Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هیپرپلازی اندومتر
سلام خانوم دکتر
اندومتر هیپرپلاستیک در شرح عمل کورتاژ تشخیصی و اندومترم بود. به نظر شما سرطان رحمه؟ من بچه ندارم و دو بار میکرو ناموفق داشتم. یعنی به خاطر داروهایی که خوردم؟ - سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر میخواستم بدونم چندماه از عمل سرکلاژ شکمیم میگذره اشگال نداره از سرویس ایرانی استفاده کنم به نخ سرکلاژ فشار نمیاد؟
- عمومی
سلام وقتتون بخیر
دختر 19 ساله هستم که با مشکل عدم تقارن سینه مواجه ام سینه سمت چپ بزرگتر از راسته این ناگهانی نبوده و حدود سه ساله سمت چپ مرتبا رشد کرده ولی راست نه کاملا از ظاهر مشخصه خواستم بپرسم درمانش ممکنه و چطور هست هزینه و …
و من چقدر زمان نیاز دارم تا کاملا درمان بشم
خواهش میکنم کمکم کنید فقط راهنمایی کنید که چیکار باید کنم میترسم دیر بشه
پیشاپیش از وقتی که میذارید تشکر میکنم. - سرکلاژ شکمی و سپتوم
سلام آیا با داشتن سرکلاژ شکمی میشه عمل براشتن سپتوم رو انجام داد؟
- بدخیمی اندومتر
سلام خانوم دکتر ممنونم که پاسخگو هستید والا من باسابقه سرطان اندومتر البته بعد مجسترول کورتاژم جوابش خوب بود ایا بنظرشما من هنوز من سلول آتی پی دربدنم وجود دارد؟ یا چون با مدروکسی مرتب پریود شدم مشکلم رفع شد؟ جواب پاپ اسمیرم خوب هست من قبلش پنج دوره باگونال اف و قرص استرادیول جواب نگرفته بودم که لاپارا و هیسترو شدم و پولیپ اندومتر با سلول اتی پی و کمپلکس دیده شد علت ایجاد این سرطان استرادیول نبوده؟
- پرده بکارت
سلام من یک هفته عقد کردم با همسرم رابطه داشتم اما میگن که کامل داخل نبردن برای گواهس سلامت اقدام کنم ایا گواهس سلامت میدن یا نه نوعی پردبکارتم حلقوی هست
- لابیاپلاستی
سلام وقت بخیر هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر هست؟
- خونریزی زیادازمقعدنزدیک پریودی
امروزاصلاخونریزی چیزی نداشتم این دومین باره نزدیک پریودی خونریزی شدیدازمقعددارم نمیدونم چیکارکنم
- تاخیردرپریود
من میخوام ۸شهریوربرم مشهدمیخوام عادت نشم بایدچیکارکنم
- با سلام آیا پولیپ رحم به اندازه 13 میلیمتر که هیچ مشکلی ایجاد نمیکند ودر سونوگرافی تشخیص داده شده نیاز به جراحی دارد؟
- آییودی و خونریزی
سلام خسته نباشید من ۳سال دستگاه ای یودی گذاشتم نوع هورمونی ازوقتی گذاشتم دل دردزیرشکم کمر درد دارم خونریزی شدید این طوری نبودم رفتم درش بیارم میگه صبر کن باردار میشوی من میخوام طبیعی جلوگیری کنم سوال ۱من فردا میخوام برم مشهد من ۱۰روز پبش رفتم پیشش گفتم عادت نشم بهم مدفورم ۵داد الان لک دیدم چکار کنم نشم قطع کنم.
- عمل سزاریان
سلام من یه خانوم ۲۱ سالم بارداری دوم هست اولین سزاریان من ۵۰ روز پیش بود که الان نگاه میکنم جای بخیه هام کبود شدن انگار سیاهه خاستم بپرسم ببینم عادیه؟ و اینکه بوی بدی هم داره جای بخیه هام
- پارگی فورشت
سلام ببخشید من بعداز حراجی فورشت وقتی اجابت مزاج میکنم از واژنم خون میاد علتش چیه؟؟؟ خیلی نگرانم
- تغییر شکل دستگاه تناسلی
سلام دختری ۲۵ ساله ام وقتیکه ک نوزده سالم بود لب های داخلی واژن تغییر شکل داد البته نه همش قسمت پایین لب های داخلی اطراف همون قسمت ک ورودی واژن هست منظورم اینکه ک اولش صاف بوده ولی الان شکلش هم هردوطرف شبیه یه گوشت اضافه است و صاف نیست چیز جداگانه ای نیس فقط تغییر شکل داده ک حجمش نسبت به بالای قسمت لب های داخلی یه خرده زیاده بعضی وقتا رنگش قرمزه ولی اکثرا رنگش طبیعیه هیچ گونه درد و خارش و سوزش هم ندارم تا الانم هم به پزشک مراجعه نکردم از نظر شما این یک مشکله یا طبیعیه؟ و دلیل این تغییر شکل چیه؟
- عفونت بالای واژن 1
ببخشید فراموش کردم که بگم این ترشحات بویی مثل بوی پرتقال میده و حتی کلیتوریس و لبه ها هم خارش میگیره و وقتی حس میکنم از بارتولنم چیز سردی میاد بیرون و سمت دهانه واژن یا پوست روش میریزه زیر شکمم همین حسو دارم و یکم سر گیجه هم دارم و میترسم لوله یا بارتولن پارگی یا زخم باشه و عفونت به بدنم برسه
- لابیاپلاستی
سلام دکتر، شما عمل لابیاپلاستی با لیزر هم انجام میدید ؟
- سوال
سلام اگه عفونت وارد لوله ی رحم شده باشه و از روی پوست خارش داشته باشه و التهاب داشته باشه و درمان بعد از دو سال انجام بشه ایا کاملا خوب میشه؟ سوال دوم اینه که کلیتوریس از زیر پوست ترشح سفید داره و روی لبه ی بزرگ سفیدی زده مثل یه رگ سفید و برامده و خارش داره ایا قارچ؟ چه دارویی مصرف کنم
- عفونت واژن
سلام مدتی است که ازعفونت قارچی همراه باسوزش واقعاعذاب میکشم به دکترمراجعه کردم یه سری قرص تینیدازول وفلوکونازول با لاکتوفم و لاکتوواژ برام تجویز کرد ولی متاسفانه بامصرف اوناهم خوب نشدم حال ازشما خواهش میکنم راهنماییم کن تا واسه درمان چکارکنم دیگه خسته شدم ازاین وضع به طورکلی زودبه زود عفونت میکنم باتشکرازراهنمایی َشما لازم ب ذکر است با دادن آزمایش پاپ اسمیر مشخص شد عفونتم قارچی ست .لطفا جواب بدید
- قارچ واژن
سلام وقت بخیر قارچ واژن ممکنه روی پوست اطراف واژن یعنی قسمت لابیا ماژور اثر بذاره و باعث قرمزیش بشه؟
- کانون اکوژن در رحم بل ضخامت 6م
کانون اکوژن خطی در رحم (کلسیمفیکاسیون و با اکوهای مربوط به گاز) درمانش چیه؟ درد زیادی رو سه ماه داره تحمل میکنه و 60سالشه


