Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام باردارم ۲۶ هفته بجای پودر لیدی میل که هیچ داروخونه ای نتونستم پیدا کنم میشه ترومام استفاده کنم؟
- بارداری
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز ضمن خسته نباشید من هفته ۲۵ بارداری هستم سرکلاژ هم در ۱۳ هفتگی انجام دادم پزشکم آزمایش دیابت بارداری نوشتن میخواستم بگین این آزمایش مشکلی داره یا نه GTT(75grGlucose FBS: 76 -GTT-BloodSugar(1h) : 176 GTT- Blood Sugar (2h): 160* * : confirmedby RepeatedAnalysis Coomb s Test- Iindirect. Negative. Titer Urine Analysis. W.B.C. 1-2 Color. Yellow. R.B.C. 2-3 Appearance. Clear. Epithelial. Cells. 3-5 S.G. 1030. Bacteria. Rare PH. 5. Mucus. Neg Protein. Trace. Cast. Neg Glucose. Neg . Crystals. Neg Billirubin. Neg Urobillinogen. Normal Ketones. Neg Nitrite. Neg Blood. Trace Urine Culture& Sensi. : Culture. No growth after 48 hours
- زایمان طبیعی پس از سزارین
سلام خانم دکتر ۳۹ ساله ام و دوماه است که سزارین کردم فرزند اولم طبیعی بود بعد از سه سال زایمان دومم را به انتخاب خودم سزارین کردم امابسیار پشیمانم از سزارین . آیا میتوانم به فرزند سوم با زایمان طبیعی پس از سه سال فکر کنم؟ متشکرم از پاسختان
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۳۷ ساله هستم و بعد ۹سال برای بارداری دوم اقدام کردم بعد از ۳ روز تاخیر در پریودن ازمایش خون دادم بتا شده ۵۲/۲ ایا حامله هستم و مقدار بتا کم نیست باید بیشتر باشه
- مصرف دارو وارفارین
سلام وقت بخیر قرص وارفارین نازایی میاره؟
- بارداری
سلام من با نامزدم رابطه داشتم و الان یک ماه خوردی از رابطه باش گذشته و تی ای ماه من حالت تهوع و دل درد داشتم و الان چند روزی هم هست ک سینه درد دارم یا زیر شکمم نبض میزنه امکان بارداری هست
- احتمال بارداری با امپول دیفرلین
من به دلیل خونریزی شدید ۳ دوره ۲۸ روزه امپول واریوپپتیل زدم ایا امکان بارداری وجود داره در این مدت؟
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم دکتر قرص استرومارین داده که از روز ۳قاعدگی شبی ۱عددبخورم ومدروکسی پروژسترون داده که از ۱۴قاعدگی شبی ۲تا بخورم اگه بعد قرص استرومارین ۱۰تا که خوردم پریود شدم باید چی کار کنم بعد قرص مدروکسی پروژسترون از کیه بخورم میشه راهنمایی کنید
- سزارین
سلام من الان ۳۵ هفته باردارم.میخواستم دکترمو عوض کنم و پیش خانم دکتر سزارین بشم.بچه دومم هست.اولی رو سزارین شدم.میخوام بدونم الان خانم دکتر قبول میکنن که تو بیمارستان گلسار عملم کنن؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من هفته 27 بارداری هستم قبل بارداری 52کیلو بودم الان که هفته 27 هستم شدم 58 کیلو بنظر شما کم نیست اصلا احساس سنگینی هم ندارم بچه اول خیلی احساس سنگینی میکردم ولی اینبار احساس نمیکنم بارداریم تکانهای جنین هم نرماله ولی حس سنگینی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید
- شیاف پروژسترون ۴۰۰ در بارداری
باسلام من حدود دوماهه که بدلیل طول سرویکس کوتاه(۲۲mm در ۳۲ هفته)و انقباضاتی که داشتم دکترم پروژسترون ۴۰۰ روزی دوتا تجویز کرده،این دوز از دارو خطری نداره؟و اینکه ادامش بدم؟الان هفته ۳۶ هستم باتشکر از راهنماییتون🌹
- سلام دکتر ۳ماه باردارم خواستم ببینم میتونم عرق نعنا بخورم …سوال بدیم این که زیاد قلنج میکنم میتونید کمکم کنید
سلام دکتر ۳ماه باردارم خواستم ببینم میتونم عرق نعنا بخورم ...سوال بدیم این که زیاد قلنج میکنم میتونید کمکم کنید
- ازمایش هورمونی
باسلام من ۲۸ سالمه همیشه پریودم منظمه ازمایش ذخیره تخمدانم همه فاکتورها نرمال بود بع جز fsh=12 ذخیره من ۲/۵ سونو هم نرمال بود فقط روز ۱۳ سیکل بزرگترین فولیکول موجود ۱۴ بود علایم رو روز ۱۵ داشتم چند ماهه حجم خونریزی من کمتر شده ولی همچنان ۷ روز طول میکشه فقط سبک تر شده من میتونم طبیعی باردار شم؟نشانه یائسگی زودرس نیست؟برای اقدام کردن باید عجله کنم؟
- درد عضلات پا در بارداری
سلام .۱۸ هفته باردارم ماهیچه رانم درد میکنه .طبیعیه؟
- تاخیر در قاعدگی
سلام من 4ماه زایمان کردم بعد 2ماه رابطه داشتم متوجه پاره شدن کاندم نشدیم تقریبا 10ساعت بعد قرص اورژانسی مصرف کردم 7روز بعد گریود شدم خونریزی کم بود و سیاه رنگ الان 33روز از اولین گریودی بعد قرص اورژانسی گذشته ولی هنوز پریود نشدم حالا من حامله ام.
- حاملگی مولار
سلام من خانلگی مولار داشتم که کورتاژ کردم الان با کذشت دو هفته. اخته های گوشتی همراه بادرد از من خارج میشه طبیعیه؟
- احتمال بارداری بدون دخول
سلام من یه رابطه بدون دخول داشته اکم و باکره هستم و در حال حاضر خیلی استرس دارم که مایع پیشاب امکان بارداری داشته باشد یا خیر تورو خدا یه چیزی بگید توی هر کجای سایت رو میخونم میگن احتمال دارد.
- نازایی
سلام خانم دکتر من چندماهی واسه بارداری اقدام کردم،البته تنبلی تخمدان دارم و داروی گلوکوفاژ و وهر دوره لتروزول یا کلومفین مصرف میکردم،باردار که نمیشدم دقیق سر وقت پریود میشدم،ولی این دوره روزی دو تا لتروزول به مدت ۵ شب استفاده کردم،بعد الان دو روزه از وقت پریودیم میگذره و پریود نشدم،هیچ علایم بارداری هم ندارم،احتمال داره باردار باشم.
- بارداری
سلام من رفتم دکتر زنان گفت تنبلی داری ولی زیاد نیست خیلی کمه برای ازمایش پرولاکتین نوشت که خوب بود برای همسرمم ازمایش اسپرم نوشت ولی نمیدونم جوابش چیه و دکتر بهم گفتن روز دوم پریودت اینجا باش بنظرتون براچی گفته روز دوم پریود برم؟؟
- آزمایش بارداری بتا تیتر
سلام ببخشید من ۶روزازپریودم گذشته واقدام بارداری داشتم اماآزمایش بتا ۱بوده وهنوزهم پریودنشدم دلیلش چی میتونه باشه


