Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
چرا در دوران پریود مقعد خیلی درد میکند
- سوال
سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم من گاهی اوقات داخل واژنم از درون سمت چپم حس درد سوزنی دارم انگار یه سوزن اون تو هست دردش غیر قابل تحمل تا نیم ساعتی میمونهاین درد فقط یه طرفه است . تو ظاهر واژنم هیچ ضایعه ای نیس این دردم از داخله.من باکره ام برم دکتر معاینه بشم متوجه میشه مشکلم چیه بنظرتون مشکل من چیه ؟خیلی خیلی ترسیدم نمیتونم با کسی هم در میون بذارم دکتر رفتن هم فعلا برام مشکله ممنون میشم راهنماییم کنید
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من قبلا یه سوال از شما پرسیدم ،وزنم نرماله،تنبلی تخمدان دارم،گفتم چرا قبلا با دارو تحریک تخمک گذاری پریودام منظم بود ولی یه مدته با همین داروها پریودام تا دوهفته هم عقب میوفتد،گفتین در صورت تغییر وزن ممکنه داروها موثر نباشند،خانم دکتر ببخشید منظورتون افزایش وزن بود؟؟؟یا کاهش وزن هم روش تاثیر داره؟؟؟وباعث اختلال میشه،آخه من تواین مدت وزنمو کم کردم
- سلام خانوم دکتر من الان ۴۵ روز خونریزی دارم رفتم سونوگرافی گفتن کیست داری الان خونریزیم کم شده لک بینی دارم کیستم هم سونگرافی گفتن از بین رفته الان میوم دادم به ابعاد ۱۰ میلی متر میتونه از ان باشد
- بارداری
ایا پماد دالاواگسی در جواب تست بارداری بی بی چک تاثیر دارد بله یا خیر؟
- کیست نابوتین
سلام من 32 سالم مجرد هست چند ماهی هست که به زور قرص دارم عادت ماهانه می شم تا این که سونو دادم رحم باابعاد 77x30x41mm و اکوی میومتر طبیعی ضخامت دولایه اندومتر 10mn و طبیعی چند کیست نابوتیتن در سرویکس مشهود شده ودر ضمن چند ماهی هست ترشحات واژن دارم
- پرولاکتین
سلام خانم دکتر خواهرم متاهل هستن سنشونم 30 آزمایش هورمونی انجام دادن و عکس رنگی از رحم در آزمایش پرولاکتینشون بالا بود و 50 بود..هنوز پیش دکترشون نرفتن خواستم ازتون بپرسم دلیل بالا رفتن مرولاکتین چی میتونه باشه و اصولا چجوری نرمال نیشه و آیا مورد خطرناکیه ؟
- رابطه بعد از آمپول یک ماه
من چند مای میشه که آمپول زدن بارداری میزنم بعد از چند روز رابطه میتونم
- لکه بینی وسط سیکل
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم لکه بینی در وسط سیکل قاعدگی باعث تاخیر در پریود میشود؟ من ۴۴ سالمه و تا الان معمولا تمام سیکلهام منظم و ۲۸ روزه بوده ۱۸ مرداد که پریود شدم دقیقا دو هفته بعدش یعنی روز ۱۴ سیکلم دچار لکه بینی شدم که ۴ روز طول کشید و الان یک هفته هست که پریودم عقب افتاده بی بی چک هم زدم منفی شد بنظرتون دچار تاخیر یا بی نظمی پریود شدم یا باردارم یا مشکل دیگری هست؟
- مشکلات زنانه
سلام، من در روز تخمک گزاریم انفلونزا گرفتم و مجبور به خوردن مسکن و استامینوفن کودعین دار شدم و همین امر باعث شد 10روز تاخیر در پریود من رخ بده، تو این دورانی که پریود نمیشدم استخون بی نام یا استخون خاصره سمت راست من کمی درد میکرد و کشاله بیکینی سمت راستم کمی ورم کرده بود،سینه هام هم سفت شده بودن البته این ماه اصلا سینم درد نداشت فقط سفت شده بود، دیروز عادت ماهانه تموم شده ولی اون ورم هنوز نخوابیده و گاهی همون استخونم کمی درد میگیره و سینم هم سفته همچنان بدون درد ، میخواستم بدونم چرا؟ ایا چیز مشکل داری نیست؟ بخاطر به هم خوردگی هورمونم که با 10روز تاخیر عادت ماهانه شدم هستش این علاعم؟ ممنون 🙏🏻
- سوال
سلام، چند روز پیش داخل واژنم زخم شد و یکم خونریزی داشت و کم کم با ترشحات قهوه ای خونریزی قطع شد، حال ازبیرون خارش و سوزش دارم و ترشحاتی ک از داخل میاد سبز کمرنگ هستش، تکه تکه ترشح سفید هم بیرون و داخل دارم، از چه دارویی استفاده کنم؟ آیا عفونت زخم ؟؟؟؟؟؟؟
- پاسخگو باشید لطفا
وقتی پاسخگو نیستید چرا میگید سوال بپرسیم ؟😞
- سلام خسته نباشی من نزدیک دوماه ازپریودم گذشته ازقرص مدروکسی پروژسترون استفاده میکردم امکان داره حامله باشم یانه نزدیکی که میکردم منی راداخل نمی ریختیم حالاامکان داره حامله باشم
- جواب سونوگرافی سینه
در بررسی سونوگرافیک نمای فیبروگلاندور هردوپستان به خصوص پستان چپ ضخیم وهنروژن میباشد.ینی چی
- پرسش دارویی
سلام خانم دکتر عزیز و بزرگوار وقتتون بخیر ،عذر میخوام شما برای من قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردین یه سوال پرسیده شد در مورد بین فامیل سرطان پستان وجود داره گفتم نه بعد یادم افتاد یکی از عمه هام از نوع خوش خیمش رو داره به نظرتون من این قرص رو مصرف کنم یا بخاطر مشکلات سینه که ممکنه در آینده اتفاق بیوفته خودداری کنم؟
- عوارض سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر من ۳۲ سالم و یه زایمان زودرس تو ۲۹ هفته داشتم و خداروشکر بچه ام موند و ۸ ماه داره ولی با توجه به بالا رفتن سن میخوام تو ۲ سالگیش اقدام به بارداری کنم ولی ب دلیل اینکه نمیتونم کامل استراحت مطلق داشته باشم و از خانوادم دورم میتونم سرکلاژ شکمی انجام بدم چون زایمان زودرس خیلی خیلی به خاطر شرایط بچه اذیت شدم ممنون از شما🌹
- پرده بکارت
سلام دکتر ...من پرده بکارت تیغه ای یعنی دو سوراخ و یک تیغه وسطش و خیلی ضخیم دارم طبق گفته ماما ...بعد گفتن موقع ازدواج درد زیادی خواهم داشت و بهتره جراحی بشه ..اگه نخوام جراحی کنم چطوری میشه درد کمتری داشته باشم؟؟ چون خیلی ترس و اضطراب دارم ...واینکه من قسمت فورشت پارگی دارم میخواستم بدونم خودش ترمیم میشه یا باید چیزی استفاده کنم ؟؟...و اخرین سوالم اینه که پرده تیغه ای هم خونریزی دارم یا نه ؟؟
- تاخیر پریدی
سلام. 21 سالمه متاهلم وچهار ماهه اقدام کردم. در سه ماه اول اقدام تاخیر داشتم ولی بعد از چند هفته پری میشدم ولی ماه چهارم دوماه و چند روزه پرید نشدم و بیبی چک و ازمایش دادم منفی بوده . هیچ علائمی هم از پریدی ندارم. میشه راهنماییم کنین؟
- تپش شکم
سلام.ببخشید من تومهرماه رابطه محافظت نشده بدون دخول داشتم و۲۴ساعت بعدش دوتا قرص اوسیز خوردم وابان واذرماه هم پریودیم بجای پنج روز سه روزشد ودی ماه هم هنوز به وقت پریودیم چهارروزمونده وهفت هفته ک ازرابطه م گذشت سونو رحم وضمایم گرفتم چیزی نبود ولی الان چن روزه ک شکمم تپش داره مثله قلب میزنه ونفخ هم دارم خواهشا بگید ازچیه؟؟
- کیستتخمدان
سلام.خستهنباشید.منکیستتخمداندارم.بهپزشکمراجعهکردموروکینتجویزکردن.طبقدستورایشانمنازروزییکقرصازروزاولقاعدگیشروعکردمبهدلیلقطعنشدنخونریزیسپسروزی2تابعدروزی3تابعدذوبارهروزی2تاروز12همبستهامتمامشدولیخونریزیخیلیکمیدارمایابستهبعدیفاصلهقراربدهمیاخیر


