپارین که هرروز میزنم به علت ۲ تا سقط میزدم قطع کنم..ولی من خیلی استرس دارم که باقطع امپولم مشکلی برا جنین پیش بیاد..لطفا راهنمایی کنید .ممنون
- خونریزی
سلام من سرطان سینه دارم وچهارمین جلسه ی شیمی درمانیمو ۱۰ روز پیش انجام دادم والان چند روزه که پریود شدم وخونریزیم خیلی شدید هست دکتر آنکلوژی برام دکاپپتیل تجویز کرده میخواستم ببینم اشکال نداره استفاده کنم ؟
- بستن لوله رحم
سلام دکتر من 9 ماه پیش طی سزارین سوم لوله هام رو بستم .چند روز پیش که بعد از 9 ماه پریود شدم بسیار خونریزیم کم بود در صورتی که قبل از بارداری و حتی دوران مجردی من خونریزی دوران پریودم به شدت زیاد و شدید بود آیا علت اینکه با وجود 9 ماه پریود نشدن خونریزی من الان اینقدر کم شده بستن لوله هام میتونه باشه؟؟


