Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سفت شدن زیر عمل سزارین
سلام من ۴ ماه سزارین شدم الان زیر عملم کمی سفت شده و درد میکنه میخواستم بدون علتش چیه و باید چه کار کنم
- سرکلاژی
سلام خانوم دکتر من میخوام دهانه واژن دوخته بشه واس همسرم تا ورودی واژن تنگ بشه لطفا راهنمایی فرمایید
- لوله
سلام. کشاله ی ران نزدیک استخون تناسلی فکر میکنم لوله باشه درد میکنه و دردش تو پام میزنه و وقتی بهش دست میزنم مثل یه چیکه اب تو اون قسمت احساس میکنم و لوله های زیر شکمم همینطور. به چه کسی مراجعه کنم و چطور معاینه انجام میشود؟ مشکلم چیست؟
- زنانه
علت دردامدن دل در پریودی و مصرف ۴ قرص مسکن تازه آرامم میکنه
- علت مجدد تشکیل شدن سپتوم واژن چیست؟
باسلام من چندسالی هست که هی سپتوم واژن جراحی میکنم ولی باز مجددا سپتوم واژن تشکیل میشه علتش چیه ؟ راه پیشگیری داره ؟ ممکن هست خوب جراحی نشده باشه ؟
- کیست اکوفری باچند سپتوم
سلام دخترم پانزده سالشه.انروز در سونوگرافی تخمدان ها کیست اکوفری با سپتوم داخلی با ابعد ۴/۹دیده شده. خیلی نگرانم از عصر دل تو دلم نیست نیشه توضیح بدین دربارش
- رشد سینه
با سلام و وقت بخیر ممنون میشم در مورد راهکارهای رشد سینه بدون عمل جراحی توضیح بدین.به عنوان مثال مصرف قرص های حاوی پرولاکتین یا ال دی و عوارض آنها
- کورتاز
مصرف قرص ال دی برای چیست؟
- درد جای عمل سزارین و خارش شدید
سلام من خانم ۲۹ سال دارم و ۳ سال پیش زایمان سزارین انجام شده و از امروز درد در قسمت عمل و بخیه دارم دردش وقتی دست میزنم خیلی حس میشه و همیشه خارش شدید جای عمل دارم علتش چی هست ممنون میشم کمکم کنین داره
- درد مقعد در دوران پریود
سلام در مقعد در پریودی در روزهای اول وقتی میرم دستشویی مدفوع کنم درد دارد مال چیست جواب بدین ممنون میشم
- فیبروم و ضخامت رحم
سلام من سه بار رفتم دکتر دو نفرش گفتن چیزی نیست اما یه دکتر. دیگه رفتم گفت فیبروم داری هیچ داروی نداد پریودیم نامنظم دوسال پیش ۴ماه خون ریزی داشتم خودم قرص ال دی خوردم سه ماه ر وقت بود دوباره یک ماه نمیشم بعدم که میشم خون ریزم طول میکشه خواستم از خانم دکتر سوال کنم چ قرصی بخورم قطع شه
- امپول دکاپیتیل
سلام خانمی ۵۱ ساله هستم یه کیست ۳سانتی درتخمدان راستم دارم خونریزی زیاد دارم با توجه به اینکه فشارخون بالاوجربی خون دارم و۴سال پیش سکته مغزی کردم خداروشکر مشکلی ندارم ایا صلاح میدونین ازاین امپول دکا۳/75 استفاده کنم یا از قرص وروژسترون استفاده کتم،یکماه بعد از عید میخوام عمل اسلیو معده انجام بدم باید زودتر خودمودرمان کنم ممنون میشم راهنماییم کنین
- فیبروم رحم
سلام من دو تا فیبروم رحم یکی ۵در ۴ سانتی متر دردیواره قدامی فوندوس ویکی۳در۳ سانتی متر دردیواره قدامی بادی که هر دو ساب سروزال میباشند دارم الان چند ماهه زیر شکم وکمرم درد میکنه چند تا دکتر رفتم فقط بهم مسکن دادند،کارهای خونه رو نمیتونم انجام بدم باید مدام دراز بکشم کلاسبک زندگیم بهم ریخته اگه فیبروم را عمل کنم خوب میشم
- دردپهلوی راست وزیرشکم
سلام من۱۶مهرموعدپریودم بود ۱۶آبان باید پریودمیشدم ولی نشدم رابطه محافظت نشده ای هم نداشتم ازمهرماه سمت راستم پهلوم دردمیکنه وکمروشکم درددارم انگارکه همین الان میخوام پریودبشم،بعدصورت جوش زده ولی پریودنشدم پاهام دردمیکنن،دوروزه چای زنجبیل وتخم شویداستفاده کردم بلکه پریودبشم ولی اثرنداشت چیکارکنم،من۲۷سالمه و۳تابچه دارم،چیکارکنم زود پریودبشم.
- التهاب تخمدان
در سنوگرافی رحم التهاب تخمدان ها مشخص میشود یا خیر
- درد زیر شکم سمت چپ وانتشار در کشاله ران وپا
سلام دوماه بود پریود نمی شدم ازامایش هورمون fsh :30وlh :60 بود و نمونه پاپ اسمیرم التهاب متوسط بود و سونو رحم وشکم هم اکوی میومتریال کوارس ومختصر هتروژن بود اندومتر ۱۱/۸و رحم به طول ۹۷م م بود .بعد از تزریق ۴ عدد امپول پروژسترون بعد از یک هفته پریود شدم .الان درد زیر شکم سمتچپ وانتشار در کشاله ران دارم لطفا بفرمایید چی کار کنم
- خراش پرده بکارت
دخترم دوسال داره تو دستشویی میشتمش که ازش خون اومد دکتر بردم گفت بکارتش خراش پیداکرده امکان داره خودبخود ترمیم بشه و بازیو جنبو جوش باعث پارگی بیشترنمیشه و در رشد و بلوغش تاثیر داره
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر چند روز بعد قطع قرص لاینسترنول شیردهی پریود میشوم؟خانم دکتر عزیز مصرف قرص ترکیبی سه رنگ تری فازیک به چه صورت هست؟بعد شش ماهگی فرزندم مصرفش مشکلی نیس بخورم
- اندومتر رحم توده هاپیواکو هتروژن 37*18*28
هاپیواکو هتروژن 37*18*28 ضایعه سیستیک مولتی لکولار 70*41 لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- سلام خانمی۳۷ساله اینارو در سونوگرافیم نوشته لطفا نظرتونو بگید تشکرضایعه سولیداکوژن به ابعاد ۲۸*۱۴م.م درون کاویته اندپمتریال همراه مایع لوکوله رویت شد وضایعه هایپواکو محو به قطر۶۳م.مدردیواره قدامی بادی رحم رویت شد که بیشتر بافوکال ادنومیوزیس مطازقت دارد


