Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلامت جنین
سلام خانم دكتر من هفته ١٠هستم شما برام سونو سلامت نوشتين اومدم وقت بگيرم ميگه واسه كي ميخواي ميگه بازه داره واسه ١٠وقت داده بعد من ١٤پيش شما بايد بيام يعني درست يا تو اين هفته بايد انجام ميشد گيجم كرده
- لطفا کمکم کنید آیا دیدن لخته خون در داخل رحم قبل از انتقال جنین با آی وی اف برای بارداری خطرناک است
من سه روز قبل آنتقالم دکترم یک لخته کوچک در داخل رحم من دید مناسفانه جنینها را انتقال داد آیا این لخته خون خطرناک برای حاملگی است
- ای وی اف
با سلام .من و همسرم هر دو مبتلا ب کم خونی مینور هستیم ایا با روش ای وی اف و ای یو ای میتونیم فرزند سالمی بدنیا بیاریم .؟؟؟
- پرده بکارت
سلام دکتر عمل بکارت انجام دادهام بعد از دو روز پریود شده ام آیا مشکلی داره ؟ استراحت نداشتم ممکنه بخیه ها باز شده باشن
- زنان زایمان
سلام من سونوگرافی دادم نوشته تصویر ناحیه اکوفری به دیامتر ۴ م م در قسمت فوندال کاویته اندومتر ب صورت Eccentricرویت شد این یعنی چه؟ تیتر بیتا هم دوبار دادم منفی بوده لطفا راهنمایی کنید
- سوال از دکتر زنان
سلام خانم دکتر من دوماه است که پریودم و خونریزیمقطع نمیشه به دکتر مراجعه کردم و گفتن کیست و ضخامت آندومتر داری بعد برام آمپول استروژن و پروژسترون تجویزکردن مبخواستم ببینم عوارض نداره منتزریق کنم چون کیست غیرسرطانیه سینه هم دارم و غیراز آمپول قرص های استرادیول و دزوسپتیو تجویزکردن آیا مشکلی نیس منمصرف کنماینارو؟؟
- بارداری
آیا نزدیکی در ماه یا هفته اول بارداری برای جنین خطر ندارد....منظور بیشتر درزمان لانه گزینی هست
- سقط جنین
سلام من هفته ۱۵بارداری هستم قصد سقط دارم با قرص سایتوتک حدود ۲سال و ۳ماه پیش عمل رحم انجام دادم مشکلی پیش نمیاد؟
- سوال مهم
سلام دو ماهه زایمان کردم سینه هام سفت شدن تیکه تیکه سفت شدن بعضیا درد میان شیر جم شده چیکار کنم از بین برع تورو خدا
- بارداری ***
سلام خانم دکتر اگر در حال اقدام بارداری باشیم قرص دوفاستود یا دوفمد را میتونیم مصرف کنیم یا نه باید قطع کنیم
- اپیلیدی
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر میتونم در بارداری از اپیلیدی برقی در ناحیه ی شکم برای رفع موهای زاید استفاده کنم؟
- پریود نشدن
من ماه قبل سقط داشتم و این ماه لکه بینی دارم وباز نمیشم چی کار کنم
- بارداری
امکان بارداری بعد از انزال مرد به بیرون و آمیزش دوباره وجود دارد.....
- ضخامت آندومتر
در سونو ضخامت آندومتر ۱۳ تصویر یک اکوژن که با کالرداپلر دارای واسکولاریتی بوده وهیپرپلازی پولیپ را مطرح میکند اکوی میومتر غیر یکنواخت بوده و میوم ساب سروزال
- کیست اکوفری
سلام من 27 سالمه امروز رفتم سونو کیست اکوفری با جدار نازک به ابعاد 65*87در میدلاین لگن ومتمایل به ادنکس راست مشاهده شد خیلی نگرانم کیست خطرناکه؟؟ روز سوم پریود این سونو رو انجام دادم میشه راهنمایی کنید
- سلام خانم دکتر من پنج ماه پیش به دلیل زایمان خارج از رحم نزدیک به ایسموس که جنین مرده بود و تشخیص غلط در بیمارستان بستری شدم لوله سمت راست و بالای رحم رو با جنین دراوردن ماه اول خیلی شدید شدیداااا پریود شدم از ماه سوم پریود نداشتم واندازه رحم درسونوگرافی ۱۴۲سیسی بوده دکتر برام یه قرص دوزلست تجویز کردن واقعا میترسم ایا بااین قرص مشکل من حل میشه لطفا راهنمایی بفرمایین
- سقط جنین
سلام من دوبارسقط داشتم و الان یک ماهه ک سقط کردم و کورتاژ شدم به متخصص مراجعه کردم برای درمان سقط مکرر و ایشون گفتن ک رحمت ورم کرده بااینکه الان من یک ماهه ک سقط کردم ورمم چیز عادیه ؟
- it
با عرض سلام خدمت خانوم دکتر مهربون در سونو گرافی غربالگری اول در سن ۱۲+۱،ضخامت nt ۲/۳ و it دیده شده اما حرفی از nb آورده نشده. it چیه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی جواب میده چند درصد جواب مید؟ه من طول دهانه رحم زیر 30 و25میلی با وجود سرکلاژواژینال سقط کردم حالا دکتر گفته باید سرکلاژ شکمی بشی آیا با وجود سرکلاژ شکمی میشه سقط کرد اگر خدای نکرده یا تشکیل قلب نداد یا مشکلی در جنین باشه ترا خدا جواب منو بدید البته من سونو واژینال دادم ک بچه سقط شد چون یه بارداری باوجود سرکلاژ تا ۳۶هفته بردم وسزاریان شدن آیابخاطر سونوگرافی واژینال ک انجام دادم بچه سقط شد چون. هیچ مشکلی نداشتم و از سونوگرافی واژینال ک در هفته ۱۹انجام دادم کیسه ابم یه چندروز بعدش سوراخ شد
- سلام خسته نباشید برای دوقلو باردارشدن خانمم پسر میخایم چه کاری انجام بدیم
مبخاد خانمم دوقلوباردارشه چکارکنیم 2بارم سقط شذه بچه نگه ندااشته زحمش


