Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی تاریخ گذشته
سلام من دیشب قرص اورژانسی مصرف کردم ولی تاریخ برا 2020بود آیا تاثیری داره؟تکرار کردن قرص اورژانسی جدید لازم هست ممنون میشم کمکم کنید
- سلام من خنریزی ساب کوریونیک به ابعاد ۴*۲۲ در قسمت تحتانی ساک بارداری دچار شدم آیا برای جنین خطرناک هست و ممکنه به بچه آسیبی برسونه؟
خونریزی ساب کوریونیک به ابعاد ۴*۲۲ در قسمت تحتانی ساک بارداری دیده شده آیا خطر ناک هست و ممکنه به جنین آسیبی برسونه؟
- کیست یونی لوکولر
سلام من یک کیست توتخمدان چپم دارم که ۱۰۵ میلیمترولی به خاطری که چهارتا سزارین داشتم دکتر میگه نمیشه جراحی کنیم ولی بی نهایت درد دارم میشه یک راهنمایی بفرمایید باید چیکار کنم
- سونوی بارداریانامولی
- باسلام خانمم شکم دردشدیدداشت بردم سونو نوشته کانون اکوژن ۴/۳میلی مطرح کننده پولیپ درفوندوس کیسه صفرا رویت میشود لطفاراهنمایی کنید که چکارکنم؟
- سقط
سلام چند روز از وقت پریود گذشته میخوام با قرص سقط کنم سه تا بچه دارم تو رو خدا راهنمایی کنم
- خارش و التهاب واژن
من اخرای پریودم رابطه داشتیم و از اون موقع بعضا یه خارشی در ورودی واژنم هست که موقع ادرار هم بیشتر میشه و زود به زود نیاز به دسشویی رفتن پیدا میکنم، هر از گاهی هم یه لکه خونی ازم میاد علتش چی میتونه باشه چجوری درمان کنم؟
- تست حاملگی
بچم سه ماه و نیمشه تستم یه خطش کمرنگ شده ایا حامله ام
- حساب هفته
سلام من طبق ان تی ۳۴هفتم ولی شونورفتم زد۳۴هفته ۶روز کدکم درست هفتم
- قرص فنازومکس را در هفته اول بارداری خوردم اشکال داره
- (تنبلی تخمدان)
باسلام من 29سالمه وپریودیم تقریبا15روزعقب افتاده باردار نیسم مجردم.دکتر رفتم تشخیص تنبلی تخمدان بود این اولین بار من پریودیم عقب افتاده همیشه7روز جلو مینداختم.اما الان دکتر رفتم امپول پروژسترون دادن زدم 10روز رد شد پریود نشدم... خیلی نگرانم بایدچیکاکنم میترسم. لطفا راهنماییم کنید تنبلی تخمدان ازچی بوجود میاداصن. ممنون
- آی وی اف
سلام من دوبار ای وی اف با تخمک اهدایی انجام دادم جنین اصلا لانه گزینی نکرد رحم هم نرمال بود کیست هم نداشتم ازمایشات ایمنی و انعقادی هم مشکل نداشت فقط کم خونی مینور دارم میخواستم بدونم علت سقط ها چی میتونه باشه
- خونریزی غیر طییعی
سلام خانمی پنجاه ساله هستم به دلیل خونریزی های پیدرمی وطولاتی مدت فروردین ۱۴۰۱ پزشک متخصص آنپول تزریق کرد برای یائسه شدن البته خونریزی بند آمدولی خرداد ۱۴۰۲ باز خونریزی شروع شد ونجددا آمپول تزریق کردم وخونریزی بند آمد الان که دیماه هست باز خونریزیم شروع شده چه توصییه ایی دارید لطفا راهنمایی بفرمایید درضمت رماتیسم مفصلی ۱۷ ساله که دارم
- درموردقاعدگی
سلام خانم دکترمن ۲۶سالمه یه بچه ۳ساله ام دارم اول برج پریودشدم وتایه هفته مریض بودم وبعدهفت روزپاک شدم وپنج روزپاک بودم وبعدازپنج روزدوباره پریودشدم دلیلش چیه ؟
- راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- تداخل دارو اسپرولاکتون باقرص ارژانسی
باسلام خسته نباشید.خانم دکتر من قرص اسپرولاکتون میخورم برا هورمونام ک دکتر پوست برا صورتم داده میخواستم بدونم این قرص داخل داره با قرص ارژانسی..من ساعت۱۱شب روز یک شنبه اسپرولاکتون خوردم ساعت ۲ارژانسی خانم دکتر راهنمایی گنید ک باردار که نمیشم ممنون اثر قرص ک نمیبره
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- لکه بینی
سلام و خسته نباشید.مادر من 43 ساله هستند و مدت 20 سال است که قبل و بعد از پریود لکه بینی دارند و روزهای این لکه بینی ها طی سال ها بیشتر شده است به طوری که فقط دوهفته یا کمتر (با احتساب لکه بینی ها) پاک هستند ایشان یک کیست و یک فیبروم هم دارند و تیروئید شان در معرض کم کاری است عموی ایشان هم دچار هموفیلی هستند ایا مرتبط است؟ و چه باید کرد؟
- سلام من مجردم و امپول برای فیبروم تزریق کردم اما الان سروقتش پریودشدم چرت
- پریودی نامنظم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر باشه یه سوال دارم من 7مرداد تا 13 مرداد پریود بودم این ماه و قرص مدروکسی مصرف میکنم الان من باید 22 شروع قرص کنم تا 31 ولی من هنوز قرصمو شروع نکردم از 20 خون قهوه ای میاد ازم الان موندم قرص مدروکسی رو مصرف کنم 22یا نه بعد یه سوال من ماه پیش اینجوری نشدم ولی ماه های قبلش اینجوری میشدم یعنی یا لکه بینی بود یا چند روز خون میومد باز بعد چند هفته دوباره پریود میشدم یعنی در ماه دو بار میشه ی توضیحی بدین ممنون میشم


