Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درباره بارداری
سقط داشتم در 5ماهگی به دلیل زیاد شدن اب به دور سر بچه
- بارداری
سلام وقت بخیر من قرص جلوگیری مصرف نکردم و باداز اینکه باهمسرم رابطه داشتم ولی منی خارج از رحم تخلیه شد ممکنه قطراتی باقی مونده باشه ، 4 تا قرص LD خوردم ، اما استفراغ شدید کردم ،دیگه 12 ساعت بعدش قرص نخوردم ، آیا احتمال بارداری وجود داره ؟ برای پیش گیری چه کار کنم ؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشيد من هفته ٢٧هستم براي گلودرد و ترشحات چركي پزشك عمومي بهم آزيترومايسين دادن ضرري نداره؟ ميتونم استفاده كنم يا اينكه بهتره صبر كنم دوره سرماخوردگي بگذره؟ من ديابت بارداري هم دارم انسولين استفاده ميكنم ممنون
- باسلام من توهفته۳۵بارداری هستم توسونوم نوشته سرجنین دولیکوسفال است نرمال واریاسیون این به چه معناست
سلام تو سنوگرافی نوشته سر بالا قرار دارد در حد واریاسیون نرمال دولیکوسفال است یعنی چه
- باراری
سلام من همونیم که گفتم ازواژنم تاناف تیرمیکن سوزش ادراردارم هفته ۲۵سرکلاژشکمیم دیشب رفت بیمترستان ازمایش ادرارم گفت خوب نوارقلبم گفت نرمال تیرککشیدناطبیعی نگران نباشم
- ابله
سلام اگرخانم بارداری بافردیکه ابله مرغان دارم برخوردکندچه کاربایدبکن مبتلانسه
- نزدیکی ربارداری
باسلام خسته نباشید من الان داخل20 هفته هستم میخواستم بدونم نزدیکی در این زمان و بعد از اون باید درچ حد باشه اگه زیاد باشه مشکلی داره؟
- بارداری
سلام دکتر عزیز. امروز سونو بارداری انجام دادم. آخرین پریود من ۶ خرداد بوده. تو سونو نوشته یه فوکوس اکوژن به قطر ۲٫۲ میلی متر با احتمال فتال پل معادل سن بارداری ۵w+5d دیده میشه. بعد گفت صدای ضربان قلب جنین شنیده نمیشه. خواستم بدونم یعنی جنینی وجود نداره ؟؟؟؟ خیلی ناراحتم
- بارداری
سلام خواستم بپرسم آب منی بیرون ریخته بشه و دوباره داخل بشه باردار میشی
- امکان سقط جنین در 2 ماهگی
سلام. میخاستم بدونم استفاده از کورتاژبرای سقط جنین تا 2ماهگی ممکنه برای مادر خطری داشته باشه ؟؟ باتشکر
- سلام بعد خوردن قرص کلوفین باید کیه نزدیکی داشته باشم برای بارداری میشه راهنمایی کنید
- بارداری
سلام.دکترمن توهفته ۳۲ بارداری هستم سونو دادم.گرید جفتم ۳ بود چیکاربایدبکنم؟گرید۳ برااین هفته بالانیست؟
- بارداری
میشه یه دکتر خوب تو کرج معرفی کنین بره مراقبت بارداری؟
- آزمایشات پیش از بارداری
سلام برای اقدام به بارداری نیاز هست که آقا هم آزمایشی انجام بده؟
- قرص آهن
سلام خانم دکتر خسته نباشین یه سوال داشتم از خدمتتون اینکه قرص آهن easy iron دیگه تو بازار نیست و من 2 روز که ezine plus میخورم 9 روز دیگه زایمانم هست اگه همین قرص بخورم کافیه؟ یا مارک دیکه ای پیشنهاد میکنید؟ با تشکر از زحماتتون
- غربالگری مرحله دوم
سلام خسته نباشید ببخشید من ۳۶ سالمه غربالگری سه ماه اول رو که دادم به ترتیب زیر بود: Nt:1.47 , crl: 52.3 , nb: present 1.36 Ds:final risk 1.20700 , t18/13: 1.697 Trisomy 18/13: the risk of trisomy 18 is less than the screening cut'-off بعدش زیرش نوشته only biochemistry risk for t18/13=1:248 دکتر تو رو خدا آزمایش منو تفسیرکنید
- واکسن آنفلونزا
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من تو هفته 10 بارداری هستم و قصد زدن واکسن آنفلونزا رو دارم به دلیل اینکه الان یه سرمای خفیف دارم ابته تب ندارم سوزش گلو و آبریزش بینی گذاشتم 3-4 روز دیگه یعنی 2 آبان بزنم آیا مشکلی ایجاد می کنه؟
- آزمایش خون بارداری
سلام.. خانم دکتر این در بسیاری از سایت ها گفته میشه حداکثر 12 روز بعد از لقاح هورمون hcg در خون ترشح میشه درسته و با توجه به اینکه میگن اسپرم حداکثر 5 روز زنده میماند.. پس اگر حداکثر 17 روز بعد از نزدیگی آزمایش خون بارداری بدیم.. میتونیم به نتیجه اش مطمئن باشیم
- خوردن قرص و ازمایش خون
با سلام من ۱۳ روز پیش رابطه داشتم و شک داشتم به وجود منی در داخل واژن و قرص اورژانسی خوردم بعد امروز آزمایش بتا دادم عدد ۱۰۱ رو نشون داد...خواستم بدونم باردارم یا مصرف قرص باعث شده عدد ۱۰۱ بشه
- رشد جنبن
با سلام من طبق تاریخ پریودی ۲۹هفته تمام و طبق ان تی ۲۹هفته و ۴روز هستم.امروز که سونو برای رشد جنین دادم سن جنین براساسbpdحدود۳۲هفته براساسhcحدود۳۱هفته براساس flحدود۳۰هفته وبراساسacحدود ۳۸هفته بود .سن میانگین رو هم ۳۰هفته و ۵روز زده باوزن ۱۴۵۷گرم.خیلی میترسم این همه اختلاف برای چیه؟من غربالگری هامو انجام دادم مشکلی نداشتم چرا سر بچم بزرگتر از سنش هست؟چرا رشد بچه دو هفته بیشتره؟توروخدا راهنماییم کنین


