Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ویزیت پیش از بارداری
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شما بخیر ، خانم دکتر من سی و شش سالم هست و دوسال اقدام به بارداری داشتم اما ناموفق بود . سه بار ای یو ای کردم اما ناموفق بود. یکبار هم ای وی اف کردم اما ناموفق بود. دچار چسبندگی اطراف لوله هام هستم. خانم دکتر دوس دارم بیام خدمت شما برای ویزیت، نمیخوام برای پیگیری علت منفی شدن ای وی اف به مطب قبلی مراجعه کنم چون از اونجا کاملا نامید شدم، و البته وقت کافی برای بیمار نمیذارن متاسفانه. خانم دکتر من از بین لاپاراسکوپی و ای وی اف ، ای وی اف رو انتخاب کردم بخاطر ترس از لاپاراسکوپی . من ترس از كشيدن بخيه هاي لاپاراسکوپی دارم. امکان اینکه بخیه های لاپاراسکوپی جذبی باشن ایا وجود داره؟ خانم دکتر پیشنهاد شما برای ادامه ی درمان من چیست؟ لطفا اینجا مختصر پاسخ من رو بدید تا در فرصت اول حضوری خدمتتون برسم. صمیمانه سپاسگزارم از وقتی که میذارید
- سرکلاژ
سلام و عرض ادب ببخشین خانم دکتر شما تا بحال مریضی داشتین که بعد از زایمان زودرس پی درپی به سرکلاژ شکمی جواب داده باشد و براش موثر بوده باشه؟جای امیدواری به سرکلاژ شکمی چقدر هست؟
- امپول دیفرلین و افزایش قند خون
سلام روزتون بخیر من حدود یک ماه پیش جراحی لاپاراسکوپی میومکتومی شدم و یک فیبروم 8 سانتی رو جراحی کردم. برای من امپول دیفرلین فرانسوی تزرق شد در روز سوم پریودم که حدودا 21 روز پیش بود. الان به صورت اتفاقی ازمایش خون دادم و بهم گفتن قند خونت خیلییییییییییی بالاس. من هیچوقت سابقه قند نداشتم و حتی ماه پیش که برای جراحی ازمایش دادم قند خونم 90 بود. گفتن دوباره ازمایش رو تکرار کنم. میخواستم ببینم میتونه از عوارض بیهوشی و یا امپول دیفرلین باشه؟ ایا امکان داره بعد از یک ماه کسی دیابت بگیره به صورت ناگهانی؟
- سرکلاژ شکمی
با سلام خدمت خانم دکتر شرف الدین عزیز من در فاصله دیماه ۹۴ تا مرداد ۹۵ دو تا سقط در هفته های ۱۰ و ۵ داشتم هفته ۱۰ رو بعد از عدم تشکیل قلب کورتاژ کردم در دی ۹۵ یک سقط در هفته ۱۸ داشتم که متاسفانه سرکلاژ نداشتم ( زایمان طبیعی + کورتاژ ) در بهمن ۹۶ یک زایمان نارس درهفته ۲۲ داشتم باوجود سرکلاژ ، بعد از ۴ روز انقباضات و فانلینگ شدید ، کیسه آب پاره و نهایتا ختم بارداری در اردیبهشت ۹۷ هیستروسکوپی و لاپاروسکوپی تشخیصی + کورتاژ شدم و به تشخیص پاتولوژی چندتا پولیپ داشتم که البته خوش خیم بود و به حمدلله پاکسازی شد در دیماه ۹۷ در هفته ۲۴ طول سرویکس طی ۴۰ روز از ۲۶ به زیره ۱۰ رسید و پس از چهار روز عفونت شدید ، با شروع انقباضات ، کیسه آب پاره و فرزندم حتی ۱۰ سانت سرکلاژ را رد کرد و به واژن رسید و دوباره ختم بارداری ( زایمان طبیعی + کورتاژ) به نظر خانم دکتر عزیز ، آیا با سرکلاژ شکمی میتوان جلوی نارسایی شدید دهانه رحم که گویا مادرزادی هست را گرفت ؟؟ یک دنیا ممنونم که پاسخگو باشید ؟؟
- هاپیرپلازی بدون اتپی
سلام وقتتون خوش 1-Endometrial curettage : Endometrial hyperplasia without atypia arising on endometrial polyp 2-Right ovarian cystectomy : Serous cystadenofibroma 3-Cervical tissue biopsy : Exocervical epithelium without dysplasia این جواب نمونه پاتولوژی من هستش میخاستم نظر شما رو بدونم با تشکر
- زگیل
سلام خسته نباشید من ۱۶سالمه یه برجستگی صورتی پایین واژنم زدم ایا زگیله
- سرکلاژ
سلام و عرض ادب من پارسال به دلیل عدم تشخیص زایمان زودرس از رحم عکس رنگی گرفتم که خداروشکر مشکلی نبود مشکل در نارسایی دهانه رحم هست و مجددباردار شدم و با وجود سرکلاژ بازم بچه نموند الان سرکلاژ شکمی انجام دادم به نظرتون نیاز به عکس رنگی و یا هیستروکوپی هست؟میخوام مجدد اقدام کنم چه کار کنم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خداقوت بزرگ شدن شکم بعد از سرکلاژ شکمی امری طبیعی است یا مشکلی هست؟
- در مورد فیبرم
سلام من پارسال شهریور فیبروم عمل کردم خیلی کوچیک بود ولی جای بدی بود دائم خونریزی داشتم ۳تا آمپول ماهی یک مرتبه دور ناف زدم بعد از اون دیگه پرید نشدم چند وقت یه بار زیر شکمم درد شدید میگیره ولی خونریزی ندارم . سونوگرافی کردم گفتن سالمی بخاطر اون آمپولها یائسه موقت شدی میشه راهنمایی بفرمایید بخاطر دردم و پرید نشدنم چیکار کنم؟
- کیست دروموییدتخمدان
عرض ادب واحترام میخواستم بدونم آیا پس از جراحی کیست درومویید احتمال باز گشت یا عود کردن وجود دارد
- هزینه عمل تنگ کردن واژن چند میشه والان باوجود کدونا عمل انجام میدید
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر بنده دوبار زایمان زودرس در هفته۲۸ و۲۲ داشتم بارداری دومم سرکلاژ واژینال بودم میخواستم بدونم با سرکلاژ شکمی چند درصد میتونم جواب بگیرم و بارداری موفقی داشته باشم؟
- تفسیر شرح دستور عمل
با سلام خانم من مراجعه به دکتر کرده گفته باید عمل کنید برگ عمل میفرستم خدمتتان میخوستم ببینم چه عملیه و اون توضیحاتی که زیر برگ عمل نوشتن چیه تشکر
- هیستروکتومی
سلام با هیسترو کتومی به روش لاپاروسکوپی برش روی شکم انجام میشه؟
- کیست تخمدان
سلام من دوماه پیش سونورفتم گفتن تخمدان راست ابعادش۱۹*۴۳میلی متروبه حجم۱۳بزرگترازحدطبیعی هستش واینکه تخمدان راست یک کیست یونی لکولارباابعاد۲۸*۳۳وجود داره دل دردخیلی دارم میخواستم بپرسم آیانیازبه عمل دارم
- سرکلاژ شکمی
با سلام خانووم دکتر من یکماه که تهران سرکلاژ شکمی انجام دادم یک هفته هستش که زیر دلم و کمرمو پاهام همش درد دارن تکرر ادرار هم دارم البته از قبل داشتم بیشتر شده چه کنم طبیعیه
- جراحی زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن چقدره؟مدت جراحی چقدره؟بیهوشی کامل داره؟
- قارچ
سلام با درمان فلوتیکازون. و کلوتریمازول. قارچم خوب نشد راه حل چیست؟
- جراحی لاپارسکوپی
سلام آیا خانم دکتر فتق اینگوینال را لاپارسکوپی می کنند من قبلا پیش ایشان هیسترکتومی کردم وبسیار راضی هستم
- تیرگی واژن لیزر
با مونالیزا تاچ رفع تیرگی کنین قیمت هر جلسش چنده


