Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب آزمایش پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام خانم دکتر جواب آزمایش این اومده یعنی چی؟ endometrial tissue is seen with tortuous glands lined by columnar cell with subnuclear vacuolation. stroma is edematous.
tiny endometrial polyp is seen no evidence of malignancy is seen this specimen. - Tutki reactoonz parhaalla kasinolla luotettava – Täydellinen arvostelu.
Etsitkö ainutlaatuista slot-kokemusta? Hyvä uutinen on, että reactoonz saattaa yllättää sinut.Esitellyt innovatiivinen kehittäjä, reactoonz tarjoaa värikkäät grafiikat, nopeatempoisen pelin ja monipuoliset bonukset.Pelattavuus ja tunnelma Astut sisään hullunkuriseen universumiin, jossa hauskat hahmot laukaisevat bonuksia. reactoonz rtp antaa hyvät mahdollisuudet voittoon ja pelin tempo pysyy koko ajan korkealla.
Visuaalinen ilme ovat värikkäät, ja erikoistehosteet tukevat pelin teemaa. Äänimaailma on kevyt ja iloinen.Bonustoiminnot ja erikoisominaisuudet
reactoonz tarjoaa symbolien räjäytyksiä, jotka tuovat lisää yllätyksiä.
try reactoonz antaa mahdollisuuden kokeilla peliä ennen oikean rahan panostamista.Missä pelata reactoonz?
reactoonz on saatavilla monilla lisensoiduilla kasinoilla.
Suosituimmat paikat sisältävät Veikkaus ilmaiskierroksilla.Yhteenveto ja mielipide
Yhteenvetona reactoonz on viihdyttävä ja palkitseva peli.
Sen uniikki teema ja vaihteleva reactoonz rtp tekevät siitä mielenkiintoisen valinnan. - سقط جنین با قرص سایتوتک
هفته 7بارداری 5تاقرص مصرف کردم دوتاواژینال بقیه زیرزبانی دوسه تیکه ازم خارج شدفقط همین به نظرتون سقطم کامل شده؟
- رابطه جنسی
سلام خانم دکتر من الان حدود ۲۰ روز هست که ازدواج کردم باهمسرم رابطه جنسی که می خواهیم برقرار کنیم نمی دانم چرا دخول صورت نمی گیرد و پرده بکارتم هنوز پاره نشده آلت همسرم داخل نمی رود نمی دانم باید چکار کنم
- کیست بارتولن
سلام من ۴۰سالمه و مجردم دقیقا ۱۵ساله به کیست با توان مبتلا هستم که ۶بارعمل جراحی شده چندین بارفقط تخلیه سرپایی و همیشه هم همراه با آبسه همراه است همیشه هم همراه با دردشدید و تب ولرز وعفونت شدید هستش اکثرا هردوماه یکبار مبتلا میشم آیا خارج کردن رحم و تخم دان ها کمکی برای درمان قطعی این بیماری میشود واقعا من خیلی عذاب میکشم
- زنان
رویت ساک حاملگی در ناحیه اکولوسنت یعنی چی مشکلی هست؟
- خونریزی بعداز کرم واژینال
سلام من ی ماه درگیر عفونت قارچی شدم بااستفاده از ژل و سرکه و اینا خارش تقریبا رفع شد.ولی باز خارشم برگشت و ب پزشک مراجعه کردم.کرم واژینا و پماد موضعی و چتتا قرص برام تجویز کردن بعد از سه روز استفاده به خونریزی افتادم در صورتی دو روز قبل مراجعه به پزشک ددره پریودیم تموم شده بود میخام بدونم برا داروهاس؟اصلامصرف دارو هارو باز ادامه بدم؟یا قطع بشه؟
- Pco و ریزش مو
سلام وقت بخیر، ۲۹ ساله و مجرد هستم و دارای پلی کیست تخمدان. با وجود مصرف دارو زیر نظر پزشک(سیپرترون کامپاند ، استات ک از روز پنجم ب مدت ده شب ، و فیناسراید ک بعد از اتمام استات ب مدت ده شب.داروها سه ماهه تجویز ) ، الان ماهه دوم هست ک مصرف میکنم ولی همچنان ریزش مو شدید دارم. لازم ب توضیح است ک من از ۱۵ سالگی زیر نظر پزشک هستم و مدتهاست ک انواع قرص های هورمونی و مصرف کردم، ولی این اواخر ریزش مو پیدا کردم، لطفا راهنمایی کنید ک چرا با مصرف قرص من همچنان ریزش مو دارم . سپاس
- عقب افتادن پریود
سلام خانم دکتر وقت بخیر... من پریودی هام همیشه سر وقت بودن ولی این ماه چند روزه عقب افتاده و هنوز نشدم میخواستم بدونم آیا عفونت قارچی میتونه باعث تاخیر پریود بشه؟ چون این ماه عفونت قارچی شدیدی گرفتم.
- آزمایش روز دوازدهم بعد از انتقال جنین بلاست
دوازده روز هست که دوتا جنین بلاست انتقال دادم هیچگونه علائمی ندارم روز دوازدهم انتقالم رفتم آزمایش تیتر بتا دارم 16/42بود خیلی استرس دارم میگن این عدد پایینه درسته دکتر خیلی این عدد پایینه ؟
- سلام رئیس خوشکلم
- عفونت واژن
با سلام. جواب پاپ اسمیر بنده این گزینه تیک خورده است Severe :Presence of inflammation آیا احتیاج به نمونه برداری از رحم دارد این گزینه ؟؟
- قاعدگی نامنطم
قاعدگی که میشم خون کم میبینم
- واریو پپتیل
سلام خانمم ۳۸ سالشه.۵ساله پیش عمل فیبرم انجام داده و میگن هر ۵سال برمیگرده و برگشته وخونریزی شدیدی داره و اصلا قطع نمیشه دکتر امپول واریوپپتل تزریق کرد ولی باز قطع نشد چیکار کنیم خواهشا راهنمایی
- دارو
سلام خانم دکتر عزیز. خسته نباشید. میشه لطف کنید یه دارویی برای افزایش کیفیت اسپرم بهم معرفی کنید؟ و اینگه طریقه مصرفشم برام توضیح بدبد. ممنون از لطف شما.
- قرص جلوگیری
سلام خانم دکتر وقت بخیر من هر ماه پریودم سه چهار روز جلو میزنه ماه قبل ۳۱ تیر ماه پریود شدم و اربعین میخوام برم کربلا یعنی ۲۴ ام مرداد قراره بریم چون تو کربلا ینی ۲۷/۲۸ میشدم دوباره تصمیم گرفتم قرص جلوگیری بخورم که نشم پریود اومدم سه شب پشت سر هم شبی یدونه قرص دزوسپتیو خوردم و به شدت حالم بد شد و بالا آوردم از شب چهارم نخوردم و قطع کردم همه میگفتن پریود میشی چون قطع کردی الان از اونروز هنوز پریود نشدم از طرفی ام یه هفته مونده به رفتنم نمیدونم چیکار کنم پریود شم تا تو تاریخ ۲۴ ام تا ۵ شهریور ازم خونی نیاد ممنون میشم کمکم کنید
- بارداری
سلام خدا قوت هفته۲۷ بارداری هستم طبق سونو محل ضخامت بخیه ها ی سزارین بسیار نازک و در بعضی قسمت ها ۵ میلی متر است وزن جنین هم ۹۰۰ گرم است آیا ممکنه با افزایش وزن جنین پارگی رخ بدهد
- سندرم راکی تانسکی
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم من الان جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم درسته ؟
- Ivf
سلام ببخشید من سه شنبه ی قبل یعنی ۱۸ هم انتقال داشتم و الان از دیروز ظهر لکه و خونریزی سبک دارم میخواستم ببینم این وضعیت خطرناکه؟ یه کم میترسم
- سلام خانوم دکتر میشه از روش PGD بیشتر توضیح بدین و هزینش چقدره؟چقدر طوب میشکه ؟
Visuaalinen ilme ovat värikkäät, ja 

