Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشید من دختر ۱۸ ساله هستم مجردم پری منظم دارم فقط هورمون مردانه ام بالاست و جوش شدید میزنم اسپرولاکتون و ال دی خوردم اما بعد از ۲سال دوباره میزنم خاستم بپرسم قرص متفورمین ۵۰۰ یا کورتون برای جوش و هورمون مرداانه میشه استفاده کرد و بخورم اخلتلال در پری به وجود نمیاره؟ عوارضش کمتر از ال دی و اسپرولاکتونه؟ ممنون جواب بدید
- سقط
سلام خسته نباشید دو هفته از پریودیم گذشته بود ک فهمیدم باردارم علان بخاطر مسائل هایی با قرص تو خونه سقط کردم و بعد ۱۰ روز خونریزیم قط شد و لکه بینی داشتم ک قرص ال دی مصرف کردم علان ۷ روزه که دارم مصرف میکنم گاهی اوقات لکه بینی دارم بخاطر پیشگیری این قرص رو میخورم بنظرتون مشکل دارم خطری نداره برام؟؟
- اقدام
سلام اسید فولیک ۲ ماه قبل از بارداری چند ساعت بعد از (نهار)بخورم بهتره؟؟ دکتر برای خواهرم که با شوهرش دختر خاله پسر خاله ان گفته بین غذا بخوره بهتر اثر میکنه ولی دکتره من گفته بعد نهار یا صبحانه بخور
- پریود
سلام خانم دکتر عزیزم... من ماه پیش اومدم پیش شما و کیست اندومتریوز دارم .. شما به من قرص ال دی دادین .. من یک ماه رو خوردم و الان روز دوم پریود هستم اما خونریزی خیلی کمی دارم و اصلا زیاد نیست.. خواستم بدونم که ایا کیستم با این وضعیت پریودی کوچک میشود یا نه مشکل دارم که نمیشوم... البته ماه دیگه هم باید قرص بخورم و بعد بیام پیش شما
- سرکلاژی
سلام سرکلاژشکمی ام،باردارم 20هفته ،از هفته 14اکثرا ترشحات ابکی دارم مثل اب روشنه ازچیه این ترشحاتم خیلی نگرانم راهنمایین کنین لطفا؟
- قرص ترنسیدباعث میشه تخمک گذاری کنیم
خونریزی شدید داشتم دکتر بهم کپسول ترنسید دادآیاباوجود این کپسول امکان تخمک گذاری است یاخیر
- افزایش.
سلام برای افزایش سایز سینه چی خوبه خیلی کلافه شدم.... چیکار کنم که بزرگ شن بجز جراهی و تزریغ
- اقدام کردیم برای بارداری
سلام خانم دکتر من برای بارداری زیر نظر دکتر بودم گفت تنبلی تخمدون دارم قرص دوفاستون برام نوشت گفت ک ۱۵ پریود بخور ب مدت ده شب ماه اول خوردم بعد از قطع قرص بالافاصله پریود شدم اما این ماه ده روز هس قرص قطع کردم اما پریود نشدم ۳ روز از وقت پریودم گذشت تست بی بی چک زدم منفی بود میشه راهنماییم کنید
- تشکر
سلام وخسته نباشیدمریم هستم.خیلی ممنون ک جواب سوالاتومیدید واقعاباعث دلگرمی هستش.وبازم خیلی ممنون
- من گفتم زخم و عفونت واژن دارم و گفتین بعد یک دوره مصرف دارو به متخصص زنانا مراجعه کنم مصرف کردم و بهبود نداشتم. این زخم وعفونت مربوط به عفونت جنسی نیست و در اثر جسم تیز زخم شد
- نوک سینه
سلام خانم دکتر مجردم و۲۳سالمه من امروز متوجه شدم که نوک سینه چپم بزرگتر از نوک سینه راستمه یعنی نوک سینه چپم بزرگتر شده قبلااندازه هر دوتاش یکی بود ولی الان اینجوری شده خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنین
- کانون اکو در سونوگرافی
سلام حانم دکتر
من سونوگرافی رفتم. زده کانون اکو دارم به ابعاد به ابعاد ۵.۵.۱۱ یعنی چی؟ - پریود نشدن
سلام خسته نباشید من الان سه ماهه که پروئد نشدم ازمایش بارداری دادم باردار نبودن سنوگرافی دادم وضعیت رحمم وتخمدان ها نرمال بود وکیست هم نداشتم میخام بدونم برای چی پروئید نمیشم باید چی کار کنم ایا ضررر داره نمیدونم چه کار کنم ممنون میشم جواب بدید
- با سلام و خسته نباشید . من ۴۲ سالمه و فیبروم به قطر ۵ سانتی متر و ۲ کیست اندومیتریوز در تخمدان چپ دارم آیا لازم است که رحم تخلیه شود یا اینکه میتوان با جراحی فقط فیبروم و کیست ها رو خارج کرد؟ با تشکر
- ن
من 11روز از انتغالم گذشته وبه جای شیش میل دروز قرص استرادیول مصرف کنم روزی دوازده میل استفاده کردم الان باید چکارکنم
- فیبروم
سلام خانم دکتر روزتون خوش من میوم ساب سروزال دارم باید جراحی بشم اما متاسفانه به دلیل کرونا تمام کارها فعلا تعطیل شده حتی مطب ها و من احتمالا تا اردیبهشت باید صبر کنم ممنونم میشم منو راهنمایی کنید چون درد دارم
- تبریک و تشکر
باعرض سلام خدمت شما خانم دکتر مهربان،قبل از هرچیز خواستم اگر قابل باشم روز پزشک را به شما تبریک بگویم ،بنده یکی از بیماران شما هستم که رفتار ها و راهنمایی ها و مهربانی های زیادی ازشما دیده ام وهمیشه دعاگویتان هستیم امیدوارم پزشکی مانند شما هرگز رنگ ناخوشی را نبیند
- سقط
سلام خانم دکتر آیا آمپول سلکسان قویتره یا آمپول کلکسان انوکساپارین کدوم یکش برای جلوگیری از سقط تاثیر بهتری داره
- تبخال لب در بارداری
آیا تبخال لب در بارداری برای جنین عارضه دارد ؟چه باید کرد؟
- قرص ترانگزامیک250در زمان بارداری میشه
استفاده کرد مشکلی ندارن باتشکر


