Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام من رحم درد دارم سوزش واژن هم دارم علت اون چی میتونه باشه ؟
- درباره مقعدو ظایعه اضافه اطراف معقد
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
باسلام. تنبلی تخمدان و پریودی نامنظم دارم.پزشک قرص سیبل بهم داده از روز ۳ پریودی مصرف کنم.متاهل هستم .ایا قرص سیبل باعث جلوگیری از بارداری هم میشود یا نه باید روش دیگه ای هم برای جلوگیری استفاده کنم؟؟؟!!!
- سفت شدن شکم
سلام ببخشید من ۴ماه پیش با نامزپم رابطه داشتم از عقب بعد حوایش نبود فکر کنم آب منی رفت جلوم ولی پردم سالمه بعد رابطه ۲تا قرص جلوگیزی خوردم بعد۳روز پریود شدم الان ۴ماهه میگذره از اون رابطه پریودیم دوروزه پاک شده حالا شکمم سفت شدع نمیتونم بشینم اصلا آزمایش سنو هم دادم گفتن خبری نیس از بچه حالا بنظرتون علتش چیه سفت شدن شکممم???
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
با سلام در سونو انجام شده مشخص شد رحمم خیلی عقبه .پریودی های فوقوالعاده دردناکی دارم .کمردردهای زیاد.وکیست تخمدان .چه اقدامات درمانی میتونم انجام بدم
- زایمانپرخطر
باسلامزنیسیوپنجسالههستم.بارداریهفتممدوبچهازبارداریهامماندهمشکلممعلومنیستاز.لحاطزنتیکمشکلینداریمدرحالحاصرازمایشدادمهمهسالمنراهنماییمکنیدچهکارکنم
- سلام میشه لطفاً این قسمت از جواب پاتولوژی رو ترجمه کنین
زگیل تناسلی دارم برام ازم کلپوسکوپی گرفتن received specimen in formalin formalin consists of multipletansoft tissuefragments totally M:0.5cm.SOS=M/1,TE
- سلام خانمم خونریزی رحم داشت دکتر براش امپول واریو پپتیل نوشت حالا خونریزیش زیاد شده راهنمایم کنید ممنون میشم
- سلام من دختر مجردی هستم با کسی دوست شدم اصرار داره که هفته ای یک بار دخول داشته باشیم گفتم باکره امدرحد سر کلاهک داخل گذاشت دوقطره خون اومد کمکم کنید بکارتم آیا پاره شده؟
- کیست اکوفری
سلام من کیستی به اندازه 48 39 61میلیمتر دارم که دکتر در نظریه گفته که در صورت عدم جراحی چک تومور مارکر ها و ام ار ای دینامیک لگن توصیه میگردد معنی این چیه خطرناکه یا نه خوش خیم هست یا نه ممنون میشم اگه جواب بدین
- کیست تخمدانی
سلام من قبلا سابقه عمل كيست داشتم ولي كيست قبليم ساده نبود الا بعد از ٢سال يه كيست41mmساده يوني لوكولار باجدار نازك بدوني سپتاي خارجي بوجود اومده در تخمدان راستم الان ميخام بدونم اين كيست خطرناكيه يا با دارو رفعه ميشه يا نياز به جراحي؟
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید نه ماهه زایمان کردم برای بار سوم سزارین شدم سونودادم cesarean scar defect به ابعاد۱۰*۲۱میلی متردردیوار قدامی سگمان تحتانی مشاهده میشود سایز رحم 50*97نرمال میباشد سایز وحجم تخمدانهانرمال ودر تخمدانها توده وکیست دیده نشد نگرانم مشکلی دارم توروخدا زود جواب بدین سپاس از شما🙏🙏🙏🙏
- دردوسوزش شکم
امروز پریود شدم ولی قبل پریودم شکمم از داخل سوزش داره به اندازه یه انگشت ویه طرف شکمم ،ازعمل سزارینم ۱سال میگذره ایا بخاطر پریود هست یا مشکل جدی تری میتونه باشه
- سنوگرافی
رحم دارای ابعادنرمال واکوی میومتریال هموژن رویت گردید تصویر ضایعه هایپواکو هتروژن به ابعاد 24 *17 م م درمیومتردیواره قدامیبادی رحم مطرح کننده میوم ساب سروزالمشهود است. ضخامت دولایه آندومترحاکثر 5.5 م م می باشد. تصویر ندول های اکوژن کوچک به صورت پراکنده در میومتررویت گردید مارژین آندومتریالilldefined می باشد این یافته ها به همراه نمای گلبولار رحم مطرح کننده آدنومیوزیس می باشد
- کیست
سلام خسته نباشید رفتم پیش ماما گفتن کیست چرکی چند تا داری و آزمایش اسمیر باید بدی عفونت داشتم و نزدیک پریودی ام بود وانتی بیوتیک برای عفونت دادن میترسم آیا این کیست ها خطرناکه یا با دارو رفع میشه کمکم کنید در ضمن مگه با معاینه کیست دیده میشه
- کیست
با سلام و احترام من کیست مولتی لوکوله سمت چپ تخمدانم به سایز ۶ سانت با سپتای نازک دارم دکترم خیلی نگرانم کرده ممنون میشم راهنماییم کنین که این کیست خطرناکه؟
- جوش پستان
سلام جوش در آوردن روی پستان خطرناکه؟
- جراحی زنان
سلاموخانم دکتر عمل زیبایی واژن عوارض داره
- اکوژن
باسلام ۳۷سال دارم.دوسال پیش به علت پولیپ های زیادی که در رحم داشتم کورتاژ تشخیصی شدم وکلاً رحمم رو تراشیدن و پاک کردن الان بعدازدوسال سونوی واژینال دادم وباز دوتا کانون اکوژن دیده شد.۵و۷ میلی متر.میخواستم بدونم پولیپ مدام عود میکنه؟ومن مدام باید باهاش درگیر باشم؟
- نازک شدن بخیه های سزارین
سلام ببخشید من به دلیل درد زیر شکم به پزشک مراجعه کردم که جواب سونوگرافی من این بود که بخیه هانازک شده و دکتر گفتن که اجازه بارداری مجدد ندارم خطر زیادی دارد لطف راهنمایی کنید ممنونم


