Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من دوقلوی همسان که در یک کیسه آب و یک جفت دارند باردارم .. در هفته ۱۲ طول سرویکس ۳۱ بود ... بنظر شما نیاز به سرکلاژ هست ؟ تا چند هفتگی فرصت برای سرکلاژ می باشد ؟ سونو گرافی سه بعدی در ۱۸ هفتگی زمان مناسبی هست ؟ الان ۱۶هفته هستم .. ممنون میشم پاسخ سوالات منو بدید بخاطر شرایط پیش اومده نمیتونم شهر دیگ برم پیش دکتر با تجربه مجبورم شهر خودم بمونم نیاز به کمک شما دارم مچکرم
- بارداری
سلام خانم دکتر من تاریخ پریودم عقب افتاده دهم بهمن پریود شدم و الان هفدهم اسفند هستش پریود نشدم روزه هم میگیرم بنظر شما من باردارم نروی که سینه هام پرشده
- پرده بکارت
سلام من چند روز پیش فهمیدم باردارم از نامزدم و الا میخوام سقطش کنم ما دخول نداشتیم رابطمون سطحی بود ب نظرتون اگ بخوام سقط کنم سقط جنین باعث از بین رفتن پرده بکارت میشه
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر برای بارداری قرص کلوفین داده که از روز ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم خیلی یا گفتن اگه کیست تخمدان داشته باشی کیست بزرگ تر میشه باقرص کلوفین میخواستم نظر شما بدونم
- سرکلاژ شکمی
سلام طاعات قبول تا حالا بیماری بوده که از سرکلاژ شکمی جواب نگرفته باشه؟علتش چی بوده و چه داروهایی باید استفاده کنیم تا جواب بگیریم؟
- بارداری
سلام میخاستم بدونم وای فا هفته های اول بارداری و کل روزای بارداری مضره؟وچرا همش دل ضعف میگیرم؟
- سرکلاژ
با سلام و خسته نباشید به علت وزن بالا و داشتن تخمدان تنبل کلی قرص و آمپول استفاده کردم متفورمین روزی 4 تا بلاخره با iui باردار شدم اما در هفته 24 به علت باز شدن ناگهانی دهانه رحم بچه سقط شد من چند روز قبلش سونوی انومالی داده بودم طول دهانه رحم 30 بود و دکتر گفته بود همه چیز خوب هست؛ حالا می خوام بدونم کم کاری از دکتر بود یا 30 واقعا نرماله ؟ دکتر بهم گفته دفعه بعد حتما باید سرکلاژ کنی آیا واقعا لازمه؟ بعد از سرکلاژ باید استراحت مطلق باشم ؟ من ساعت کارم از 8 صبح تا 6 بعداز ظهره کار اداری یعنی نشسته است، می تونم سر کار برم یا نه؟ آیا بازم نیاز به iui هست؟
- بارداری
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم من صب ساعت 4و5 صب رابطه با نامزدم داشته ام ولی منی روی واژن ریخته شد ولی با دستمال کاغذی پاک کردم یکم روی واژن نامزدم پخش شد الانم احساس خستگی حالت تهوع داره و پاهاش سرد هنوز قرصم استفاده نکرده میخواستم ببینم احتمال بارداری هست واگه قرص اورژانسی بخوره جلوی بارداری را میگیره
- فوکوس اکوژنیک
سلام 16هفته هستم. سنم 39 یک فوکوس اکوژنیک به قطر 1/57در بطن چپ قلب هستش خیلی نگرانم لطفا پاسخ بدین
- سلام من ۲۴سالمه وبرای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم پریود ماهی دوبارمیشه دکتر برای نامنظمی فرص مدروکسی پروژسترون داد که از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم ۱دونش مونده بود پریود شدم بعد ۸روز که پریود تموم شد پاک شدم بعد ۵روز بعدش خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم ۱۰تاشو که خوردم فرداش خون ریزی داشتم بار اول خیلی خون ریزی داشتم بار دوم خیلی کم خون ریزی دارم من قصد بارداری دارم نظر شما دراین مورد چیه
- قرص مولتی ویتامین
سلام وقت بخیر با توجه به داشتن تیروئید کم کار میتونم در ماه ۷ بارداری مکمل ای ویتا بخورم که ید داره؟ دکتر تجویز کرده
- منفی شدن بارداری.
سلام وقت بخیر خانم دکتر من ۱۵روز پیش رابطه با نامزدم داشتم که منی ایشون واژنم رو خیس کرد یکساعت بعد ۴قرص ال دی همزمان و ۱۲ ساعت بعدی ۴ قرص دیگه مصرف کردم .الان هم بعد ۱۵ روز از رابطه بی بی چک مصرف کردم که منفی دراومد یعنی فقط یک خط c افتاد.بااین اوصاف مطمئن باشم باردار نیستم؟آخه ۲۰ام مرداد باید پریود میشدم اما الان ۱۰ روز تاخیر داره و هنوز نشدم
- بارداری
سلام بچه از چند هفته دنیا بیاد مثل بچه کامل میشه؟اخه شنیدم بچه هایی که زود تر ب دنیا میان از بچه هایی که ۳۸ میاد دیر تر حرف میزنن و میشینن و راه میرن' باید تا چند هفته بمونه در رحم؟ یکم خطر زایمان زود رس دارم
- آیا باردارم ؟
سلام خانم دکتر ، من ۶ فروردین اولین روز آخرین پرویدم بود و این ماه برای بارداری اقدام کردم ،تقربیا یک روز در میان .۵اردیبهشت باید پریود می شدم ولی ۴اردیبهشت فقط یه قطره خون اومد درد زیر شکم و سینه دارم ولی از خون ریزی خبری نیست ،۲۸ سالمه و تا به حال پریودم عقب نیفتاده بود همیشه منظم و ۳۰ روزه بود امروز رفتم آزمایش خون دادم میزان bhcg یک بود ،این یعنی حامله نیستم ؟ یا اینکه احتمال داره زود آزمایش داده باشم ؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون .
- بارداری
سلام خانم دکتر،ببخشید برام سونو ۲۳ هفتگی نوشتید،میخواستم بدونم اگه واقعا واجب نیست انجام ندم،تا الآن همه سونوهام خوب بوده و مشکلی نداشتم،سونو غربالگری دوم هم بهتون نشون دادم،شرمنده به خاطر شرایط مالیم میپرسم..
- مشاوره
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید وقتتان را می گیرم.می خواستم بدانم آیا شما مشاوره و همراهی برای تعیین جنسیت قبل از بارداری انجام می دهید؟ با تشکر فراوان
- بارداری دوم
باسلام و احترام و تشکر از شما، خانم دکتر من 32 ساله هستم و دخنرم 7 سالش هست، دو ماه هست که اقدام به بارداری کردیم اما حاصل نشده، همسرم سیگار میکشن و من کم کاری تیروئید دارم و لووتیروکسین مصرف میکنم، من و یا همسرم میتونیم قرص کلومیفن استفاده کنیم و یا لتروزول؟به تازگی آزمایش چکاپ دادم و غیر از کم کاری همه چیز خوب بود الحمدلله، ممنون از شما
- بارداری
سلام ببخشید من ی هفته ب پریودی دیگمه وقبلش رابطه داشتم ولی منی رو وارد بدن نکردم چند وقته جالم بده و سابقه فشارخون دارم وحالت تهوع وسردرد دارم دکتر ازعلائم میگف احتمالا بارداری میخواستم ببینم امکانش هست
- اقدام به بارداری
سلام ۳۰ سالمه وقرص لوبل ولاموتریژین وفنوباربیتال ولاکوپت استفاده میکنم چقدرروی جنین تاثیرمیذارن
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر. من مشکل تنبلی تخمدان دارم ۶ ماهه اقدام با بارداری کردم ولی موفق نشدم بهم گفته بودین اگه باردار نشدم لتروزول بخورم تصمیم داشتم ماه پیش بخورم ولی هنوز پریود نشدم آخرین بار ۱۷ دی پریود شدم ماه پیش سونو دادم مشکلی غیر همونpco نداشتم تست بارداری هم انجام دادم منفی بود میخواستم زودتر قرصو بخورم باردار شم چیکار کنم پریود نمیشم؟ مشکل دیگه ای که دارم پرولاکتینم بالاست یه دوره کاربرگولین خوردم پایین اومده بود بعد دو ماه دوباره آزمایش دادم ۳۸ بود میخواستم بدونم دوباره کابرگولینو بخورم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین


