Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من بیماری آندومتریوز دارم قرص جیستران استفاده میکنم بهتر نیستم دردهای شدید دارم حتی روده ام درگیر این بیماری شده هر دکتر میرم میگن باید دو عمل بشی هم زمان من میترسم خانم خانم دکتر اطفال راهنماییم کنید
- لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
سلامممکن هست که لطفا بگید لاپاروسکوپی تشخیصی چیست؟
- تشکر
سلام خانم دکتر من بیمار شما بودم تاریخ ۲۲دی ۹۹ عمل لاپاروسکوپی تشخیصی درمانی بابت ناباروری برام انجام دادید که ۲۸ اسفند متوجه شدم باردارم تو اولین سونو متوجه شدم دوقلو باردارم و الان بچه هام به دنیا اومدن پیشم هستند .یه دنیا از شما ممنون
- سرکلاژ شکمی
سلام باتوجه به این که در سرکلاژ شکمی از بالاترین نقطه رحم دوخته میشه نخ سرکلاژ موجب پارگی کیسه اب نمیشه؟
- لاپارسکوپی یا ivf
با سلام محردم . پولیپ دارم که تشخیص همه متخصصان پزشکان بر برداشت هست .؟ آیا لاپارسکوپی از طریق ناف برای دختران مجرد برای برداشت پولیپ انجام میدید ؟ چون مننمیخوام پرده هایمن را ازدستبدم آیا در اینروش پرده آسیب می بینه ؟
- زگیل
سلام خسته نباشید من ۱۶سالمه یه برجستگی صورتی پایین واژنم زدم ایا زگیله
- انقباض
سلام خانم دکتر هفته۲۶هستم سرکلاژ شکمی گاهی انقباض دارم درد ندارم زیاد فقط نفسم میگیره چندثانیه و دلم سفت میشه چندبار انقباض در روز طبیعیه؟؟؟ پرولوتون هفته ای و شیاف هر شب استفاده میکنم چه داروی دیگه ای مصرف کنم خیلی نگرانم
- تفسیر شرح دستور عمل
با سلام خانم من مراجعه به دکتر کرده گفته باید عمل کنید برگ عمل میفرستم خدمتتان میخوستم ببینم چه عملیه و اون توضیحاتی که زیر برگ عمل نوشتن چیه تشکر
- تنگی واژن
سلام میخاسم بدونم تنگی واژن بانخ هزینش چقدرمیشه واین که ماندگار هست این روش یانه وروشن کردن واژن هزینه اش چطوریه
- هاپیرپلازی بدون اتپی
سلام وقتتون خوش 1-Endometrial curettage : Endometrial hyperplasia without atypia arising on endometrial polyp 2-Right ovarian cystectomy : Serous cystadenofibroma 3-Cervical tissue biopsy : Exocervical epithelium without dysplasia این جواب نمونه پاتولوژی من هستش میخاستم نظر شما رو بدونم با تشکر
- سرکلاژشکمی
سلام ببخشید من۵روز هست سرکلاژ شکمی شدم یکم استراحتم ازدیشب کم شد ومراعات نکردم زیادنشستم امروز لکه بینی دارم فقط یه لکه دیدم و درد وانقباض طبیعیه این یانه؟استراحت کامل کنم تا دردام کمتر بشه
- ویزیت پیش از بارداری
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شما بخیر ، خانم دکتر من سی و شش سالم هست و دوسال اقدام به بارداری داشتم اما ناموفق بود . سه بار ای یو ای کردم اما ناموفق بود. یکبار هم ای وی اف کردم اما ناموفق بود. دچار چسبندگی اطراف لوله هام هستم. خانم دکتر دوس دارم بیام خدمت شما برای ویزیت، نمیخوام برای پیگیری علت منفی شدن ای وی اف به مطب قبلی مراجعه کنم چون از اونجا کاملا نامید شدم، و البته وقت کافی برای بیمار نمیذارن متاسفانه. خانم دکتر من از بین لاپاراسکوپی و ای وی اف ، ای وی اف رو انتخاب کردم بخاطر ترس از لاپاراسکوپی . من ترس از كشيدن بخيه هاي لاپاراسکوپی دارم. امکان اینکه بخیه های لاپاراسکوپی جذبی باشن ایا وجود داره؟ خانم دکتر پیشنهاد شما برای ادامه ی درمان من چیست؟ لطفا اینجا مختصر پاسخ من رو بدید تا در فرصت اول حضوری خدمتتون برسم. صمیمانه سپاسگزارم از وقتی که میذارید
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر باتوجه به دوبار سابقه زایمان زودرس و انجام سرکلاژ شکمی چه آزمایشات و چه فاکتورهایی نیازه قبل بارداری انجام بدم؟ لطفا فاکتورهای مورد نیاز را بفرمایید تشکر از شما
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سه تا زایمان زودرس داشتم میخواستم بدونم با وجود سرکلاژ شکمی باز هم امکان زایمان زودوس وجود داره
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من دو زایمان زودرس داشتم و الان سرکلاژ شکمی انجام دادم و در هفته ۷بارداری هستم ولی دکترم بهم دارویی ندادن گفتن از هفته۱۲ شیاف استفاده کنم
به نظرتون خودم در این هفته از شیاف پروژسترون استفاده کنم؟ - سرکلاژ شکمی
سلام روز خوش آیا رابطه جنسی عمیق باعث پاره شدن نخ سرکلاژ شکمی میشود؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر راستش من حدودا یکماه پیش سرکلاژ شکمی شدم سر وقت خودش پریود شدم الان بعد دوهفته دوباره پریود شدم طبیعیه یا باید برم دکتر؟
- نارسایی دهانه رحم
باسلام خانم دکتر من به علت ۳ تاسقطی که داشتم و اخرین سقطم در۲۳هفته و باوجود سرکلاژ واژینال بود تشخیص نارسایی دهانه رحم دادند و گفتند باید سرکلاژ شکمی بشم خانم دکتر من سپتوم خیلی پهنی داشتم که با دوبار عمل هیستروسکوپی کامل برداشته شد و دوماه بعدعملم باردارشدم ایا ممکنه بخاطر زود باردار شدنم دوباره سقط کرده باشم؟سرکلاژ شکمی چقدر امکان موفقیت دارد؟
- کیست تخمدان
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است آیا این کیست سرطانی هست ؟ آیا باید با تخمدان برداشته شود.
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر ممنون از پاسخگویی بنده سرکلاژ شکمی انجام دادم آیا در دوران بارداری نیاز هست از پساری هم با وجود سرکلاژ شکمی استفاده بشه؟


