Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال ازمتخصصص زنان
باسلام خانم دکتر این ماه روز۱۵پریود سونو دادم فولیکول ۱۵ وضخامت اندومتر ۱۰بود وگقت مایع ازاد کردی...بعدش اقدام کردم بنظرتون باردارمیشم
- اقدام به بارداری بعد از زایمان زودرس ؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من توی 22 هفته به خاطر کوتاه شدن طول سرویکس دچار زایمان زودرس شدم بعد از چند ماه دوباره میتونم اقدام به بارداری کنم ؟
- استفاده از قرص اورژانسی و اچ دی
سلام لطفا پاسخ سوالمو واضح بدید من بعد ۳روز از رابطه با همسرم یک قرص اورژانسی خوردم الان ۱۰روز میگذره دوباره رابطه داشتم و محافظت نشده بود الان قرص اچ دی بخورم از باروری جلو.گیری میکنه یا باید صبر کنم ۱۴روز از خوردن قرص اورژانسیم بگذره؟خواهشمندم هر چ سریع تر پاسخ بدید
- زنان زایمان
سلام من چند ماهه ازدواج کردم ماه قبل در حاملگی شک کردم بعداز نزدیکی آزامایش خون دادم منفی بود بعد پریید شدم به مدت ۷روز بعد قطع شد الان بعد ۳۰روز که قراره پریید بشم اما ۴روزه هنوز نشدم آیا امکان پرید دربارداری هست
- قرص اضطراری
سلام نزدیکی محافظت نشده داشتم و قرص اضطراری خوردم الان بعد از حدود یکهفته مجددا میخوام قرص بخورم ایا تاثیر داره یا خیر
- بارداری هماتوم
سلام خسته نباشید من نه هفته باردارم هماتوم دارم سی درصد ساک بچه گرفته آیا رابطه جنسی خطرناکه؟
- بارداری
سلام ببخشید من ی هفته ب پریودی دیگمه وقبلش رابطه داشتم ولی منی رو وارد بدن نکردم چند وقته جالم بده و سابقه فشارخون دارم وحالت تهوع وسردرد دارم دکتر ازعلائم میگف احتمالا بارداری میخواستم ببینم امکانش هست
- زنان وزایمان
سلام من یه سوال دارم من سراریان ۴رومم هست اما به دکترم گفتم میشه سزاریان سومم که بینارستانی که قرار برم زایمان کنم قبولم کنه چون سزاریان ۳وم به بعد رو انجام نمیده میخواستم بدونم من این رو گفتم مشکلی پیش نمیاد تواتاق عمل چون به دکتر گفتم سزاریان ۳ومم میشه ایا مشکلی پیش نمیاد چسبندگی شدید هم دارم
- ضدآفتاب در بارداری
سلام . میشه دربارداری ۲ماه به بعد ،از کرم ضدآفتاب رنگی استفاده کرد؟؟اگه امکانش هست شما یه کرم ضدآفتاب قیمت مناسب معرفی کنید ممنون
- بارداری
سلام خانم دکتر خوبین ، من در حوالی تخمک گزاری نزدیکی داشتم از طرف شب، الانم زیر شکمم درد میکنه احساس درد پریودی میکنم ممکنه از چی باشه دیروز تست تخمک گذاری دادم پررنگ بود اما الان تست دادم خیلی کم رنگ بود راهنمایی کنید
- بقایی سقط
سلام خانم دکتر من سقط داشتم وسونویی ک گرفتم نوشته بودتصویریک ناحیه هایپرهترواکوب ابعاد31*14mmفاقدفلوی عروقی مطرح کنندهclotبقایارویت نشد خطرناکه
- کیست
ایجاد کیست در محل برش سزارین ، آیا با دارو درمان میشود یا نیاز به جراحی دارد ؟ با وجود این کیست میتوان بارداری بدون مشکل داشت ؟
- بقایای سقط جنین
سلام خانم دکترمیخاستم بپرسم که من ۶ هفته ای جنین روسقط کردم آیا اگه بقایایی از جنین مونده باشه همراه با دردهست یاخیر ممکنه سقط شده باشه
- سهیلا
سلام من یک ماه پیش دستم با مقدار خیلی خیلی کم مایه منی مرد اغشته شد و نیم ساعت بعدش با همون دستم ناحیه تناسلی خودمو لمس کردم الان پنج روز از پریودیم میگذره و من پریود نشدم خیلی استرس دارم ممکنه حامله باشم؟
- سقط
سلام من پنج ماهع باردارم بنا به دلایلی میخام سقط کنم میخاستم بدونم با قرص ایا میشه راه حلی هست یا جراحی و اینا نیاز هست؟اصلا نمیتونم نگه اش دارم واقعا وگرنه ک حال خودمم بده بچمم خیلی کوچیک تازه شکمم داره میاد جلو یکم
- سردرد در بارداری
سلام خانم دکتر من در هفته ۱۱ بارداری هستم گاهی سردردای شدید میگیرم با حالت تهوع قبلا سابقه میگرن داشتم ،میتونم از شیافت دیکلوفناک استفاده کنم؟و اینکه چندبار پماد ویکس مالیدم به پیشونیم بهتر شدم آیا این پماد مشکلی داره برای جنین؟
- قوس گردن
با سلام و احترام، من خانمی 36 ساله هستم، که در سن 27 سالگی بارداری داشتم، که متاسفانه به علت مشکل عدم رشد کافی جنین، در هفت و نیم ماهگی نوزادم به دنیا آمد، از دو سال بعد از بارداری دچار میگرن شدید شدم، حداقل هفته ای یکبار دچار درد میشوم، و الان یک سال است که دچار مشکل قوس گردن و انحراف خفیف ستون فقرات شدم، گردن دردهای بسیار شدید دارم و متخصص ستون فقرات یکی از مشکلات من رو طولاني بودن دوره شیردهی اعلام کرد، الان با تمام این مشکلات و البته افسردگی که بعد از زایمان تا چندین سال من رو درگیر کرد همسرم اصرار به فرزند دوم دارند، من واقعا از نظر جسمی به نظر خودم توان بارداری مجدد رو ندارم، خواستم مشاوره ای داشته باشم که آیا مشکلات ذکر شده با وجود بارداری تشدید میشوند یا خیر، صمنا دچار فقر آهن هم هستم، سپاسگزارم
- لکه بینی دربارداری
سلام.۵ابان لکه بینی داشتم۱۱ابان عادت شدم به مدت هفت روز.ماه بعدپریودنشدم باردارشدم اماروز۸و۹اذرتوترشحاتم رگه خون بودتا۲۰اذردوباره همین حالت شدومجددا۳۰اذرویکم دی دوباره این حالت برام بوجوداومد(یوقتایی درطول روزترشح همراه بارگه خونی).خانم دکتربنظرتوناتروژسترون۲۰۰به مدت یکماه استفاده کنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- بارداری
سلام
من 26 اسفتد یک رابطه با همسرم داشتم 13 فروردین 97 هم پریود شدم
اما اردیبهشت پریود نشدم و الان چند روز عقب افتاده
ممکنه من باردار شده باشم؟
چون نمیخایم بچه دار بشیم راه حل چیه؟ - حرکت جنین
سلام من بارداری دومم هست و ۲۰ هفته و ۴ روز بارداریم هستم . ولی حرکات جنین را حس نمیکنم. . حرکات جنین را از چند هفتگی میتوان واضح احساس کرد ؟ ممنون


