Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عقب افتادن پریود
بعدازخوردن قرص اورژانسی ،،باید19پریود میشدم ولی 26شدم،وپریود دومی از26 پنج روز شش روز گذشته ولی نشدم تست هم منفی هست
- کیست وP.C.O.M
سلام من چند روز پیش این سوال پرسیدم (در هر دو تخمدان تصویر تعدادی کیست های ریز فونکسیونل مشهود بود که به نفعP.C.O.M) میباشد شما گفتین تنبلی تخمدان دارم برای منه دختر 19سال برای آینده ام مشکلی ایجاد نمیکنه واینکه آیا دارویی داره که مصرف کنم و سوال آخرم اینکه که من الان نزدیک به 4ماه که روز پاکی اصلا نداشتم 5یا6روز خونریزی داشتم بقیه روز ها لک بینی قهوهای خیلی پر رنگ و دکتر برای قرص زیلپا تجویز کرده و هیچ نتیجه ای نگرفتم به نظر شما چه دارویی مصرف کنم خیلی خیلی ممنون میشم پاسخ سوالات ام رو بدهید
- باردار نشدن پس از دوماه تلاش
سلام خسته نباشی من این ماه لتروزل دکتر برام تجویز کرد از چهار قاعدگی شبی دوتا گفت ۱۲ قاعدگی دوباره بیا سونو انجام دادم گفت همچی عالیع ولی ۲۵ خونریزی داشتم با درد شدید ایا مشکل خاصی دارم
- سونو
سلام .. برام سونو وازنیال نوشین به خاطر کیستی که دارم.. خواستم بپرسم که توی لاهیجان کدوم سونوگرافی انجام دهم بهتر است...
- عرب نعنا و بارداری هفته ۳۱
سلام هفته ۳۱بارداری هستم . دل درد شدید شده ام و بی حالم . شکمم به هم خورده است آیا می تونم کمی عرق نعنا بخورم در دردم کنترل شود ؟ با تشکر
- zahra9139816851
سلام من ۵روز پیش امپول لوپرومر زدم الان خونیزیم از قبل خیلی بیشتر شده چکار باید بکنم واین خونریزی تا چند روز ادامه داره
- ویروس
سلام خسته نباشید خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی بازهم ویروسش در بدن میمونه ؟ و آیا توی آزمایش های ازدواج مشخص میشه این موضوع که طرف قبلا دچار زگیل بوده یا همین الان دچار زگیل هست؟و یا توی آزمایش های مربوط به حاملگی این موضوع مشخص میشه ؟
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام من سونوگرافی رحم و تخمدان انجام دادم و ۱۶ سالمه و برای زده مثانه حاوی اینترنال اکو فراوان هست این چیه ؟ آیا خطرناکه ؟ علتش چیه؟ ممنون میشم جواب بدید
- قرص سیبل
سلام وقت بخیر پزشک من برای تنبلی تخمدانم قرص سیبل و یه سری داروی دیگه تجویز کرده الان قرص سیبل رو چطوری باید مصرف کنم؟ گفت از روز اول پریودت تا ۶ روز بعد روزی یکی بخور بعد نخور تا ۲۱ روز بعد دوباره شروع کن ۲۱ روز بعدش چند روز باید ادامه بدم به مصرف؟ و اینکه الان من لکه بینی دارم دو سه روز یه بار، باید بخورم؟
- تاثیر پروتز سینه برروی تراکم آن
باسلام. پستان های بنده دارای تراکم زیادی هستن.آیا من میتونم از پروتز سینه استفاده کنم؟ تراکم رو بیشتر نمیکنه؟
- دختر
سلام ،۵ساله ازدواج کردم هنوز دختر هستم یکبار دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت واژینیسموس نیستم لطف میکنین راهنماییم کنیم چیکار کنم؟۳۸سال سنم هستش خیلی دلم بچه میخواد
- پرده بکارت
با سلام و خسته نباشید من دختری ۲۸ ساله هستم که با دوستم نزدیکی داشتم و آلتش خیلی خیلی کم وارد واژنم میشد که یک بار بعد از نزدیکی بلافاصله بعد از رفتن به دستشویی اول ادرار و بعد هم چند قطره خون آمد( در حد کم) به متخصص زنان مراجعه کردم و ایشان گفتند در ناحیه ۱ تا ۳ پارگی دارید ( گفتم چند درصد گفتند ۵۰ درصد)و بخاطر استرس شدید از مطب بیرون اومدم، میخام بدونم آیا موقع ازدواج باز هم خون خواهد آمد یا نه؟ آیا من الان دیگر باکره نیستم؟ و اینکه خود به خود ترمیم نمیشود، نیاز به ترمیم دارم؟ ممنونم از شما
- ارتباط سونوگرافی و زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز.. پزشکم برام سونوی واژینال نوشته.. اما من میترسم انجام بدم. قبلا شنیده بودم که اگر نفر قبل از من زگیل تناسلی داشته باشه، از طریق اون دستگاه سونو به من هم منتقل میشه حتی اگر سرِ دستگاه سونو مجهز به کاندوم لاتکس باشه. آیا این حرف درسته خانم دکتر؟ ممنون میشم جوابمو بدید.
- قرص اورزانسی
خانم دکتر من روز ۵ قاعدگی ک روز ۵ فروردین بود قرص اورزانسی بلا فاصله بلد نزدزکی خوردم و ۱۲ ساعت بعد هم یکی دیگه و روز ۳۱ فروردین شروع ب لکه بینی کردم تا ۴ اردیبهشت تست هم دادم ولی منفی بود علت اینکه من پریودم لکه بینی شد چیه ؟؟احتمال بارداری هست یا ن ؟؟؟
- در مورد کاندم پریود شدن
من از کاندم استفاده کردم شوهرم الان هی میترسم پریود نشم آیا آلارم هست بترسم یا ن
- هایمن
سلام خانم دکتر با رابطه دهانی هایمن اسیب میبینه با زبون و خوردن ممکن هایمن از بین بره یا مالیدن با دست؟
- اندومتریوز
سلام من لکه بینی وخونریزی بین پریود دارم که دکتر تشخیص کیست دادند ودانازول ۱۰۰ روزی یک عدد ۴۰ تا تجویز کردند که با وجود مصرف قرصها بازم لکه یینی دارم درضمن من آندومتریوز گرید ۴ هم دارم وچند روزی است که درزیر شکم وپهلوم احساس درد دارم ایا میتواند از عوارض قرصها باشد وتجویز دکتر درست است؟
- خونریزی قاعدگی
در ادامه سوال قبل بنده 30ساله هستم
- کیست تخمدان
باسلام خدمت شما دکترعزیزو گرامی خانم دکترمن به علت طولانی شدن پریودیم درتیرماه به دکترکه مراجعه کردم طی سونوگرافی که انجام دادم گفتن اندومیوز دارم وگفتن باید قصد بارداری کنم وچون سنمم بالاست ۳۶سالمه وتازه ازدواج کردم باید حتما بارداربشم وازماه ۴تیرتا۲۱ مرداد پریودنشده بودم فکر کردم باردارم ولی متاسفانه نبودم، رفتم دکتر ایشون منو فرستادن سونو که گفتن کیست دارم وقرص مارلین دادن که بخورم چون گفتن بازم پریودی طولانی خواهی داشت فولیک اسیدهم دادن که بخورم خانم دکترعزیز اگه قرص مارلین روبخورم اجازه میده بارداربشم خواهش خواهش میکنم راهنماییم کنید که چه کنم خیلی مضطرب ونگرانم که آیا باردارمیشم باتشکر ازشما دکترعزیز
- کیست
سلام من دو ماهه که خونریزی دارم یکماه پیش رفتم دکتر رویا فرجی سونو انجام داد گفت کیست داری اول قرص ال.دی داد دو هفته مصرف کردم تاثیری ندیدم بعد مجدد ویزیت شدم قرص اچ.دی داد یه برگه داره تموم میشه بازم تاثیری نداشت و خونریزی هرروز ادامه داره به نظر شما راه دیگه هم هست و اینکه چه مدت اچ.دی مصرف کنم تاثیرش مشخص میشه؟ چون الان مصرف این داروها تقریبا یکماه شده


