Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست اکولوسنت ۲۹ میلیمتر تخمدان چپ در حین یائسگی خطر ناکه؟
- جدار اندومتر 16
سلام میخواستم بپرسم اگه جدار اندومتر 16 باشه در نوزدهمین روز پریود حتما باید هیستروسکوپی شد با دارو درمان نمیشه.سن 46 سال، دیواره ی اندومتر کانونهای ریز کیستیک در سونوگرافی
- خال گوشتی
با سلام خانم دکتر عزیز ..من دختری هفت و نیم ساله دارم که در ایام عید متوجه شدم که یک خال گوشتی کوچک در کشاله ران دارد که قبلا نداشت..آیا خطرناک است یا امکان دارد که زگیل تناسلی باشد؟من خودم ۵ ماه پیش پاپ اسمیر طبیعی داشتم و قبل عید معاینه شدم که دکتر چیزی از زگیل نگفت
- مصرف آووبوست و اقدام به بارداری
سلام وقت بخیر .ببخشید من یه ماه دکتر قرص آووبوست و متفورمین و مکمل بهم دادن باامپول تقویت تخمدان بعد یه ماه سنووعکس رنگی و آزمایش گفتن ک اقدام کنم برا بارداری .الان ک اقدام کردم ولی هنوز تاریخ پریودیم نشد ببینم بار دارم یا نه .همچنان باید قرص ها و مکمل ها رو هم بخورم یا نه ؟ ممنون
- ترشحات سبز رنگ
سلام.ترشحات سبز و در دهانه واژن درد داشتم.تشخیص این بود ک ترشحاتم قارچی هست.۴ عدد فیلوکونازول تجویز شد ک با وجود مصرفشون همچنان نرشحات سبز و دردناکه.مجدد باید ب پزشک مراجعه کنم؟؟
- میگرن
باسلام خانم دکتر با داشتن میگرن بارداری برایم خطری به همراه دارد؟ یا خیر
- مهم
سلام من سه تا بیبی چک زدم زمانی مختلف صبح منفی در اومد ولی سینه درد شدید دارم بعضی وقتا یکی از سینه هام درد میگیره بعضی وقتام هردو و تیره شده رنگشون احتمال بارداری هست؟
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من تخمدان چپم کیست مشاهده شده دکترم برام قرص دزوسپتیو نوشتن امروز روز 15 پریودم میتونم از امروز بخورم
- تعیین جنسیت
سلام خانم دکتر شما تعیین جنسیت بروش تغذیه و زمان تخمکگذاری انجام میدین و آیا موارد موفق هم داشتین در این زمینه؟ در مورد آی یو آی تعیین جنسیت هم اگه انجام میدین میشه راهنمایی کنید ممنونم
- جفت
قرارگرفتن جنین در سیرکولار واندوسیروکس بسته است یعنی چی درسونوگرافی 7هفته بارداری
- ویزیت و ازمایش
سلام خانم دکتر شبتون خوش با توجه به این شرایطی که پیش اومد براتون امکان داره که غیر حضوری ویزیت کنید بیماران رو ؟ چون تا اخر فروردین یا شاید تا اخر اردیبهشت این تعطیلات طولانی بشه
- سوزش وخارش
سلام 10ماهه زایمان طبیعی کردمه جلوگیریم کاندومه تو این مدت هنوز پریودهام شروع نشده تو این مدت زمان هر چند ماه دچار سوزش وخارش واژن وترشح سیبز رنگ میشم به دلیل شیر دادن نمیتونم قرص مصرف کنم از پماد واژینالی کلو تریمازول استفاده میکنم خوب خوب میشم دلیلش چیه تشکر
- تشکر
با سلام و عرض ادب فقط میخواستم ازتون تشکر کنم که دلسوزانه و بی چشمداشت جوابگوی ما هستید هم شما و هم آقای دکتر کرم بین اجرتون با خدا ❤❤❤
- زنان
با سلام.سه و ماه ۱۵ روز است که زایمان طبیعی کرده ام.از بعد زایمان تا الان گاهی درد شکمی خیلی شدید دارم.اوایل به خاطر مصرف قرص اهن که باعث میشد یبوست شدید یگیرم و باعث خونریزی مقعدم میشد بود.بعد کنار گداشتن اهن بهتر شدم.ولی الان بازم همون درد رو گاهی دارم.معاینه وازینالی و سونو رحم انجام دادم مشکلی نبود.ترشحات سفید و گاهی کشدار دارم.یه مقدارم یبوست دارم.اگه ممکنه راهنماییم کنید مشکل از چیه.خیلی نگرانم.
- آمپول دکاپپتیل
میخواستم با این همه عوارضی که دکاپپتیل داره واقعا ارزش داره برای درمان فیبروم بکار بره، یعنی ممکنه دیگه نیازی به عمل پیدا نکنم، من دوتا فیبروم 4در 4و 3در4دارم
- خود ارضایی با سینه
سلام من دختر مجردم ۱۷ سالمه ۵ ساله با سینه هام خود ارضایی میکنم تا حالا هیچ مشکلی پیش نیومده ولی این عوارض داره؟ باعث ناباروری و مشکل تو رابطه جنسی در اینده میشه؟
- سونوگرافی سینه
سلام خانوم دکترعزیزخسته نباشید۷ماه پیش سونوسینه دادم جوابشوبراتون فرستادم نوشته بودچندتاکیست داخل سینه راست وچپم هست که شمافرمودین خطرناک نیست الان مجددسونوموتکرارکردم بازم همون کیست هاهستن باهمون وضعیت یعنی بدترنشدن فقط یه موردنوشته یک ندول هیپواکوباحاشیه منظم۵/۲در۳/۶میلیمتردرساعت۱۱پستان راست دیده میشوداین چیه خانوم دکترخطرناکه؟خیلی نگرانم
- درد ناحیه کلیتوریس
- ای وی اف
من ای وی اف کردم روز ۱۶ رفتم ازمایش دادم وبتا ۷.۹بود یک دونه جنین داشتم وایا جواب منفی هست؟ومن روز بعد خونریزی کردم یعنی من کلا دراین مدت جنین نداشتم .ممنون از لطفتون
- بارداری مجدد
سلام.برای بارداری مجدد باید سونوگرافی رحم وتخمدان ها انجام شود؟من یکسال از آخرین بارداریم میگذرد.آزمایش های قبل بارداری ام مشکلی ندارد .سونوگرافی لازم است؟


