Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پلاکتین
سلام خسته نباشید من دختر ۲۰ ساله هستم دکتر رفتم گف یه مقدار کمی پلاکتین بالا دارم و خیلیییییی جوش میزنم جوش های شدیدی که کل صورتمو میگیره یه کمم هورمون مردانه ام بالاس اما پر مویی و چاق نیستم فقط جوش زیادی دارم چه قرصی استفاده کنم که خوب شم قرص های اسپیرولاکتون و کامپاند باعث نمیشن که رویش مو در صورت داشته باشم باعث نمیشه در بیارم خیلی از این موضوع میترسم ترو خدا کمکم کنید راه دیگه ای بجز خوردن قرص نیست ؟
- بقایا
سلام من بقایا دارم 11 سی سی میتیل ارگونوین مصرف کردم لکه بینی دارم اما چیزی دفع نشده
- بکارت
سلام خیلی بچه بودم کلاس6 الان 21سالم شده بدترین کابوس زندگیم هستش اوم موقع از بلندی پریدم روز دقیقا پریودیم بود شکم اینام درد میکرد از بلندی پریدم همین که پریدم ازم خون اومد ومن 7روز پریود بودم اون موقع نمیدونستم بکارت چیع تصلا تا بزرگ تر شدم فهمیدم الان میترسم ازدواج کنم با حتی ذکتر زنان برم من دخترم و یوذیم آلانم مشکل داره بخدا یع بار دکتر زنان رغتم اینقد استرس داشتم با ممانم رفتم گریم گرفت میگفتم اگعع بفهمه عز سون گرافی خدا نکرده بکارتم از دیت دادع باشم چی لهدا میترسم ازدواج کنم یعنی امکان داره از دست دادع باشن
- قرص کلومیفن مصرف کردم
قرص کذومیفن مصرف کردم دو روز از معد پریودم گذشته بی بی چک زدم منفی بود احتمال داره دیرتر پریود بشم یا باردارم ولی بی بی چک نشون نداده؟
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید در حال اقدام هستم دکتر گفت از سینه هام شیر میاد قرص کابرلین بهم داد چهارتا هفته یی یه دونه الان هفته چهارم پریودی هستم اقدامم کردم یه موقع حامله باشم ضرر نداره بخورم قرصو؟
- زنان
سلام خانم دکتر، خسته نباشید، من ماه پنجم باردار بودم و همه ی ازمایشات و سونوهام خوب بود، یک روز صبح درد و خونریزی پیدا کردم و دکتر که رفتم گفتن که بچه داره سقط میشه و نمیشه هیچ کاری کرد که فردای اون روز سقط شد،میخواستم بپرسم از شما چه علتی داشت که همچنین اتفاقی یکدفعه بیفته؟ من چند روز قبلش دستم رو درب خونه گرفت و ترسیدم، ایا این مورد ممکنه باعث سقط ناگهانی شده باشه یا ربطی نداره به این؟
- مصرف قرص لتروفم
دکتر برام قرص لتروفم نوشت که از روز سوم پریودی شروع کنم ولی من روز پنجم رفته بودم دکتر و از همون روز شروع کردم شبی دو تا قرص خوردم تا ۵ شب دکترم همون روز متوجه این موضوع نشد و منم نتونستم بهش بگم. مشکلی هست که من بجای سوم پریود روز پنجم پریود شروع به مصرف قرص کردم؟ و اینکه امروز یازدهم پریودیم هست تست تخمک گذاری زدم منفی شد.سیکل پریودیم هم ۲۷ روز هست. با تشکر
- بارداری
سلام خانوم دکترخسته نباشید ببخشیدبعد۵روزازعقب افتادن پریدازمایش خون بدم نشون میده باردارم ؟ارادتمندشما
- بارداری
سلام خانم دکترمن فریزکردم میترسم باردارنشم
- ارسام
سلام من خانم ۲۶ ساله هستم رحم دوشاخ دارم درسمت راست جنین ۸ هفته درسمت چی هایپراکو به ابعاد ۳۴در۲۴ دیده شد خواهش میکنم جواب بدین آیا خطر ناک هستش
- سقط جنین
سلام ببخشید من تو 12هفته لکه بینی پیدا کردم سنو دادم جنین تو هفت هفته 5 روز ازبین رفته بود تو خونه دارو گرم خوردم دفع شد دوروز بعد از دفع باز یه تکه دیگه دفع شد سنو دادم گفت یه تکه تو شکمت مانده دکتر زنان قرص methroginوقرص داکسی سایکلین برام تجویز کردن ولی کم کم داره خونریزی کمتر میشه تکه ای هم دفع نشد دل درد خفیفی هم دارم به نظر شما چکار کنم
- سقط
درد زمان سقط چ کار باید بکنیم من میخوام بچه ام رو سقط کنم چکار بایدد کنم
- عمل سزاریان
سلام من یه خانوم ۲۱ سالم بارداری دوم هست اولین سزاریان من ۵۰ روز پیش بود که الان نگاه میکنم جای بخیه هام کبود شدن انگار سیاهه خاستم بپرسم ببینم عادیه؟ و اینکه بوی بدی هم داره جای بخیه هام
- آزمایش سل فری
سلام خانوم دکتر. دفعه قبل سوالی در مورد ریسک حد وسط سندروم داون پرسیدم که غربالگری سه ماهه اول نشون داده و 37 سال دارم و عدد ان تی 1.3 هست . که شما گفتین آزمایش سل فری گزینه مناسبی هست. ولی به خاطر هزینه ی زیاد این آزمایش دکتری یه آزمایش دیگه پیشنهاد داد که اسمشو نگفت فقط گفت هفته ی پانزده بارداری باید انجام بشه و یکم دقتش نسبت به سل فری پایین تره و هزینه ش تقریبا پانصد تومان میشه ولی اسمشو ندونستم. شما میدونین این چه آزمایشی هست؟ و آیا صلاح میدونین به جای سل فری این آزمایش انجام بشه؟
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر شما تعیین جنسیت بروش تغذیه و زمان تخمکگذاری انجام میدین و آیا موارد موفق هم داشتین در این زمینه؟ در مورد آی یو آی تعیین جنسیت هم اگه انجام میدین میشه راهنمایی کنید ممنونم
- زنان
سلام خسته نباشید ببخشید رو الت تناسلیم یه غده هست که مثل جوش زیرپوستیه..یه کوچولو درد داره خیلی کم ۱۴ سالمه مشکل خاصیه؟
- حاملگی
سلام چه بکنیم درزمان حاملگی قند نگیریم 39ساله
- اکوژن روده جنین چه مشکلاتی برای اینده نوزاد دارد
هفته۳۴ باردادی هستم یک لوپ اکوژن در روده به اندازه۱۵ میلیمتر روئیت شده میخوام ببینم چیز خطرناکی هست یا رفع میشه اگر خطر ناک هست راه درمانی هم دارد در ضمن در سونوهای قبلی روئیت نشده این اولین باری هست که دیدن جفت بنده نارسائی دارد و بندناف دور گردن جنین هست وزن فعلی جنین هم دو کیلو گرم است با تشکر از شما
- پریود نشدن
سلام من قرص سیبل میخورم از رو ۵ پریودم وقتی به سفیدا میرسم پریود مینمایند دفعه سفیدار و خوردم تموم شد الان ۵ روزم از روش میگذره من نشدم احتمال بارداری هست یا علت چیه
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان در هر دو تخمدان دارم سه ساله جدا شدم دکتر بهم قرص مدروفم داد گفت چهار دوره باید بخورم یک دوره را خوردم بعد سیکل ماهانه ماه دوم دو روز بعدش به مدت یک هفته لکه بینی داشتم مجدد رفتم بهم گفتند احتمالا عوارض قرص باشه لازم به ذکر است که بنده رابطه جنسی هم داشتم که این ماه بخورم اگه بهم نساخت قرص دیگه بهم میدن و بعد یک هفته از خوب شدنم از لکه بینی مجدد خونریزی دارم مثل درد عادت آیا باید از ماه دوم این قرص مدروفم را مصرف کنم یا نه و آیا خونریزی امکان اینکه کیست ها دارن دفع میشن نمیشه؟ و آیا داشتن رابطه ضرری برام داره یا نه ممنون میشم پاسخ بدید خیلی نگرانم


