Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- در دیواره اعراب چپ مثانه ضایعه اکوژن به اندازه ۵/۹در۳/۲میلی لیتر رویت شده ..این نشانه چه بیماریه
در دیواره اعراب چپ مثانه ضایعه اکوژن به اندازه ۵/۹در۳/۲میلی متر رویت شده .نشانه چه بیماری هست
- آندومتریوز
سلام من دوسال پیش سمت راست شکمم درد بدی داشتم بعد از هر بار پریودم و بای دوره مصرف قرص ویزان دردم دفع شد والان سمت چپ شکم و لگنم درد شدید دارم سونو کردم و گفتم آندومتریوز دارم چکار لاید بکنم بازم میتونم ویران بوخورم
- زگیل تناسلی
زگیل ناحیه مقعد چگونه درمان میشود
- خودارضایی
سلام من مجردم و۲۰ سالمه از بچگی خودارضایی داشتم الان نمیدونم چیکار کنم از خودم خبر ندارم نمیدونم پردم پارا شده یا نه متاسفانه خوارضایی با وارد کردن چیزی به داخل واژن بوده وهمچنین رنگ واژنم تیره تر شده و پشت سر هم ۲ ماه یه بار کیست پیدا میکنم بعد درمان دوماه بعد دوباره شکمم درد میکنه و با سونو گرافی میبینم کیسته خوارضایی نداشتم ها الان سه ماه دارو ۲۱ روزه استفاده میکنم قراره برم دکتر دوباره ویزیت شم آیا کیست ها یا شکم درد ها به خاطر خودارضاییه راستی هیچ خونی نیومده بیرون مایع سفید رنگ اومده بعد اتمام پریودم همین مایع میاد آیا مشکلی هست چطوری به دکترم بگم ضروریه معاینه شم ممنون میشم جواب بدین
- ضربه زیر
سلام دکتر. من ۱۴سالمه در کلاس تکواندو ضربه زیر خوردم. والان در سمت راست بدنم زیر نافم درد می کنه. وقتی رفتم دستشویی اثری از خونریزی نبود آیا واسم مشکلی پیش می یاد خیلی می ترسم ؟؟؟
- در مقعد لگن هنگام پریو
سلام وقت شما بخیر من چند وقتیه موقع پریود شدنم درد زیادیرو احساس میکنم مخصوصا از مقعد لگنم به طوری که وقتی میگیره نمیتونم حتی راه برم علتش چیه راه درمانشم بگین ممنون از شما
- درد شدید بخیه بعد 6ماه
س خسته نباشید من 6ماهه زایمان کردم سزارین بودم الان 3روز رد بخیه هام خیلی درد میکنه درحدی که نمیتونم از جام بلند شم کمر و پهلوهامم درد میکنه دکتر زنان رفتم گفتن که باید برم پیش دکتر جراح نظر شما چیه
- وجود خون در مدفوع
سلام ببخشید من مدتی است که بعد از پریودی ترشحاتی همراه با مقدار بسیار کمی خون از ناحیه مقعد دارم ودارای ناراحتی معده نیز هستم واز قرص های مسکن زیاد مصرف میکنم آیا من به بیماری آندرو متروزیوس مبتلا هستم ودر آینده در زمینه بارداری برای من مشکل به وجود می آید؟
- سقط
سلام من سه ماهه بچم خودبه خودسقط شدولی هنوزپریودنشدم دلیلش چیه
- جوش زیرپوستی
سلام ببخشید من یه ماه پیش انتهای رانم نزدیک به ناحیه تناسلی جوش سر پوستی داشتم اذیتی نداشت اما الان دو هفتس اذیت میکنه و حس میکنم زیاد شده و جاشم باد کرده راستش اصلا نمدونم جوشه یا چی ولی اولش شبیه جوش سرپوستی بود میشه توروخدا کمک کنید
- زنان
سلام آیا رحم رو میشه پیوند زد.
- سقط
سلام من یک ماه پیش سقط داشتم الان 2 سانت بقایا مونده دکتر کورتاژ رو پیشنهاد داده ولی من نمیخوام. بهم مترژن داده و آنتی بیوتیک با دارو میتونم دفعش کنم یا واقعا باید کورتاژ بشم
- زنان وزایمان
سلام خسته نباشید من با لخته های بزرگ و کوچک مراجعه کردم بعد از سونو گفتند رحم بزرگ و دارای چند میوم و یک میو۵۰ × ۷۱ امپول اسفراین 1125تجویز کردند بیست و هفتم مرداد زدم الان بعد از سه روز لک بینی و خونریزی خفیف دارم شبیه پریود ایا طبیعیه و ایا با وجود میوم با 71میلیمتری احتیاج به عمل دارد و قرص تندرویی پروژسترون که گفته از روز چهارده قاعدگی با توجه به شرایطم من کی باید این قرصها را تا ده شب بخورم مرسی ممنون میشوم پاسخ سوالاتم را بدید ترا خدا جواب بدید خیلی نگرانم مچکرم
- کمکم کنید خانم دکتر خواهش سلام من دوماهه بچم از شیر گرفتم سمت راست بالای سینه و نزدیک زیر بغلم باد کرده زیاد ترسیدم و رفتم دکتر عمومی برام سنو سینه نوشته چون خاله من دچار سرطان سینه شد
در سونو سینه افزایش اکوژنیسیته نسج فیبروگلاندولار همراه با نواحی توبلر اکوفی در بافت پارانشیمال در دو طرف نیمه خارجی در دو سینه تغییرات خوش خیم پستانی مشاهده شد. لنف نود در نیمه راست ۱۴میلی متر و ۴و در نیمه چپ با ۱۵و ۴میلی متر در اگزبرای راست و چپ دیده شده این به چه معناست
- خشکی واژن
۲۸ سالمه نزدیک به دوسال هستش که ۴ بار کیست بارتولن اوردم عمل کردم تیکه ای از دهانه رحمم تو مشکل اچ پی وی برداشتن ،میل جنسی بالایی داشتم خیلی کم شده خشکی واژن شدید گرفتم و درمانی براش پیشنهاد نشدع تا الان جز روان کننده ،اگه درمان داره به قبلم برگردم حضوری بیام از مازندران
- سرطان پستان
سلام من سونو انجام دادم به شرح زیر است تصویر massهایپواکو با حاشیه لوبوله ونواحی منقوط کلسیفیه در ناحیه ساب آرئولار راست به ابعاد 32*27*33 م.م دارای فلوی مختصر و ادن اطراف نیز رویت میشود تصویر یک لنف نود لوبوله به ابعاد20*7م.م در tail برست راست همراه بارفلوی افزایش یافته به نفع لنف نود مالیگنانت رویت میشود آیا این ممکن است سرطان باشد؟
- کیست بارتولن
با سلام و خسته نباشید من مجرد هستم و دو عدد کیست بارتولن دارم حدود 3 سانت و 2 سانت راه درمانش آن چیست از چه طریقی باید درمان بشم
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر الان من قرص شیردهی قطع کردم میخام قرص تری فازیک بخورم پریود نشدم چکار کنم بنظرتون چه جوری بخورم قرص؟قرصای شیردهی سرساعت وبه موقع خوردم
- سرکلاژی
سلام خانوم دکتر من میخوام دهانه واژن دوخته بشه واس همسرم تا ورودی واژن تنگ بشه لطفا راهنمایی فرمایید
- سندرم آشرمن
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید من سپتوم واژن داشتم وجراحی شده ام. خواستم بپرسم این بیماری من سپتوم واژن جز چسبندگی وسندرم آشرمن محسوب میشه یا خیر ؟


