Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی شدید و طولانی
سلام وقت بیرمنگام 1ماهه که خونریزی دارم پیش متخصص زنان رفتم گفتن سونابایدبدین سونای رمی انجام دادم گفتن چیزی نیست منم دوتازایمان سزارین داشتم تواین 1ماهه دردزیرشکم هم دارم داروها دادن ولی مشکل حل نشدخواهش میکنم کمکم کنین
- آی وی اف
سلام من دوبار ای وی اف با تخمک اهدایی انجام دادم جنین اصلا لانه گزینی نکرد رحم هم نرمال بود کیست هم نداشتم ازمایشات ایمنی و انعقادی هم مشکل نداشت فقط کم خونی مینور دارم میخواستم بدونم علت سقط ها چی میتونه باشه
- اعلایم بارداری
- بارداری
سلام باردارم ۳۱ هفته طول سرویکسم ۳۱ هست سرکلاژ هستم .طول سرویکسم خیلی کوتاه بود با استراحت زیاد شد .استراحت تقریبا مطلق ام . الان دو سه روز میشه وقتی میخوام بلند شم یا راه میرم یکم زیر دلم فشار میاد و درد میکنه اینگار. درد پریودی نیست .اینگار حس گرفتگی دارم. قرص ایزوپرین و هیوسین هم ده روزی میشه شروع کردم میخورم . بنظرتون طبیعیه؟ و اینکه برای سوزش معده قرص پنتروپرازول ۲۰ بخورم یا ۴۰ ؟ مصرفش تو بارداری ضرر نداره ؟
- تعیین جنسیت قبل از بارداری
سلام من 33سالمه ام تازه دو ماهه عروسی کردم دوست دارم بچه ام دوقلو بشه یکی دختر و یکی پسر خیلی دوست دارم بچه ام دوقلو بشه..فقط از راه تغذیه چیکار کنم ممنون میشم جوابمو بدین
- بیماری داخلی
سلام خسته نباشید پریود نمیشودم رفتم آزمایش دادم بار دار نبودم رفتم دکتر کیست داشتم دکتر بهم قرص مدروفم داد که پریود بشم شبی دوتا میخوردم بعد لکه ایی شدم تا سه روز بعد از سه روز خونریزیم شروع شد تا 8روز از روز 5پریودم بهم گفته بود قرص ال دی بخورم الان 16روز ولی بازم خون ریزی و لکه ایی میشم یه روز پاک میشه دوباره لکی ایی میشم
- طریقه مصرف قرص دوفاستون
سلام من ۲۴ سالمه و مشکل نا منظمی پریود دارم و دکتر بهم قرص دوفاستون دادن ولی طریقه مصرف را ننوشتن میشه راهنمایی کنین ؟
- پولیپ وبارداری
سلام خانوم دکتر،ممنون ازجوابتون،من بیمارخودتون هستم،ببخشیدزیادسوال میپرسم،برای یادآوری میگم من پولیپ ده میلیمتری دارم،اگه باوجودپولیپ بارداربشم ریسک سقط جنین وجودداره درسته؟بهترنیست اول جراحی کنم نظرشماچیه،ممنون
- پریود
سلام من ۱۳ سالمه و امسال به کلاس هشتم میرم و پستان هایم رشد کردم همینطور موهای زاعدم قدم هم رشد کرده اما هنوز پریود نشدم و نگران هستم میشه بگید که مشکلی پیش میاد یا نه
- کلیتوریس
سلام من 18 سالمه و مجردم.چن باری با مالش کلیتوریس خودمو ارضا میکردم.امروز متوجه شدم کلیتوریسم وجود نداره و اطرافش و داخلش ی چیزای سفیدی قرار گرفته و خود کلیتوریس نیست.میشه راهنماییم کنید.باید چیکار کنم .
- مشکل سینه
سلام من ۲ ساله بچمو از شیر گرفتم روی هردو سینه رگهای برجسته دارم سینه راستم رگها دور تا دور هاله سینه مشخصه سینه چپم که چند تا کیست ریز دارم رگها رو به نوک سینه برجسته اس به نظر شما چیزی هست؟ ممونم
- مادرانه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- کیست در مغز جنین
- قرص لتروزول برای سقط
سلام خسته نباشید.. باردارم تقریبا هشت هفته ک قلب جنین تشکیل نشده برای سقط رفتم بیمارستان ک دکتر بهم قرص لتروزول داده هر هشت ساعت دو عدد بخورم.. امکان داره با این قرص سقط بشه یا ن.. ممنون
- سلام هفته ۱۸ بارداری ام میشه از پماد تریامیسیون ان ان استفاده کنم؟
- بقایا بارداری
سلام در ۷ هفتگی سقط داشتم دوروز بعدش سونو دادم گفتن بقایا به اندازه ۳۱×۱۷میلی دارم بعدش قرص میزوپروستول مصرف کردم ۵ عدد و خونریزی و دفع لخته داشتم حدودا ۱۰ عدد متیل ارگونوین هم دارم مصرف میکنم ایا دفع شده ؟؟ یا نیاز به کورتاژ هست؟؟
- نحوه مصرف سیپروترون برای جلوگیری از پریود
سلام .سیپروترون کامپوند رو برای آندومتریوز تجویز کردن که می خوام ببینم می شه به جای روز پنجم ،بیام از روز هشتم شروع کنم تا دیر تر پریود شم آخه می خوام برم کربلا ...این کارو کنم ضرری نداره؟؟
- تیرگی کشاله ران
سلام خانوم دکتر،
میبخشید قسمت کشاله رانم تیره هست میخواستم بپرسم این تیرگی گشاله ران با پماد کرم یا لیزر ازبین میره یعنی پوست روشن تر میشه واینکه خودتون انجام میدین خدمتتون بیام ممنون
- قرص گلای وانس ۵۰۰
سلام حدودا هفت و ماه و نیم باردارم و قند ناشتا طی دوبار ازمایش ۱۰۹ بوده دکتر قرص گلای وانس برام تجویز کرده ایا این قرص عوارضی مثل لاغری برلی خودم و جنین دارد؟
- اسکویرت
سلام و خسته نباشید چطوری می تونیم اسکویرت داشته باشیم هر کار کردیم نشده


