Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی های خارج از دوره قاعدگی
با سلام و خسته نباشید من 38 سالمه و مجرد هستم حدود 10 سالیه درگیر کیست اندومتریوز هستم و یک تخمدان هم به این علت از دست داده ام الان تخمدان چپم درگیر این کیست هست و کیستم حدود 7سانته ولی مشکل اصلی من بین دو قاعدگی خونریزی دارم و پاک نمی شم سونوگرافی گرفتم تشخیص پولیپ آندومتر علاوه بر کیست تخمدان بهم دادند به نظرتون چه درمانی واسه این دو تا مشکل وجود داره ممنون
- درخصوص زگیل تناسلی
یک آزمایش دارم لطفا پاسخ میدین ؟ که این آزمایش درحال حاضرخطرناک هست ؟ چطوری میشه درمان کرد؟
- سزارین
با سلام و وقت بخیر خدمت شما میخواستم بدونم اگر کسی برای بار چهارم حامله شده باشه و سه تا زایمان قبلی هم سزارین بوده باید چیکارکنه سقط کنه؟؟؟
- عمل سرکلاژی
سلام آیا امکان پاره شدن عمل سرکلاژی شکمی و سقط در این عمل وجود دارد؟
- بارداری
من 8 مرداذماه نزدیکی بدون محافظت داشتم ومایع منی وارد بدنم نشد و یک هفته تا ده روز بعد پریود شدم و تا الان که دیماه هست. از 16 نهایت تا 20 هر ماه پریود میشم ولی آخرین دوره که ماه گذشته بود پریود شدم دو هفته بعد در سمت چپم درد شدید با ترشحاتی داشتم وبعد از 4 روز درد خوب شد ولی مقداری در ناحیه شکم و پهلو ها احساس ناراحتی میکنم ایا با وجود اینکه 5 دوره پریود شدم ولی در حد 3 روز خونریزی کم احتمال بارداری وجود دارد؟
- خونریزی حین رابطه جنسی
سلام ببخشید من زمان رابطه جنسی از دفعه اول که رابطه داشتم تا الان که ۶ ماه گذشته همیشه هنگام دخول خونریزی دارم شایذ تا الان ۷ بار رابطه داشتم ولی همیشه دراون زمان خونریزی دارم ولی بعدش خونریزی ندارم .تنبلی تخمدان دارم توی سونوگرافی از روی شکم پیش شما یه کیست لبه دهانه رحمم بود ممکنه واسه اون باشه؟
- قرص اورژانسی
سلام من رابطه بدون دخول داشتم ازپیشاپ ترسیدم توهشتم پریود قرص اورژانسی خوردم بعدچهارروزپریودشدم پریوداولی حساب کنم یادومی ممنون
- سونوی ان تی
با سلام و خسته نباشید. در سونوی ان تی من نوشته جفت خلفی و کاملا روی int.os را میپوشاند. یعنی چه؟ و آیا خطرناک است؟
- با سلام
با سلام دخترم ۳۴ سالشه و مجرد کیست یونی لکولار به ابعاد ۳۲*۱۷ در تخمدان راست داره لطفا بفرمایین دلیلش جیه؟ لطفا بفرمایین خطراتش چیه؟ لطفا بفرمایین درمانش به چه نحوه؟ سپاسکزارم
- سلام خسته نباشید قرص کلوفین ولتروزول باهم بخورم مشکلی نداره برام
- جوش زیرپوستی
سلام خسته نباشین برای درمان جوش های زیر پوستی ناحیه تناسلی چی استفاده کنیم خواهش میکنم میشه راهنمایی کنین
- ارضانشدن
سلام خانم دکتر خوب هستید من۲۵سالمه و دو ساله ازدواج کردم اول رابطه حالم خوبه و دلم میخواد بعد یهو سرد میشم وواژنمم خشک میشه واذیت میکنه بعضی وقتاهم وقتی حالم عوض میشه احساس درد در مقعد دادم چه توصیه ای میکنید برام.باتشکر
- بارداری
سلام آزمایش گلوکز بارداری را میتوانم در ۲۴ هفته و ۳ روز انجام بدم ؟؟
- بارداری پوچ
سلام ببخشید من بارداری پوچ ۶ هفته داشتم که با دارو سقط کردم بعد از اینکه خونریزیم تموم سد رفتم سونو گف کانون هتروژن با ابعاد ۱۶ میلی متر حالا باز باید چیکار کنم؟این یعنی چی؟الان نزدیک پریودیمم هست
- لکه بینی
سلام خانم دکتر عزیز،ببخشید از هفته چهارم بارداری لکه بینی خیلی کمی داشتم تا هفته پنجم،سونوگرافی در هفته پنجم ساک حاملگی رو ندید،ولی گفت چیزی شبیه ساک بارداری میبینم،یعنی امکان داره خارج رحمی باشه
- پریود
خانم دکترمن 3ماه میشه سقط کردم جنین 5ماهه بود ،از اون وقت پریودنمیشم چیکارکنم
- مشکلات زنان و پریود نامنظم
سلام من دوماه شده که عروس شدم از یه شهری به شهر دیگه اومدم پریود نمیشم آزمایشم دادم سونو هم رفتم نه باردارم نه که چیز دیگه ای سونو نشون داد آیا امکانش هس آب به آب شده باشم
- فیبروم وپولیپ
سلام.خسته نباشین خانوم دکتر.من یه پولیپ به اندازه ۸.۴ ویه فیبروم ساب سروزال به اندازه ۱۷.۱۵میلی متر دارم.قصد بارداری دارم دکترم گفتن برای پولیپ باید کورتاژ تشخیصی انجام بدن وبااین سایز فیبروم می تونم باردار شم.می خواستم لطف کنین نظرتون رو بفرمایین.ممنونم
- چکاپ زنان
سلام خانم دکتر با عرض معذرت من خیییلی از شما ناراضی بودم مطبتون شده درمانگاه فقط شلوغش کردین رسیدگی در حد صفر حتی نشد یک دقیقه با شما صحبت کنم آزمایش پاپ اسمیر و سونو انجام دادم شما گفتین فک کنم کیست داری بعد جواب آزمایش پاپ اسمیر و براتون آوردم حتی اجازه ندادن بیام داخل باهاتون صحبت کنم شاید ۴ تا سوال یا حرف داشته باشم .جواب و منشیتون آورد گفت خوبه فقط ی ذره عفونت داری آخرش نفهمیدم من کیست دارم یا نه ؟عفونت دارم چیکار کنم ؟ سوال خصوصی ازتون داشتم گفتم میل جنسیم در حد صفر شده جواب سربالا دادین الکی پول آزمایش و چکاپ دادم آخرم نفهمیدم چی به چی شد. انصاف و درآوردن پول حلال دیگه از بین رفته .
- درد کمر وشکم
سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما مایک زن وشوهر هستم خانوم من یک شخص خجالتی است ویک سری چیزها رو به کسی نمیکه الان چند وقته که وقتی به عادت ماهیانه اش نزدیک میشه قبل از شروع دوره درد کمر و شکم درد داره الان دوسه روزه درد داره ولی علائمی از عادت ماهیانه ندارند وفقط درد


