Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من دو سال یائسه شدم دکتر بهم قرص استرادیول داده ایا امکان پریود شدنم هست ؟؟
- سلام من خانم چهل ساله هستم چهل روزپیش عمل هیسترکتومی انجام دادم فقط رحمم روبرداشتن تخمدان ودهانه رحم مونده الان سه روزه لکه بینی دارم طبیعیه میشه راهنماییم کنید چون دوروز بعدعمل من کامل پاک شده بودم
- مصرف قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند
سلامم وثت به خیر من در اولین دوره از مصرف قرص سیپروترون کامپاند هستم. بعد از اولین روزمصرف در روز اول عادت ماهانه خونریزی ام قطع شده . الان باید ادامه بدم قرص هارو یا نخورم ؟
- بی بی چک منفی
سلام وقت بخیر ۱۶ روز بعد از رابطه با جوگیری طبیعی بی بی چک زدم منفی بود.درهمان روز که بی بی چک زدم لکه قهوه ای خیلی کم داشتم.موعد پریودمم هست.ممکنه باردار باشم؟بعد از لک دیگه لکه جدید ندیدم .
- لابیا
سلام من احساس میکنم واژنم تغییر شکل داده دوبار هم رفتم دکتر گفتن عمل لابیاپلاستی باید انجام بدی من به شدت از واژنم وحشت دارم انگار شبیه اسپرم شده لطفا راهنمایی کنین
- پریود
سلام من خانمی ۲۰ ساله هستم الان حدود یک سال ازدواج کردم قبل و بعد ازدواجم هنگام پریود درد زیر شکم و درد مقعدی زیادی دارم وحتی نشتن در روز اول واسم سخت است والن هم پنچ ماه که قصد بارداری دارم ولی بارداری صروت نگرفته و پریود هم نامنظم هست
- راهی برای جلوگیری از زگیل تناسلی وجود دارد؟
سلام خانم دکتر خسته نباشید اگر همسر زگیل تناسلی داشته باشه و واکسن گاردسیل تزریق نشه(چون واکسن موجود نیست)راهی هست که زن به این ویروس مبتلا نشه؟خیلی ممنونم
- شک به بارداری
پیرو سوال قبلی میخواستم بگم سیکل های قاعدگی قبل از سقط ۲۸ روزه بوده والان که ۲۰ اردیبهشت هست زیر دلم درد میکنه کم وحالت قاعدگی رو دارم ممنون
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام خسته نباشید تنبلی تخمدان دارم و در حال اقدام برای بارداری و دو دوره قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم تو دوره دوم بعد از خوردن آخرین قرص پریود شدم در حالیکه یک هفته تا پریودم مونده بود الان هم بعد از ۸روز همچنان خونریزی خفیف دارم این موضوع طبیعی هست؟
- مربوط به پاپ اسمیر
سلام. من خرداد ماه تست پاپ اسمیر دادم. اما تیرماه و همین ماه قبل از پریودیم لکه میبینم حدود یک هفته، آیا میتونه علتش آزمایش پاپ اسمیر باشه؟
- سقط جنینین وبقیا
سلام خانم دکتر من سقط کردم سونو دادم گفت بقیا مونده کورتاژکردم هم بعد دوازده روز افتادم رو خونریزی اگه پریودی نبود چکار کنم چه قرصی بخورم که خوب بشم
- بتا ی پایین
من روز۱۸ سیکلم پانکچر شدم و روز بیستم دوتا جنین انتقال دادند ۱۴ روز بعد انتقال ازمایش دادم بتام ۸,۲۱۳ بود ایا امیدی هست
- جوش ناگهانی
سلام وقت بخیر ۵۲ساله هستم،کلا اصلا جوش نمی زنم ولی الان مدتیه مدام کل بدنم جوش میزنه،علت چیه؟ رحم هم ندارم
- مصرف قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر.. من برای تنبلی تخمدان هشت روزه ک قرص سیبل مصرف میکنم.. متاسفانه من طبق دستور استفاده نکردم و از روز پنجم قاعدگی قرص رو شروع نکردم و چند روز بعد از پریود شروع ب استفاده کردم.. الان باید چیکار کنم مشکلی نداره؟
- هایمن
سلام، ممنون میشم جوابمو بدین، من یکساله عقد کردم، الان میخوام جدا شم،تو این مدت رابطه کاملی باهمسرم نداشتم، دکتر زنان رفتم گفتن هایمنم یکم کبودگی یاساییدگی داره،ولی سالمه ایا برای دادگاه به پزشک قانونی مراجعه کنم بکارت منو سالم میزنن یاخیر،شنیدم کبودگی رو هم جز عدم بکارت حساب میکن،
- IT در غربالگری
سلام من سه قلو باردارم و غربالگری اول آنجام دادم و تو سنوگرافی نوشته it رویت نشد برای قل دومم تروخدا بگید نگران کنندس حل میشه مشکل؟
- بیماری زنان
حدودا دو ماه است که وضعیت پریودم بهم خورده کلا تو این دو ماه پاکی نداشتم مقدارش خونریزی فقط کم یا زیاد شده.خیلی اذیت دارم میشم دکتر برام قرص اهن،مفامیک اسید،ترنسید داده.ولی هیچ اثری نداشته 48سالم هست در ضمن فیبرم هم دارم.ولی تا حالا این طوری نشده بودم
- تهوع و درد شدید پریود
سلام من ۱۷ سالمه الان ۶ماهه که روز اول پریود درد شدیدی میگیرم طوری که نمی تونم بخوابم و تهوع میگیرم و بالا میارم خونریزیم نرماله شدید نیست علتش چی میتونه باشه آیا خطرناکه؟
- کیست تخمدان یونی لوکولار
سلام ۲۰ سالمه ازدواج کردم ولی هنوز نامزدیم کیست یونی لکولار به دیانتر ۳۱*۲۳ م م و دارای اکو خفیف داخلی در ادنکس و مجاورت تخمدان راست به نفع کیست پارااوارین روییت گردید ایا خطرناک است؟
- پریود
سلام خانوم دکتر دفعه ۲۲ مهر پریود شدم همشه ۲۲ روزه ۲۱ میشدم ولی مهر ماه ۱۳ روزه شدم تا امروز ۲۴ آبان پریود نشدم یعنی امروز که ۲۴ هس ۲۶ روز از پریودم میگذره ولی هنوز نشدم چهار پنج روز پیش بیبی چک هم زدم منفی شد چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا ؟ احتمال حاملگی هس من برای حاملگی اصلا اقدام نکردم فقط یعنی رابطه دخول داشتم ولی اب منی روی واژن شاید ریخته شده چی کنم؟ دکتر برم؟؟؟؟؟


