Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمورد مصرف قرص دزوسپتیو
سلام ایا مصرف قرص دزوسپتیو اثری در نتیجه ازمایش هورمونی دارد
- عوارض استرادیول
با سلام من ای وی اف کردم روز 13 انتقالم هست قبل انتقال پروپرانول مصرف میکردم بعد انتقال قطعش کردم و قبل انتقال قرص استرادیول هم دادن از همون زمان درد در تمام دست چپم شرو شده و تا امروز ادامه داره گاهی شدید میشود و گاهی کم خواهش میکنم کمکم کنید این درد مال استرادیول هست یا ما قط کردن قرص پروپرانول؟ ؟ در ضمن پروپرانول و بخاطر میگرن و سردردم بمدت یکسال استفاده میکردم ک الان خدارو شکر سردردم خوب شده ولی دست چپم درد میکنه سپاسگذارم
- ای وی اف
سلام من ۳۸ سالمه وذخیره تخمدانم هشت دهم هست وپریودیم منظمه.برای ای وی اف دارو مصرف کردم ولی فقط یه فولیکول خوب داشتم که عمل تخمک گیری انجام شدولی چون تخمک تقسیم نداشت انتقال انجام نشدودکتربرای سه ماه داروی تقویتی دادولی گفت یه دوره دیگه ای وی اف کن.ایا بااین وضعیتم میتونم با ای وی اف یامیکرو بارداربشم.چرا دکتربهم گفت یباردیگه فقط ای وی اف کن
- لکه بینی درای وی اف
سلام من ازروز ۱۰انتقال جنینم لکه بینی دارم امروزروز ۱۵انتقالمه ازمایشم دادم بتا۷۴۱بود
- ivf
سلام دوبارivfانجام دادیم نتیجه نداد می خواستم بدونم درصد بارداری با عمل ivfچه میزان هستش و عواملی که باعث میشه این عمل موفقیت امیز نباشه چیه تشکر
- ناباروری
با سلام،بنده ٣٥ ساله با ذخيره تخمك ١/٢٥،٥ ماه پيش بدليل كيست آندومتريوز ٤٠ ميبي متر در تخمدان چپ (گريد ٢)لاپراسكوپي شدم و دكتر واسم ٦ تا آمپول واريوپپتيل تجويز كردن كه ٥ تاشو زدم تا حالا،خواستم ببينم با اين شرايط بعد از آمپول ها امكان بارداري طبيعي واسم هست يا حتما بايد اي وي اف انجام بدم؟با تشكر
- بارداری
سلام ۱۳روزانتقالمه آزمایش بتا۱۴۸ بودایی خوبه
- لکه بینی حین مصرف دوزسپتیو
سلام من از سیکل بعدی دارو های پانکچر رو شروع خواهم کرد پزشکم دوماه است که داروهای مکمل رو با قرص دوزسپتیو تجویز کرده که در روز 20 پریودم لکه بینی شدیدسیاه رنگ دارم آیا مصرف قرص را قطع کنم یا ادامه بدهم؟
- میکرو انجیکش
سلام امروز روز دوازدهم انتقال جنین هست ببخشدا امروز لک قهواه ایی خیلی کمرنگ دیدم فقط لک ها اصلا غلیظ اصلا نیست آبکی ، خیلی نگرانم
- آمپول واریوپپتیل
سلام خسته نباشيد من ميخوام برم براي انتقال جنين و واين ماه كه پريود شدم روز ٢١پريودآمپول واريو پپتيل زدم يدونه والان ١١روز از زمان امپولم ميگذره ميخواستم بدونم چند روز بعداز تزريق پريود ميشم
- ivf
سلام خسته نباشید خواهرمن ۳۶سالشه ۲۳ساله ازدواج کرده ولی بچه دارنمیشن ۲۳روزپیش ای وی اف انجام دادن ۵تاجنین aانتقال دادن بعد۱۵ روزازمایش بتا شون مثبت شد و۴۸ساعت بعددوباره ازمایش دادن بتاشون اومده بودپایین دکترشون گفتن قرص استرادیول وشیاف وآمپول پروژسترون روقطع کن پریود شو دوباره بیا برای انتقال ولی پریود نشدن امکان داره بعدازقطع کردن شیاف وقرص وآمپول بتا بره بالالطفاجواب بدید
- نازنین
آیا تخمک کشی تحت بیحسی انجام میشود
- لکه بینی همزمان بامصرف ال دی
سلام خسته نباشید من کاندید ای وی اف هستم دکترم یه بسته قرص ال دی دادند چون سابقه ضخامت اندومتر با سلول غیرطبیعی داشتم استرادیول ندادم الان بعد یک هفته از ال دی خوردن لک های قهوهای میبینم آیا طبیعیه ؟ چون من هرماه با پروژشترون پریود میشدم آیا باید پریود بشم بعد مراجعه کنم یا احتیاج قبل پریود سوپرفکت تجویز شود؟ لطفا به هر دو سوالم پاسخ دهید بسیار ممنون میشم دکترم واقعا بد اخلاقن اصلا توضیح نمیدن ولی چون تو شهرستان تنها متخصص نازایی ایشونند چاره ندارم
- واکسن hpv
ایا میتوان این واکسن را در زمان قاعدگی زد یا باید صبر کنیم بعداز دروران قاعدگی تزریق شود
- سایز فولیکول
سلام وقت بخیر سوالی داشتم میخواستم بدونم اگر بعد تزریق آمپولهای مخصوص تخمک کشی اگر سایز فولیکول قبل عمل تخمک کشی ریز باشه این سایز فولیکول ها تا روز عمل تغییر میکنه؟بزرگ میشن یا کلا عمل تخمک کشی کنسل میشه؟
- یکتاسوری
سلام من روز پانزدهم انتقال جنین ازمایش دادم منفی بود خونریزی ولکه بینی ندارم فقط سمت چپم درد دارد چرا
- فراموش کردن دوز دارو
سلام من از روز تخمک کشی دوازده ساعت یک استرادیول میخوردم و دکتر گفت بعد از انتقال همین روند ادامه بدم که من روز اول و دوم فراموش کردم و فقط یک قرص در روز خوردم آیا مشکلی پیش میاد؟!بعد از تخمک کشی هم دوتا آمپول پروژسترون داشتم هر روز تا روز انتقال که یکروز قبل از انتقال هم باز آمپول یادم رفت؟!حالا چی میشه؟!
- تعیین جنسیت با آی وی اف
سلام میخوام باردار بشم تعیین جنسیت با آی وی اف انجام میدین شما؟ هزینهش چقدر هستش
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید...کسی که مشکل انعقاد خون داره ای وی اف موفقیت امیزی داره ؟
- بتا بالا
سلام خانم دكتر من اي وي اف انجام دادم و جنين فيريز شده ٥ روزه انتقال دادم ، ده روز پس از انتقال بتام ٤٠٠ بود و بعد از دو روز مجدد ازمايش دادم و بتا ١٠٠٠ شده بود و دكترم سونوگرافي را انجام نداد و گفت يك هفته ديگه كنو سونو ميكنن و قرار شد دوباره ٤ روز بعد از اخرين ازمايشم دوباره ازمايش بدم مي تونم خواهش كنم نظرتون و بديد ايا اين سطح از بتا طبيعي هست ؟


