سلام،سونوگرافی لگنی و آزمایش خون مربوط به اندومتریوزیس
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عقب انداختن پریودی
من ۱۳سالمه و خواستم ببینم پرده دارم یا ن انگشت کردم خودمو دیدم ن و اینکه من الان ۲۰روزه پرسود نشدم دلیلش چیه؟؟
- دوفاستون
سلام خسته نباشید خانوم دکتر..22ساله مجرد برای پلی کیستیک ومنظم شدن پریود باید بیست وپنج عدد استرومارین از روز پنجم قاعدگی و ده عدد دوفاستون از روز شانزدهم میخوردم. اشتباها من از روز پنجم قاعدگی هم استرومارین مصرف کردم هم دوفاستون.الان پنج شب هست که میخورم الان چیکار کنم؟؟مشکلی پیش میاد؟؟ایا ده تا دوفاستون رو ادامه بدم و تموم کنم یا قط کنم؟؟؟ممنون میشم کمکم کنید
- آمپول اچ ام جی
خانم دکتر آمپول اچ ام جی برای چه کسانی تزریق میشه کاربردش چیه
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید چتا سوال داشتم اون اینه من بعد از زایمان اولم قرص ال دی میخوردم که تو قرصا باردارشدم الان زایمان کردم طبیعی هر دو بارولی سخت میخواستم راهنمایی کنید در مورد آیدی عوارض ندار چطوری استفاده میشه چه مدلیش بهتر هزینش چنده ؟ پوستمم لک زده منافظ شده چه کرمی استفاده کنم احساس ضعف خستگی میکنم شدید شرمنه طولانی شد ممنونم میشم جواب بدین چه کرمی
- پریود
سلام من خانمی ۲۰ ساله هستم الان حدود یک سال ازدواج کردم قبل و بعد ازدواجم هنگام پریود درد زیر شکم و درد مقعدی زیادی دارم وحتی نشتن در روز اول واسم سخت است والن هم پنچ ماه که قصد بارداری دارم ولی بارداری صروت نگرفته و پریود هم نامنظم هست
- سلام آیا این که بی دلیل گریه میکنم ممکنه افسردگی گرفته باشم و بی اشتهای دارم و صبح که از خواب بیدار میشم خیلی ناراحتم میشه نظرتون در این مورد بدین ممنون میشم رهنمایی کنید
- هیدروسالپنکس
سلام من ۲۳ سالمه بعد از اقدام ششماهه به بارداری موفق نشدم پس از مراجعه به پزشک هیدروسالپنکس تشخیص داده شده خیلی نگرانم میشه بدونم راه درمانم چیه و طبیعی میتونم باردار شم
- کیستیک
سلام خوب هستین خانم دکتر میخواستم شمارتون رو برام بفرستین تا از واتساپ از شما چند تا سوال بپرسم ممنون میشم
- طول سرویکس
سلامخسته نباشید.من در بارداری اولم طول سرویکس ۳۷ بود و سقط در سه ماهه دوم داشتم بخاطر مسافرت طولانی و کرونا. الان تو هفته ۱۸ بارداری دوم هستم طول سرویکس در هفته۱۳ ۳۷ بود ولی چون خیلی سر پا بودم وخم و راست میشدم هفته۱۷سونوی شکمی شده بود ۳۲ میخواستم ببینم سونوی واژینال کمتر رو نشون میده یا بیشتر و اینکه استراحت مطلق و امپول جواب نمیده ؟ حتما باید سرکلاژبشم؟ بارداری قبلیم بخاطر طول سرویکس نبود
- ضخامترخط اندومتر برای انتقال جنین باید چقدر باشد؟
الان که ضخامت خط اندومتر در روز ۱۴ پریود ۶/۵mm هست این ضخامت برا ای وی اف موفقیت آمیز مناسب هست یانه؟ چون شنیدم جنین روز ۱۴ انتقال میدن و ضخامت خط اندمتر طبق سونوگرافی واژینال در روز ۱۴ پریود mm ۶/۵ هست، میخوام بدونم این ضخامت خط اندومتربرای انتقال مناسبه؟یا نه؟
- دفع بقایای سقط
من پریروز سقط با قرص داشتم اما بقایا دارم ۲۰cc نمیخوام کورتاژ بشم ؟دارو گیاهی میشه
- ایسموسل
ایسموسل دارم دوتا سزارین انجام دادم ۳۵سالمه ای وی اف تعیین جنسیت میخوام انجام بدم بعد جراحی ایسموسل میتونم بارداربشم؟خواهش میکنم راهنمایی کنید
- بارداری
باسلام من عمل هرچی ناف انجام دادم .الان یک ماه ونیم هس خواستم بدونم چند ماه بعد میتونم بارداربشم .واگه باردار بشم چیکار کنم تا فتق ناف عود نکنه.
- بارداری
سلام من دیروز سونو دادم دکتر کفت تخمدانی ضعیف و سست ....و میوم ۳. هم دارم ۴۸ و .. سالمه آیا نمیتونم بچه دار بشم ؟یعنی الان یائسه شدم؟؟
- سقط جنین
من سه تا بچه دارم بچه چهارم حامله شدم الان ۵هفته و6 روز هست میخوام با قرص سقط کنم بچه های قبلیم سزارین بودم ازآخرین سزارین ۵سال و نه ماه میگذره میخواستم ببینم مشکلی ندارد
- باردارشدن باوجودابنکه باقرص پریود مبشم
سلام ۴۵ سالم هست ازاول باقرص استروژن پروژسترون پریود مبشم هروقتربخورم مبشم واگرنخورم نمبشم ،کم کاری تیرویید دارم چندباراقدام کردم نشد الان درتخمدان سمت چپ یک فولیکول ۱۵م م دارم ،برابارداری رفتم دکتر گفته یک دوره قرص لویتود بخور بعدبیابراآی وی اف ،نظرشماچیه
- دبریهای اکوژ
سلام امروز سونو دادم ۳۵ هفته وپنج روز هستم مایع امینیوتیک حاوی مقادیری دبری های اکوژن هست خطر ناکه؟ خیلی نگرانم.
- عمونی
سلام خانم دکتر خسته نباشید خیلی استرس دارم ۲۳ سالمه ومتاسفانه دچار خودارضایی شدم و الان خیلی پشیمونم آیا کوباندن محکم واژن از جلو به زمین و تکان دادن محکم باسن به طوری که به واژن فشار بیاره باعث آسیب به بکارت میشه ؟ بعدش درد و خون ریزی نداشتم ممنون
- حاملگی
سلام من 4روزه ای یوآی کردم فولیکول 20درسمت راست،الان تخمدانامدبه شدت درد میکنه ازشدتش گریه کردم ولی بعدنیم ساعت خوب شدم میتونین علتشو بگین چرا دردم گرفت؟
- سقط
سلام خانم من دوهفته پیش سقط داشتم بهد یه هفته رفتم سونو گفتن یه مقداری ازجفت مونده رفتم دکتر بهم قرص متیل ارگونین داد اندازه ضخامت دولایه اندمتریو ۱۵mmبعدناحیه هتراکو واسکولار به سایز تقریبا ۲۵×۱۴mmبااین وصف حالم نیاز به کورتاژ دارم هنوز بعداز قرص سونو نرفتم


