Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر من آمپول پی دی پرگ زدم ۸ و ۹ سیکلم زدم آمپول ها رو بعد امروز سونو دارم ولی از دیروز کمر درد و درد شکم دارم اعصابم خورد شده
- اقدام به بارداری و تورشن
سلام وقت بخیر خانم دکتر من ۳۸ سالمه تبلی تخمدان دارم لوله فالوپ راستم مسدود و آزمایش اسپرم همسرم خوب بود مشکلی ندارند. جهت اقدام به بارداری فقط یک ماه با داروی باروری کلومیفن و لتروزول و آمپول سینال اف تخمدان چپم دچار تورشن شدم و شهریور ۴۰۲ عمل کردم الان مجدد میخوام اقدام کنم دکترم میگه ممکن دوباره دچار تورشن بشین و فقط ای وی اف پیشنهاد کرده در زمان ای وی اف مگه داروهای محرک تخمک گذاری مصرف نمیشه خب اون زمان هم ممکن تورشن شوم دیگه و هزینه ای وی اف ندارم میخوام با دارو مجدد اقدام کنم آیا برام خطرساز است
- فاصله بارداری سزارین
سلام من باردارهستم ومی خوام زایمان طبیعی انجام بدم الآن 31هفته هستم وزایمان قبلی من سزارین بودکه بابارداری الآن 9 سال فاصله هست .آیاامکان زایمان طبیعی وجود دارد؟بایدچه کارهایی انجام دهم که زایمانم طبیعی باشه؟
- بارداری
سلام. ببخشید من نمیدونستم باردارم هفته هایه اولمه آمپول استروژن تزریق کردم. آمپول و ترکیبی نوشته بود دکتر. آیا جنین سقط میشه؟ واگه سقط نشه ممکنه روی سلامتیش تاثیر بزاره؟ توخدا جواب بدید دارم دیونه میشم
- سلام.من ۹ ماهه پریود نمی شم و ۴۷ سالمه . از ۳ روز قبل لک بینی پیدا کردم. تست بی بی چک مثبت بود. میشه مثبت کاذب باشه؟ طی این مدت که پدیود نشدم متخصص زنان با توجه به FSH ۶۸ در من بهم گفتند یاییسه شدی؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی استرس دارم.
- رنگ کردن ابرو
سلام درهفته۳۰ بارداری میتونم ابروهامو رنگ بزارم؟ درحد ۵دقیقه
- بارداری
سلام خسته نباشید من و همسرم دو روز مونده بود به شروع پریودیم رابطه داشتیم و اینکه ریخت داخل واژنم و الان سه روز هستش که پریودم آیا احتمال بارداری هستش؟
- طریقه مصرف پودر اینوفولیک
با سلام. دکتر زنان جهت اقدام به بارداری، برای من پودر اینوفولیک تجویز کردن که صبح ها مصرف کنم و از قبل هم تیرویید داشتم و لیووتیروکسین ناشتا مصرف میکنم. خواستم بدونم این دو دارو با فاصله کم از هم خورده میشه، تداخلی روی هم نداره؟ اگه داره به چه صورت مصرف کنم. ممنونم
- سرکلاژ
سلام من هفته ۱۷ سرکلاژ شدم الان ۲۴ هفتمه با طول سرویکس ۳۱ امپول پرولوتون هفتگی و قرص ایزوپرین روزانه و شیاف دوتا در روز استفاده میکنم این روند مصرف دارو تا چندهفتگی ادامه داره تاکی باید مصرف کنم؟
- بارداری
سلام من ده هفته باردارم و موهام خیلی سفیده مبتونم رنگ کنم
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من ۲۷ سالمه ۲ ساله که ازدواج کردم میخوام بارداری دوقلو داشته باشم باید چیکار کنم و ریشه ی ارثی هم نداشتیم نه من نه همسرم اگه میشه راهنماییم کنین ممنون.
- قرص اوسیز۷۵٪
سلام وقت بخیر حین رابطه با کاندوم ،متاسفانه کاندوم تو واژنم پوند و موقع خارج کردن کمی از منی ریخت.بلافاصله دو عدد قرص اوسیز ۷۵٪خوردم.ولی قرص مال دوسال پیش هستند.تاریخ هم درج نشده بود روی بسته ش.الان مجدد از داروخانه تهیه کنم؟یا اثر دارن؟
- بارداری
سلام ببخشید من بعد رابطه قرص اورژانسی خوردم با اینکه دخولی صورت نگرفت ولی برای اطمینان خوردم بعدش دوبار پریود شدم ولی این دفعه نشدم امکان بارداری هست؟
- زمان مصرف بی بی چک
سلام خانم دکتر خداقوت.من بعد رابطه بدون دخولی که داشتم و واژنم از طریق آب طرف مقابلم خیس شد ۴ قرص ال دی و بعد ۱۲ ساعت ۴ قرص دیگه مصرف کردم بااین وجود پریودم به تاخیر افتاده چندروز .آیا احتمال بارداری هست؟؟و اگر بی بی چک بخوام استفاده کنم که ده روز از رابطم گذشته نتیجه مشخص میشه؟
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام خانم دکتر من با نامزدم رابطه بدون داشتم من یه ساپورت بدون لباس زیر پام بود ولی نامزدم لخت بود احساس کردم ساپورتم کمی پیش اب روش ریخته وخیس شده بعد از اون از رو ساپورت با دست منو ماساژ دادن ایا امکان بارداری هست من باکره م وبرای تنبلی تخمدان کلوکوفاژ وسیپترون کامپاند مصرف میکنم ماه دوم از مصرف قرص بود که ۳روز گذشته بود این رابطه رو داشتم
- بارداری
سلام.خانم دکتر عزیز من پس از 8 روز تاخیر در قاعدگی آزمایش بتا دادم و بتا 1000 بود.اما از فردای اون روز خونریزی دارم مثل روز اول پریود و احساس گرفتی خفیف در زیر شکمم. 1 بار سابقه بارداری خارج رحم داشتم که در 5 هفتگی سزارین شدم.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر من ۲۳هفتمه و بارداری اولمه با طول سرویکس۳۲،خانم دکتر چند وقته ترشحاتم زیاد شده بعضی وقتا خودم احساس میکنم ک ازم ترشح میاد و ترشحم هم سکه ای مانند هست یعنی لباس زیرمو ک میبینم ی دایره دورش خیس و وسطش ترشح سفید هست.اینجور ترشح نگران کننده است؟بعد خانم دکتر بچه من بریچه و پاهاش پایین و من همه حرکاتش ررو زیر دلم فقط احساس میکنم اینم طبیعیه؟
- بارداری
سلام خسته نباشین من هفته ۱۳ بارداری هستم یبوست شدید گرفتم میتونم قرص سی باکس مصرف کنم
- مصرف اوابوست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من اوابوست مصرف میکنم شبی ۲تا به مدت ۱ماه الان ۶روزه که پریود عقب افتاده ؟ فولیکول های ضعیفی داشتم خوردم که تقویت بشن ممکنه کیست شده باشن و مانع پریود من شده باشه ؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من با مطب تماس میگیرم ولی کسی پاسخگو نیس ۳ ماه هست که برای بارداری دوم اقدام کردم ولی نتیجه نداشته با توجه به اینکه یک پولیپ کوچک داخل رحم دارم چکار کنم شما گفتین بعد از ۳ ماه اگه حامله نشدی بیا و من چطوری وقت بگیرم آزمایش قبل از بارداری رو هم بدلیل کرونا میترسم برم آزمایشگاه لطفا بفرمایید چجوری وقت بگیرم شماره خانم مهری یا خانم صادقی رو هم ندارم متاسفانه راهنماییم کنید لطفا


