Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دیفکت 20میلی
سلام من دیفکت 20میلی دارم آیا اون چیه وخطرناکه
- زنان و زایمان
سایز و محور قلب طبیعی است نمای چهار حفره قلب رویت شد فوکوس اکوژون به قطر ۳میلمتر در فضای بطن چپ مشاهده شد
- من 39سال دارم توی رحمم یه پولیپ داشتم عمل کردم ولی یک ثانت دیگه هنوز بوده که آمپول دیفرلین 28روزه زدم الان دو هفته است پریودم ودوز دوم آمپول رو سه روز پیش زدم خونریزیم پس کی قطع میشه چون کلافه شدم دیگه دوهفته است
- تاخیر پریود
سلام، خانم دکتر. خدا قوت. من همیشه سر وقت پریود میشدم اما از دو سه سال پیش که فشار روحی و استرس زیادی بهم وارد شد. پریودم کمی نامنظم شد و در نهایت طی یکسال گذشته، نا منظم شدنش شدت گرفت و حتی در سال گذشته گاهی پیش اومده که 2 یا 3 ماه پریودم به تاخیر افتاده. سال قبل شرایط خاصی از نطر روحی داشتم و در طی سال گذشته مقداری هم حالت افسردگی گرفته بودم که نمیدونم ناشی از این بود یا خیر. میخواستم بپرسم باید به متخصص زنان مراجعه کنم یا انکولوژی؟ آیا ممکنه خطرناک باشه؟ حتی بعصی بهم میگن شاید مربوط به قلبم باشه و باید به دکتر قلب مراجعه کنم چون مخصوصا زمانی که به طرف چپ میخوابم، قلبم به شدت درد میگیره و مجبور میشم جهت خواییدنمو سریع عوض کنم. میخواستم بدونم به نظر شما چکار باید بکنم و به چه دکتری مراجعه کنم؟ متشکرم
- ناتوانی زن
سلام وخسته نباشید
من هشت سال ازدواج کردم. مشکلم فقط اینه که درنزدیکی با همسرم هیچ حسی ندارم برای ارضا شدن. چاره چی هستش؟ - fl 57 mm
سلام، fl 57mm خوب هست یا بد؟
- بی اختیاری ادرار با استفاده از لیزر
سلام
آیا درمان افتادگی رحم برای سنین بالای 60 با بی اختیاری ادرار با استفاده از لیزر امکان پذیر است و آیا در مرکز شما انجام می گردد؟ - سپتی سیدین
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم اگر قبل از رابطه زناشویی الت شوهر را با سپتی سیدین که ضدعفونی کننده هست تمیز کنیم اشکال نداره؟
- جوش شیرین
سلام دربارداری براجلوگیری ازعفونت محلول جوش شیرین خودمون شیتشوبدیم +ضررندار
- سلانم خانم دکتر یک ماههکه سطارین شدم و خیلی درد در شکمم دارم احساس میکنم بخیه ام داره باط میشه میشه راهنمایی کنید
- تیر کشیدن مقعد
سلام من در هنگام پریود بعضی وقتا مقعدم تیر میکشه علت خاصی داره
- ذخیره پایین و ۳ بار سقط
۴۲ ساله هستم ۳ بار باردار شدم که سقط شدن بخاطر ذخیره پایین درمانی وجود ندارد
- سقط،جنین
سلام.من دوم آذر باهمسرم رابطه داشتم تو.پنجمین روز،پریودیم.که لک جزئی داشتم.اسپرم کاملا داخل واژنم ریخته شد.اگه احتمال بارذاری وجود داشته باشه،میتونم الان قرص اورژانسی مصرف کنم برای سقط،جنین؟؟؟اگه نه چه روشی میشه استفاده کرد؟؟
- خونریزی شدید و طولانی
با سلام و وقت بخیر من ۸۰ روز پیش زایمان کردم ولی همچنان خونریزی دارم سونو ازمایشاتم نرمال بود دکترم ترنسید تجویز کردن ولی به خاطر شیردهی میترسم مصرف کنم مفنامیک اسید هم خوردم ولی تاثیری نداشت لطفا بفرمائید با توجه به اینکه شیر میدم مصرف ترنسید برای نوزاد مشکلی ایجاد نمی کنه؟با توجه به اینکه نوزاد من مشکل قلبی هم داره ممنون میشم
- تیروئید حاملگی
سلام خسته نباشید من در ۶ ماهگی حاملگی دچار کم کاری تیروئید شدم و (TSH(ELFA مقدار ۴ و ۳۶ صدم بود و روزانه یک عدد قرص لووکسین ۵۰ میکرو گرم خوردم و یک ماه بعد TSH مقدار ۲ و ۳ دهم شد ولی تا اخر حاملگی قرص را خوردم ولی بعد زایمان دیگه پیش دکتر نرفتم و ازمایش ندادم تا ماه اسفند که میخاستم برم ازمایش بدم کرونا اومد و دیگه نشد من بعد زایمان تا دوماه لکه بینی داشتم بعد تا امروز که دخترم ۷ ماهه است پریود نشدم دو بار هم بی بی چک رو امتحان کردممنفی بود ایا دلیل پریود نشدنم کمکاری تیرویید؟ حالا که نمیشه رفت ازمایش داد چیکار کنم؟ من به دختر ۷ ماهه ام شیر مادر میدهم ی پسر ۲ سال و نیم هم دارم
- پریدی
یکشنبه ساعت 12شب پریدشدم پریدی من ازدوشنبه حساب میشود یایکشنبه ؟؟؟میخوام قرص لتروزول لتراکس بخورم از3قاعدگی تا5روز برای حاملگی میخوام اقدام کنم ؟؟؟ممنون
- سلام من حالا سرماخوردم میتونم واکسن کرونا بزنه یا نه صبر کنم که خوب بشم باید چند روز دیگه بزنم
- سقط جنین
سلام خسته نباشید،من 27 سالمه،دوتا بچه دارم،15برج باید پریود میشدم ولی نشدم،تست دادم باردار بودم.بعد یه هفته قرص سایتوتک مصرف کردم،هم زیرزبونی هم داخل واژن،بعد دوساعت که بلند شدم وطناب زدم 3تا قرص داخل واژن دراومد،خونریزی داشتم با چند تکه کوچیک لخته،رفتم سونو گفت هنوز یه ساک حاملگی هنوز مونده با جنین که ازهم پاشیده شده،حالا چیکار کنم که اون هم بیفته ،از همون موقع خونریزی دارم،ولی چیزی نیفتاده،داروگیاهی خوردم طناب هم زدم ولی فایده نداشته،بجز کورتاژ چه راه دیگه ای مونده،ممنون میشم جواب بدین،خیلی اوضام بده،بچه یک سال ونیم هم دارم
- سلام من برای جوش های صورتم که هورمونی هست اسپیرونولاکتون و ال دی میخورم خاستم بپرسم قرصی هست که با ایپرولاکتون بخورم که پریودم نامنظم نشه و اینکه عوارضش مثل ال دی نباشه ک کمتر باشه ممنون یه قرص با اسپرولاکتون بخورم ک ال دی نباشه و خطر کمتری داشته باشه من مجردم ۱۹ سالمه
- احتمال بارداری
من با نامزدم رابطه از پشت داشتم ميترسم أب نامزدم ريخته شده باشه جلوم باكره ام هستم پريوديم عقب افتاده يه ترشحات موكوسى أزم خارج ميشه از أولم پريوديم منظم نبود احتمال باردارى هست؟


