سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت بخیر روز هشتم انتقال جنین هستم از سه روز پیش راه که میرم زیر دلم از داخل یخ میشه که همش فکر میکنم لباس هام خیسه. و اینکه از امروز دل درد و کمر درد حالت پریود دارم توش ضعف هم نیزه
- اثر قرص ال دی
سلام خسته نباشیدمن ۲۰سالمه مجردم ودکتربهم قرص ال دی روتجویزکرده بهم گفته سرساعت بخورم همیشه ساعت ۱۰شب می خوردم ولی امشب حواسم نبودبه جای اینکه ساعت ۱۰بخورم ساعت ۱۰:۶دقیقه خوردم یعنی ۶دقیقه دیرترخوردم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- سلام من ی ماهه باردادرم من نمیدونستم ک باردارم و داشتم قرص گین اپ استفاده میکنم ایا ضرری برای بچم بوجود میاد
- خواهش میکنم جواب بدین شرایط مراجعه به پزشک ندارم
سلام نتیجه تست پاپ اسمیر من ایناس میشه برام تفسیر کنین خواهش میکنم Accus P2 Moderat
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- دوران شیردهی
با سلام و احترام و ممنون از وقتی که میذارید در دوران شیردهی چه قرص کلسیمی بخوریم؟؟
- بوی بد واژن
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من یه دختر مجرد هستم که تاحالا رابطه جنسی نداشتم به علاوه اینکه معمولا اگر عفونتی هم داشته باشم به پزشک مراجعه میکنم و درمان میشم ترشحاتم هم بدون خارش و سوزش هستن ولی ناحیه تناسلیم اکثرا بوی بدی میده حتی اگر عفونت نداشته باشم بنظرتون باید واسه این مشکلم چیکار کنم؟ پیشاپیش بابت پاسخگوییتون متشکرم
- رابط
سلام خسته نباشید خانم دکتر من در رابطه جنسی خیلی درد دارم واژنم خشکه از شما میخواستم که یک ژل روان کننده مارک خوب بهم معرفی کنین مرسی؟؟
- هماتوم پری ساک
همایون پری ساک ضربه به جنین می زند ؟
- سوال در مورد بارداری
سلام، من پریودیم ده روزه است، روز یازدهم با نامزدم بودم، ک دستشون آعشته شده ب پیشاب و بعد زدن به واژنم، آیا احتمال بارداری هست؟ و این هم بگم که من از روز چهارم پریودیم قرص دروسبیلن استفاده میکنم آیا تاثیر داره؟
- سلام من حالا سرماخوردم میتونم واکسن کرونا بزنه یا نه صبر کنم که خوب بشم باید چند روز دیگه بزنم
- آرایش در بارداری
سلام خانم دکتر آرایش کردن در بارداری برای جنین ضرر داره؟ مثلا مطمین نیستم رژ لب که استفاوه میکنم سرب داره یا نه یا سایر لوازم آرایشی که استفاده میکنم سرب داره یا نه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- پاسخگو باشید لطفا
وقتی پاسخگو نیستید چرا میگید سوال بپرسیم ؟😞
- خوردن قرص هورمونی استروژن برای دوران یاسگی
بادرود،من۵۱ساله ازدواج نداشتم حدود۱۱سال پیش رحم و تخمدان رابرداشته بدلیل ۲فیبروم بزرگ و قطع پریود حتی باخوردن دارو،قبل از عمل استروژن و پروژسترون حدود۵سال مصرف کردم وچن دوره کوتاه بعدازعمل مشکل پوکی استخوان دارم گرگرفتگی بیخوابی بدخلقی دارم قرص گل مغربی مصرف میکنم ولی بدلیل چروک وپیری زودرس و ریزش مو وبیخوابی و پوکی میخوام هورمون درمانی کنم چون رحم ندارم نیاز ب پروژسترون ندارم مشکلم الان با خوردن استروژن اینکه ترسحات بسیار شدید بعداز خوردن ۱۵ روز شروع میشه که خیلی اذیت میشم همچنین انگار تورم ناحیه زنانگی باخوردن قرص ایجاد میشه استروژن ۶۲۵مصرف میکنم البته ۱ماه که مصرف میکنم سوالم اینه آیا با توجه ب علایم گرگرفتگی داروی دیگه ایی میتونم جایگزین استروژن کنم البته هیچ داروی گیاهی حتی گل مغربی هم کامل عوارض یایسگی رو درمن از بین نمیبره داروی اویستا هم چن چال پیش مصرف کردم الان موجودنیست، چه دارویی رومیتونم جایگزین کنم که موجود باشه سپاس از شما
- شب زفاف
چ دارویی استفاده کنیم برای کاهش درد پارگی بکارت
- تکه گوشت در پریودی در دختران مجرد
من 13 سالمه و از اخرای کلاس شیشم نمیدونم یا پنجم پریود میشدم و هنگام پریودی تیکه گوشت میبینم نشونه چیه-مجردم-
- رفع تیرگی واژن با لیزر
با سلام . ببخشید خانم دکتر آیا کسانی که قبلا زگیل تناسلی داشتن و با لیزر زائده رو برداشتن و الان اثری از زگیل در قسمت واژن ندارن میتونن از لیزر بلیچینگ واسه روشن کردن واژن استفاده کنند ؟ و از لیزر برای رفع موهای زائد هم میتونن استفاده کنن ؟
- سلام خسته نباشید من دخترم برا هورمون مردانم قرص مصرف کردم اسپیرونولاکتون و ال دی العان ک قعط کردم کلی جوش زدم خاستم بپرسم میتونم خودم هفته ای ۳تا اسپیرونولاکتون ۲۵ بخورم بدون ال دی پری رو تغیر نمیده بخدا پول دکتر ندارم دیگه
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟


