Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هرمونی
با سلام .. خانم دکتر عزیز من مشکل هرمونی دارم و زیر چانه ام موهای زاید دارد و به دکتر پوست مراجعه کردم و به من دو نوع قرص هرمون داد که پایین بیاید...الان دو ماه است که هر روز درد های شکمی شدید دارم و حالت تهوع .. و دوماه است که عادت نشدم .. ایا مشکلی دارم و لازم است بیام مطبتون.. اگه مهمه حتما بگین بیام پیشتون و درمانم کنین
- ضخامت اندومتر
سلام وقت بخیر خانم دکتر دخترم ۱۲ سالشه و از ۳بهمن پریود هست تا به امروز که ۱۲ اسفند هست بردم دکتر و آزمایش خون و ادرار و سونوگرافی از رحم و تخمدان نوشتند..آزمایش خون و ادرار بردم انجام داد سونو هم انجام داد تا جواب آزمایشش بیاد خیلی استرس دارم میشه سونوگرافی و بفرمایید مشکل داره یا نه؟ رحم با ابعاد ۳۳*۴۴*۶۴حدود و شکل طبیعی رویت شد اکوژنیسته میومتر یکنواخت و فاقد ضایعه فضا گیر است.. ضخامت دولایه آندومتر 8 mm است ابعاد تخمدان راست ۲۳*۴۷و تخمدان چپ۲۴*۴۶میباشد ابعاد و اکوی هردوتخمدان نرمال میباشند هر دو تخمدان نمای pco دارند تطابق با یافته های بالینی و آزمایشگاهی توصیه میشود توده فضا گیر solidیاcysticمشاهده نشد خانم دکتر ضخامت رحم ۸ میلی متر خطرناک نیست برای دختر ۱۲ساله که البته یک ماه و نیم هم هست پریوده ؟؟؟
- سوال زنان
سلام من درحین مصرف دراسبلین خونریزی شدم ایامصرف قرص روبایدمتوقف کنم یانه
- مایع ازاد در کلدساک
سلام دختر ۳۱ ساله هستم با دوره پریودی ۲۷ روزه ، زمان شروع اخرین پریودی ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ بوده .چند روزه زیر شکم درد شدیدی دارم سونو گرافی دادم زده مقدار کمی مایع آزاد در کلدساک مشاهده شد دلیلش چی هست ؟
- پریود نامنظم
۱۴ بهمن ۹۹ پریود شدم وتا الان پریود نشدم تست زدم باردار نیستم قرض تیروکسین ۱۰۰مصرف میکنم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- زنان زایمان
سلام من شش ماهه که سزارین شدم بعد از دوره ی چهل روزه دو ماه اول هر ماه دو بار پریود میشدم ولی الان ماه ششم یه هفته از موعدم گذشته و اینم بگم که قرص شیردهی مصرف میکردم خواستم ببینم دلیل پریود نشدنم چیه؟
- تاثیر قرص کلداکس بر روی قرص اد دی
سلام خسته نباشی خانم دکتر.ببخشید میخواستم بدون من دارم از قرص ال دی برای جلوگیری از بارداری مصرف میکنم .میشه همزمان قرص کلداکس برای سرماخوردگی هم مصرف کنم آیا تاثیری روی بر روی قرص ال دی نداره میتونم بخورم یا خیر.ممنون از زحماتتوت
- سقط ناموفق
من هفته پیش در۷هفته گی قرص سقط استفاده کردم ولی نیوفتاده باید چیکارکنم
- پولیپ آندومتر
سلام خانم دکتر من یه پولیپ 3*8میل دارم همیشه وسط سیکلم 2روز لکه بینی کمی داشتم این ماه از یک هفته بعد پریود لکه بینی دارم خون تیره و سیاه از من خارج میشه و 2هفتس ادامه داره. آیا حتما باید پولیپ عمل شه؟؟برای بارداری خطرناکه؟؟؟ ممنونم
- تغییر قرص جلوگیری
سلام وقت بخیر من از قرص روجا استفاده میکردم حالا میخوام تغییر بدم روکین بخورم ، ممنون میشم راهنمایی کنید که از چه زمانی قرص جدید رو مصرف کنم
- حجم تخمدان
سلام خانم دکتر خسته نباشید توی برگه ی سونو گرافیم نوشته بود ( تخمدان ها با ابعاد حدودی ۲۲*۲۸ م م و اکوی نرمال و حجم تخمدان ها ۶ سی سی )میخواستم بدونم این حجم تخمدان و ابعادش نرمال هست و برای بارداری مشکلی نداره؟
- حساسیت به لاتکس
سلام وقتتون بخیر بعد استفاده از کاندوم مارک کاپوت دچار سوزش و احساس گرما درون محیط داخلی واژن شدم و چندباری این اتفاق افتاده بود که فکر میکردم بخاطر کاندوم باشه اما شب بطور اتفاقی مشاهده کردم دیدم دیواره داخلی واژن انگار متورم هم شده بدون درد و سوزشی و درست نمیدونم دفعات گذشته هم این تورم ایجاد شده بوده یا خیر، میتونه حساسیت به لاتکس باشه؟ بعد چند روز باید مراجعه کنم به دکتر؟ ممنون از پاسخگویی شما
- عفونت ادرارى
باسلام خدمت دکترعزيز: بنده 3ساله که ازعفونت ادرار رنج ميبرم و الان چندروزى ميشه که دردوسوزش شديددرناحيه واژن رااحساس ميکنم جورى که ديگر تحملش برايم دردناک شده. قبلا ازپماد کلوتريمازول وتريپل سولفابراى تسکين درداستفاده ميکردم ولى درحال حاضربخاطرشرايطى که دارم درترکيه به سرميبرم. مى خواستم خدمتتون عرض کنم که آيا ميتونم کوتريموکسازول 400 راازداروخانه تهيه وآنرا براى درمان عفونتم استفاده کنم؟ اين دردوسوزش خواب راهم ازم گرفته لطفاراهنماييم کنيد
- لکه بینی وسط سیکل
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم لکه بینی در وسط سیکل قاعدگی باعث تاخیر در پریود میشود؟ من ۴۴ سالمه و تا الان معمولا تمام سیکلهام منظم و ۲۸ روزه بوده ۱۸ مرداد که پریود شدم دقیقا دو هفته بعدش یعنی روز ۱۴ سیکلم دچار لکه بینی شدم که ۴ روز طول کشید و الان یک هفته هست که پریودم عقب افتاده بی بی چک هم زدم منفی شد بنظرتون دچار تاخیر یا بی نظمی پریود شدم یا باردارم یا مشکل دیگری هست؟
- بیماری میاستین کراویس
سلام. در بيماري.مياستين كراويس. مي توان باردارشد
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید من ۱۰ روز قبل موعد پریودم اقدام کردم الان ۳ روز از موعد پریودم گذشته امکان داره که باردار باشم ؟ شنیدم که احتمالش کمه درصدش پایینه درسته؟
- سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم سه تا انتقال دادم وروز نهم در شکم وکمردرد دارم علایمش چی مثبت یامنفی
- مامو. گرافی سینه
سلام خسته نباشید من دو پیش مامو گرافی انجام دادم جواب مشکلی نداری الن سینه چپم رافشار دادم یک قطره مایع قهوه ای بیرون میاد سنم ۴۰ سال هستم دکتر هم معاینه کرد لطفا راهنمایی کنید وچه دارویی باید مصرف کنم
- پریود
سلام خانم دکتر من ۱۸ سالمه و پریودام نامنظم بود دکتر زنان برام قرص سیبل تجویز کردن بسته اولشو که خوردم هم زمان با اخرین قرص سفید بدون هورمون پریود شدم. الان بلافاصله باید بسته دوم رو شروع کنم؟
- سلام خانم دکترخسته نباشی من28 ابان ماه ivfشدم ودکترم گفتن اندمترت 4وجنینت 5روزس ایاامیدی به مثبت شدن هست واینکه بدنم سردوگرم میشه وگرسنه میشم
سلام 47 سال سنمه ی ivfناموفق داستم و28 ابان ماه انتال داشتم دوباره بمن گفتن اندمترت 4روزس وجنینت 5روزه چون داروهامویروزدیرترشروع کردم ایاامیدی به مثبت شدن هست ومرتب بدنم سردوگرم میشودوگرسنه میشم سینه هام هم ی خورده سفت شدن ودرددارن ممنون میشم جواب بدین


