Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اورژانسی
سلام دكتر،٢روز قبل از پريود اگه نزديكي داشته باشيم،و ٤روز عقب بيفته پريود،يعني ٦روز بعد نزديكي پريود شدم،امكان بارداري هست؟؟؟؟خيلي استرس دارم....
- در مورد کورتاژ
سلام من خانم ۵۲ ساله هستم که چند سالی هست یائسه شدم سه ماه پیش ناگهانی خونریزی کردم .کورتاژ شدم ضخامت انومتر ۱۱ میلی مار بود نمونه دادم که هایپر پلازی بود سه ماه جستیران خوردم باید دوباره کورتاژ بشم .چند روز بعد از قطع جستیران فرصت دارم برای اینکه برم کورتاژ .؟ممنون میشم جواب بدید.
- سلام میخوام حامله بشم
پنج ماهه اقدام کردم به بارداری ولی حامله نمیشم ازمایش تخمدان دادم عالی بودولی تیروئیدداشتم الانم قرص تیروئیدمیخورم وکیستهای ریزیم دارم یعنی پلی کیستیک .وسونوم دادم وقت تخمک گذاریم داشتم ینی بایدنزدیکی میکردم ولی نمی دونم چراحامله نمیشم
- توده زیر بخیه سزارین
باسلام دوماهه که سزارین شدم زیر بخیه هام یه توده اندازه گردو در اومده که خیلی درد و سوزش داره علتش چیه؟
- دلیل خونریزی بیش از سه ماه
سلام احترام،بنده سه ماه پیش دی اند سی شدم بعد از اون خونریزیم قطع نشد تا یه ماه پیش که دیفراین زدم،بعد اون پریود شدید شدم وتا الان که یه هفته از پریود گذشته حتی یک روز هم پاک نبودم،هر روز خونریزی دارم که کمی بیشتر از لکه بینی هست،در ضمن ۴۸سال دارم،مشکلاتم فیبروم،ضخامت اندومتر،بزرگی رحم اندومتریوز و پولیپ هست لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید برای یبوست اوایل بارداری میشه از خاکشیر استفاده کرد؟؟؟
- درد در هنگام مدفوع هنگام پریود
سلام من معمولا روزهای پریودم درد دارم اولین باره که درد زیادی تو لگنم حس میکنم موقع دفع مدفوع توصیه تون چیه؟
- تاخیر پریود
سلام من به دلیل پلی کستیک بودن تخمدان 3 ماه (3دوره متوالی) ال دي مصرف کردم. ماه 4 که مصرف نکردم به جای 13 ام، 23ام پریود شدم و امروز که 6 ام مجدد پریود شدم. آیا این مشکل ما خوردن قرص ال دي هست؟؟ آخه تازه یک هفته پیش پریود شدم.
- هیسترکتومی
سلام وقت بخیر درد پستان بعد عمل هیسترکتومی و اوواریکتومی سمت چپ طبیعی هست؟
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشی من هفته ۲۰بارداری هستم ی سرماخوردم چ دارویی مصرف کنم ضررنداشته باشه دسترسی ب دکترندارم ممنونم
- اکوژن در کیست تخمدان چپ
سلام من دیروز سونو دادم نوشته کیست با جداره اکوژن به ابعاد ۱۶/۸میشه راهنمایی کنید لطفا
- سلام میخواستم بدونم ،خانم دکتر شرف الدین اگه دوره بارداری رو باهاشون باشیم برای زایمان با بیمارستان اریا همکاری دارند؟
- PRP تخمدان
سلام خسته نباشید من ذخیره تخمدانم خیلی پایین هست و مایل به انجام PRP تخمدان هستم استفاده از سلولهای بنیادی مغز و استخوان در کلینکهای شهر رشت قابل انجام هست یا باید برم تهران؟ سلولهای بنیادی خون قاعدگی چطور؟ چون نمونه گیریش راحتتر از مغز و استخوان هست ترجیح میدم اول سلول بنیادی خون قاعدگی رو انجام بدم در رشت انجام میشه؟خودتون میتونید برام انجام بدید؟
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی استرس دارم ۱۹ سالمه و مجرد و امروز متوجه شدم که عذر می خوام هنگامی رد توالت میشینم فاصله ی واژن تا مقعدم چیزی نیست و به هم متصل شدن انگاری پارگی اتفاق افتاده به شکل هفت خود به خود انگاری.. آیا این شکل از واژن طبیعیه؟
- غربالگری سه ماهه اول
سلام خانم دکتر من امروز سونوی ntوnb دادم :جهت خلفی گرید0 سن بارداری۱۱هفته۵روز طول کانال سرویکس زده۳۳ وint.osمیباشد ضربان قلب ۱۶۸ Nt1.7 Nb:present. اگه ممکنه بگید خوبه جوابش یانه؟ جواب آزمایش۹ حاضر میشه که براتون میارم
- جلوگیری از بارداری
ببخشید شب یکشنبه اتفاق افتاد و من فرداش دوتا قرص اورژانسی خوردم ولی دیگه بعدش نخوردم یعنی 12ساعت یه بار نخوردم بعد میگم اگر یه هفته دیگش که میشه یکشنبه صبحش من بیبی چک بزنم اگه مثبت باشه دیگه هیچ راهی ندارم که بچه تشکیل نشه چون میخواستم سه ماه اسید فولیک بخورم بعدش ایشالله بشه تروخدا کمکم کنید
- بی میلی جنسی
سلام خسته نباشید در مورد بی میلی جنسی ازتون سوال کرده بودم کپسول لیبیدوفم تجویز کردید چطور استفاده کنم و تا چه مدت میتونم استفاده کنم ۲۷سالمه ده ساله ازدواج کردم یه بچه چهار ساله دارم یه مدت اینطوری شدم قند و ترویید هم دارم دارو استفاده میکنم که از بارداری برام موندن
- خون کم پریود
سلام من 15 سالمه و الان تقریبا 1 سال هست پریود میشم(مجرد هستم). من همیشه پریودم درست بوده و مقدار خون و.. درست بوده. ولی الان یه چند ماهی تقربا دو سه ماه است که. پریود میشم (اصلا دردی ندارم). پریودم درحد لکه هست. نواربهداشتی ک بزارم حتی اگه تا یه روز هم عوض نکنم خونی نمیشه. راستی من یه ترشج های سفید و بی بویی هم دارم گفنم شاید بخاطر این ترشح ها باشه ک خون کم میاد واسه پریودم. الانم خیل نگران هستم ک شاید خدایی نکرده مشکلی داشته باشم. اگه پاسخگو باشید ممنون میشم با تشکر
- نتیجه سونوگرافی من چیست
حد تحتانی جفت تا روی Int. Osکشیده شده و کانال سرویکال با طول 41mmبسته است
- یائسگی
سلام خسته نباشید من 47 سالمه و به دلیل فیبرومهایی که دارم دوران قاعدگی دردناکی را پشت سر میذارم می خوام زودتر یائسه بشم دکترم گفته با یائسه شده فیبرومها هم کمتر میشه و گرنه قصد عمل کردن منو داشتن . میخوام دارویی تجویز بفرمایید که این اتفاق زودتر برام بیفته متشکرم


