Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چندقلوزایی بدون سابقه در خانواده
آیا درخانواده ای که سابقه چندقلوزایی وجود ندارد. امکان چندقلوزایی وجود دارد
- سوال درمورد سقط
سلام خسته نباشید دو سوال؟ ما سقط جنین با استفاده از قرص داشتیم مقداری خون بعد سقط دیده شد و تا یکی دو روز خونریزی داشت ولی کم .بنظر شما سقط انجام شده؟ وبعد تقریبا دو هفته ازسقط لکه بینی خون دیده شده بنظر شما دلیلش چی میتونه باشه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم ،اقدام به بارداری کردم ولی پریدام نامنظمه،میخوام قرص مدروکسی مصرف کنم ایا بااین قرص میتونم بارداربشم
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم و ترشح شیری رنگ دارم مشکل هست یا طبیعیه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خدمت دکتر عزیز من یه سقط ۱۶هفته و یه سقط۲۱هفته با وجود سرکلاژ واژینال داشتم قبل از سقط کل دردی که دارم چندساعت از قبل یه دفعه میرم بیمارستان و میگن کیسه اب اومده تو واژن . الان باردارهستم و قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم ایا لازم الان سرکلاژ واژینال نیز بشم
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام بچه رو سقط کنم
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر.وقت بخیر.در۱۸ هفتگی بارداری هستم.طبق سونو انجام شده معده جنین مختصر کوچکتر و ب اندازه ۵ میلیمتر دیده شده. وزن بچه ۲۵۶ گرم میباشد .ایا مشکلی ایجاد میشود برای جنین دراینده؟بقیه آزمایشات درست میباشد.
- غربالگری اول بارداری
سلام من در سنوی NT ۱/۱۳بوده و همه چیز نرمال بود در آزمایش غربالگری اول MOM۰/۳۹بوده و در نمودار Age1:625نوشته شده و final Risk 1:35900هستش و ULTRASOUND هم نرمال هستش الان نگرانم که نکنه بچه ام مشکل داشته باشه در سنوی غربالگری دوم همه چیز نرمال بوده سنم هم ۳۲ سال هستش
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر اینکه فرمودین ،منظور از استخوان های بلند،بازو،و ساعدو ران وساق است این استخوانهای بلند اندامهای فوقانی و تحتانی جنین در سونوگرافی آنومالی علاوه بر بازو و ساعد و ران و ساق شامل انگشتان دستها و پاهای جنین هم میشه؟ خواهش میکنم سوالمو جواب بدین.
- جفت
قرارگرفتن جنین در سیرکولار واندوسیروکس بسته است یعنی چی درسونوگرافی 7هفته بارداری
- مصرف آسپرین در بارداری
سلام من در هفته ۱۸ بارداری هستم فشار خون ۱۳.۸ هست دکتر برای من آسرین ۸۰ نوشته واقعیت می ترسم استفاده کنم
- سقط
سلام خانم دکترمن تودوماهگی جنینم سقط شده به خاطرامفالوسل یکی دیگه ام توی ماهگی خودبخودسقط شده الان میخواباردارشم میترسم نکنه دوباره مشککلی پیش بیاددلیل امفالوسل چی بودراستی شوهرمم واریکوسل داشته عمل کرده
- بارداری
سلام آیا خوردن آستامینوفن ۵۰۰ در دوران بارداری مضر است .
- سقط جنین
سلام خانم دکتر میخوام سقط جنین انجام بدم شما میتوانید راهنمایی کنید
- فشار به بالای ناف در بارداری.
سلام ببخشید طبق آخرین سونو که در ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم ،امروز حدود ۳۱ هفته و دو روز باردار هستم البته بعد اون دقیق دقیق نمیدونم چند هفته ام،موقع نشستن در دستشویی خم شده بودم و کمر شلوارم به بالای نافم فشار وارد کرد بعد شستن خودم که بلند شدم دیدم بالای نافم ی کوچولو فرو رفته رد شلوار بود نگرانم ممکنه به سر و مغز جنین یا سایر اعضای بدن جنین آسیب وارد بشه؟ البته حرکات جنینم رو حس میکنم .تورو خدا راهنمایی بفرمایید تازه دیروز رفته بودم دکتر گفت وضعیت جنین خوبه.الان هیچ ناراحتی و دردی ندارم فقط میترسم خدایی نکرده به مغز جنین یا سار اعضای بدنش آسیب وارد بشه.
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من ۳۰ سالمه و ۷ ماه قرص تیرویید و متفورمین استفاده میکنم پریودام نامنظم ببن ۳۳ تا ۴۰ روز دوره پریودمم ۵ روزه است۶ ماه دارم برای بارداری اقدام میکنم و دی ماه مثل ماهای قبل پریود شدم و پاک شدم اما بهمن ماه سر ۳۳ روز یه روز لکه بینی داشتم و دوروز خونریزی خفیف نسبت به ماهای قبل و بعد کلا قطع شد و ۱۳ اسفند بعد از ۲۰ روز مجدد لکه بینی داشتم که هی قطع میشد و مجدد شروع میشد و ۲ روز هم خونریزی خیلی خیلی خفیف داشتم کی باید از بیبی چک استفاده کنم الان استفاده کنم درسته یا باید صبر کنم موعد اصلی پریودم بگذره بعد
- کانون اکو در سونوگرافی
سلام حانم دکتر
من سونوگرافی رفتم. زده کانون اکو دارم به ابعاد به ابعاد ۵.۵.۱۱ یعنی چی؟ - شیردهی
سلام ، بعضیا تو بارداری سینشون ترشح یا شیر داره ،من در هفته ۳۸ بارداری هستم ولی هنوز سینم شیر یا ترشح نداره، ایا ممکنه بعداز زایمان شیر بیاد؟ نگرانم بعداز زایمان شیر نداشته باشم .
- سلام درباره ابعادرحم
که ابعادرحم ۱۰۴cc*35 واکوی میومتریال کمی هتروژن است یعنی چی ممنون ازلطف شما
- بارداری
سلام وقت بخیر من قرص جلوگیری مصرف نکردم و باداز اینکه باهمسرم رابطه داشتم ولی منی خارج از رحم تخلیه شد ممکنه قطراتی باقی مونده باشه ، 4 تا قرص LD خوردم ، اما استفراغ شدید کردم ،دیگه 12 ساعت بعدش قرص نخوردم ، آیا احتمال بارداری وجود داره ؟ برای پیش گیری چه کار کنم ؟


