Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلامخانوم دکتر،من پریودیم ده روز هستش،روز یازدهم نامزدم دستشون به پیشاب الوده شد و زد به واژنم ایا احتمال بارداری هست؟ البته من بخاطر اینکهماه قبل خونریزی زیاد داشتم از روز چهارمپریودیم قرص دروسبلین و دوپاگولین بخاطر پرولاکتین مصرف میکردم، و الان که قرص دروسبلین 21 که یه بستهشو تموم کردم خونریزی دارم ولی با حجم کمتر از ماه قبل، آیا این خونریزی میتونه به معنی عدم بارادی باشه؟ و اینکه حجم کم خونریزی اینماهم میتونه دلیلش مصرف قرص ها باشه من نگرانیم بیشتر بخاطر بارداری هست راهنماییم کنید ممنونم
- واژن ..
سلام من امروز وقتی داشتم واژنم رو میشستم حس کردم چیزی داخله واژنمه با انگشت که لمسش کردم یک چیز غضروفی و یک جورایی لوله ماننده که قسمت اولیه اش انگار پرز پرز و لایه لایه است (من دچار زگیل تناسلی هم هستم آیا به این موضوع مربوطه یا نه ) این چیه؟ آیا خطرناکه ؟
- درد و سوزش هنگام نزدیکی
با سلام خانم دکتر من هنگام نزدیکی به شدت درد و سوزش دارم واسه همین اصلا تمایل به این کار ندارم مخصوصا که تا چند ماه پیش هم دوران شیردهی رو میگذروندم دیگه اصلا تمایل نداشتم چه راهکاری پیشنهاد میدید سپاس از شما
- نوک سینه
سلام من مجردم و ۲۹سالمه اما روی نوک سینم و هاله دور سینم دونه های غده مونتگمری هست و روی هر سینه ۴-۵دونه هست ؛که معمولا در افراد شیرده به وجود میاد... دلیلیش چیه! و راهی برای از بین بردنش هست؟!
- دفع تکه بزرگ از رحم زمان پریود
سلام خانم دکتر روزتون بخیر من به خاطر کیستی که توی تخمدان راست داشتم دکتر برام تجویز کرد که سه ماه دزولست بخورم تا ببینیم که این کیست از بین میره یا نه ماه پیش که پریود شدم یک تکه بزرگ خونی به سختی از من دفع شد مثل سقط ولی این ماه با اینکه همون قرص رو استفاده کردم این اتفاق نیفتاد یعنی مشکلی پیش اومده یا نه هر ماه نباید اون اتفاق تکرار بشه دفع اون تکه بزرگ ممکنه به ازبین رفتن کیست کمک کنه؟
- دخترم امپول واریو پپتیل رو ده نوبت بعدی که ۲۸ روز دیگه است چه تاریخی باید بزنه
دخترم امپول واریو پپتیل رو ۵ اذر ترزیق کرده نوبت بعدی که ۲۸ روز دیگه چه تاریخی میشه
- زنان
پماد کلوتریمازول رو با کپسول پروواژ استفاده کنیم خطر نداره؟؟؟
- ضربه ب کمر
سلام خسته نباشد من دیروز روز دوم پریودیم بود و ی ضربه محکم ب کمرم خورد ک باعث کمردرد و خونریزی شدید شد ولی بعد دو سه ساعت خونریزیم عادی شد کمر دردمم بهتر شد میخاستم بدونم اشکال داره؟ ایا این ضربه ممکنه دراینده باعث ایجاد مشکل بشه؟
- لابیا
باسلام . من دختر 4 ماهه دارم . زمانی که به دنیا آمد لابیاهای تیره داشت . فکر کردم به مرور تغییر میکند ولی نکرد. علتش چیست ؟ آیا به مرور خوب میشود ؟درمانش چیست ؟
- خوردن قهوه و نسکافه در بارداری
سلام خانم دکتر ۲۱ هفته باردار هستم پیخواستم بدونم میتونم قهوه یا نسکافه بخورم؟ به خاطر وجود کافئین میپرسم.
- کیست
سلام به مدت دو ماه متفورمین ویک بارنزدیکی لک ازچهاردهمین روزبه مدت ده روز دوفاستون استفاده میکنم اما پریود نشدم با وجود کیست ممنون میشم کمکم کنید؟
- سلامخانمدکتر من ۵۷سالمهکیست تخمدانچپ وراست دارم هر دکتری مراجعه کردمگفتنباید رحم برداشته بشه چندبار سونوگرافی انجامدادمچندبار ام ارای انجامدادم ولی فعلا هیچنتیجه ای نگرفتم خواستم ازشما هم راهنمایی بگیرم که اگه بشه شما عمل منو انجام بدین
سلامخانمدکتر من ۵۷سالمهکیست تخمدانچپ وراست دارم هر دکتری مراجعه کردمگفتنباید رحم برداشته بشه چندبار سونوگرافی انجامدادمچندبار ام ارای انجامدادم ولی فعلا هیچنتیجه ای نگرفتم خواستم ازشما هم راهنمایی بگیرم که اگه بشه شما عمل منو انجام بدین
- بلوغ زودرس تزریق آمپول واریوپپتیل۳/۷۵باعث نازایی میشه
دخترم ۹سالودوماه بردم دکتر آزمایش ومچ دستشو عکس گرفتن با توجه به اینکه سینش کمی برجسته شده رشد استخوانیش ده سالو نیم بود آمپول دادن یک ساله استفاده میکنه دوباره عکس مچ گرفتم تشخیص دادن یک سال هم بزنن ولی نگرانم درآینده بآعث نازایی نشه ممنونم پاسخ بدین ادامه بدم یا نه ممنون
- پریودی
سلام من دختر ۴۲ ساله هستم ابله گرفتم همزمان با پریودی من بود اما پریود نشدم یک ماه از ابله گذشت بازم پریود نشدم لطفا بگید باید چه کار کنم
- فشارخون
سلام ایافشارخون بالاباعث ایجادضخامت دررحم میشود؟
- زگیل تناسلی
سلام خانوم دکتر من ۱ساله ازدواج کردم چند روز پیش که رابطه جنسی داشتم خونریزی خفیفی داشتم که رفتم دکتر گفتن که عفونت قارچی دارم و دهانه رحمم زخم هست که بهم پماد میکوزین دادن بعد از چند روز به دلیل سوزش شدید پماد عوض کردم و میکونازول گرفتم الان بین واژن و مقعدم متوجه یک دونه برجسته شدم که سرش سفیده و دست میزنم درد میگیره..احتمال زگیل هست؟؟
- کیست بارتولن
سلام من تازه کیست بارتولن جراحی کردم و پریود شدم چکار کنم
- پرده بکارت
با سلام، اگر پرده بکارت خراش سطحی داشته باشه امکان ترمیم خودبه خودی هست یا خیر؟ ممنونم از راهنماییتون
- دزوسپتیو
با سلام من برای پیشگیری از بارداری قرص دزوسپتیو استفاده میکنم ۹روز از پریودی من میگذره و این قرص رو پیدا نکردم امروز زدستم رسید آیا میتونم از روز نهم شروع کنم؟
- شیاف دیکلوفناک
سلام خانم دکتر مجردم و ۲۵سالمه من هرماه بخاطر درد پریود روز اول یدونه شیاف دیکلوفناک ۱۰۰استفاوه میکنم آیا عوارضی داره؟و اینکه ممکنه باعث کم شدن خونریزی پریود بشه؟


