Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی نامنظم دارم
سلام دکتر من ۳۵ سالمه الان روز سوم پریودی هست و خروج تکههای کوچک به همراه خون قرمز تجربه دارم طبیعی هست؟؟؟
- قرص نورم اسکین
سلام خسته نباشید. من حدودا ۱ ماهه قرص نورم اسکین میخورم و همچنان بعد از گذشت تقریبا ۲ یا ۳ هفته هنوز پریودم. برای قطع شدن پریودم چیکار باید کنم؟
- درد کلیتوروس
با سلام خدمت خانم دکتر من چن ماهی میشه که در ناحیه کلیتوروس درد شدید دارم البته وقتی فشارش میدم یه چیزی مثل پنیرک زرد رنگ ازش میاد بیرون خلیل زجرم میده وقتی درد شروع میشه تمام الت تناسلیم درد میکنه از شما خواهش میکنم رهنمایی بفرمایید
- سونو رحم
من سونو دادم بعد از سقطی که داشتم نوشته تصویر فوکوس اکوژن به دیامتر ۱۲ م م دیده شد آیا خطرناکه و باید پیگیری بشه ؟
- سقط جنین
سلام سنم 37 ناخواسته باردار شدم الان رفتم سوزن پروستروژن 50 زدم دو روز پیش 1گرم هم زعفران خوردم ولی اتفاقی نیفتاده لطفا راهنمای کنید چکار کنم سه تا فرزند دارم
- بارداری
سلام من دیشب نزدیکی داشتم صب ساعت ۱۰ سه تا ال دی خوردم باز باید بخورم؟ احتمال بارداری با این سه تا قرص بازم هست؟؟؟
- خارش درونی و بیرونی رحم
سلام مادر من نزدیک 50سالشه خارش رحم دارد و وقتی که مایعات در طول روز کم میخورد خارش رحمش بیشتر میشود علتش چیه ممنون میشم از راهنماییتون
- بیماری زنان
حدودا دو ماه است که وضعیت پریودم بهم خورده کلا تو این دو ماه پاکی نداشتم مقدارش خونریزی فقط کم یا زیاد شده.خیلی اذیت دارم میشم دکتر برام قرص اهن،مفامیک اسید،ترنسید داده.ولی هیچ اثری نداشته 48سالم هست در ضمن فیبرم هم دارم.ولی تا حالا این طوری نشده بودم
- تبخال ناحیه تناسلی
سلام و عرض ادب چند روزی است دچار تبخال تناسلی شده ام و هر روز وضعیت بدتر شده بطوریکه حتی دستشویی رفتن برام به شدت دردناکه میشه لطفا راهنماییم کنیین سپاسگذارم
- سلام
سلام خسته نباشید من یه سونوگرافی انجام دادم گفت تو دیواره قدامی فوندوس رحمم یه ساب سروزال _اینترامورال ۱۱×۱۵میلیمتر هست حالا باید چکا کنم رفع شه؟
- مدت زمان مصرف قرص دوفاستون
سلام از 18سالگی به علت تنبلی تخمدان دوفاستون از روز 15 تا 25 روزانه یک عدد مصرف میکنم و سه سالی میشه مصرف این قرصو ادامه دادم و پریودهای منظم دارم در صورت مصرف.دکترم گفت تا زمانی که رابطه منظم داشته باشم باید این قرصا رو مصرف کنم...خواستم از عوارض مصرف طولانی این قرص مطلع بشم و ایا برای بارداری مشکلی به وجود میاد؟! مجرد هستم
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام وقت بخیر ضخامت ۷میلی متر رحم غیر هموژن سه روز بعد از پریودی ایا نرماله و اگر نه چه خطراتی ممکنه داشته باشه؟
- بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من متأسفانه یه زمانی که آگاهی نداشتم از خودارضایی، در دوران پریودی با فشار دادن شدید و محکم پاها بهم خودارضایی میکردم و هیچ چیزی رو وارد واژن نمیکردم به هیچ عنوان سوال من از شما اینه که فشار محکم و شدید پاها بهم بدون وارد کردن چیزی به واژن ،به پرده بکارت آسیب میزنه یا نه ؟؟؟ ممنون خانم دکتر لطفا به من جواب بدین سپاس ازشما ، خدا به شما سلامتی بده .
- زنان
سلام چندتا جوش سر سفید کنار واژنم از بیرون هست که سوز میزنه چه دارویی استفاده کنم تشکر
- سلام من دو ماه تو اقدام بودم تحت نظر پزشک و بعد از دو ماه گفتن اگه باردار نشدی بهت دارو میدم و بعد دو دوره مصرف داروهای مث لتروزول و کلوموفین وامپول منوترون و اچ سی جی در سونوی ماه دوم کیست با اندازه ۸۵م در ۷۳م دکتر دیدن خطرناکه؟اصلا این تجویز بعد دوماهذاقدامدرست بوده؟
سلام من دو ماه تو اقدام بودم تحت نظر پزشک و بعد از دو ماه گفتن اگه باردار نشدی بهت دارو میدم و بعد دو دوره مصرف داروهای مث لتروزول و کلوموفین وامپول منوترون و اچ سی جی در سونوی ماه دوم کیست با اندازه ۸۵م در ۷۳م دکتر دیدن خطرناکه؟اصلا این تجویز بعد دوماهذاقدامدرست بوده؟
- رابطه جنسی
سلام خسته نباشید من دوساله ازدواج کردم و نزدیکی داشتم ولی طبیعی یعنی اب منی به داخل واژن نرختم ولی الان میخام اب منی را بریزم داخل واژنم ولی نمیخام باردار بشم لطفا کمکم کنید چیکا کنم که حامله نشم ایا با خوردن قرص ال دی میشه جلوگیری کرد؟ مصرف قرص ال دی چجوری هست یعنی با یکبار نزدیکی باید تا چند روز بخورم تا چه مدت باید بخورم و چند تا قبلا فقط یکبار خوردم حالت تحو با سرگیجه داشتم
- پرده بکارت
سلام و احترام
خانم دکتر عزیز متاسفانه دختر 6 ساله من بر اثر یک تصادف پرده بکارتش پاره شده سوال من اینجاست که آیا مشکلی از لحاظ هورمونی و یا ظاهری و جسمی براش پیش میاد آیا کاری لازمه انجام بشه البته خودش متوجه این موضوع نیست - تاثیر قرص دو فامد
سلام خسته نباشید... چهل سال دارم و مدت یکسال پریود ام قطع شده بود به پزشک مراجعه کردم قرص دو فامد و استروژن بهم دادن و الان چهار ماه هست پریود ام منظم شده... ایا امکان هست باردار بشم...
- پریودنمنظم
سلام.من مجردم پریود نامنظم میشدم الان ده روز پریود نشدم سونو رفتم طرف چپ تخمدان فولیکول 20میلی دارم علت عقب عادت چیه
- درد لگنی
سلام در اندکس چپ کیستیک اکوفری با ابعاد 62×57×55 به علت کیست تخمدان چپ دیده میشود. توده سالید کوچک هیپراکو سال آندومتریال با ابعاد 6×9 دیده میشود میشه بگید خطرناکه معنیش چیه؟


