Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده
سلام خسته نباشین ببخشید من دوروز پیش مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم و تا یه جایی به داخل رفت و وقتی ک دردم گرفت و داد زدم بیخیال شد برای شستن خودم ک رفتم خون حالت لخته اومد و بعدش ک به دسشویی رفتم از خون اومد میخاستم ببینم پردم از بین رفته و من باید چیکار کنم😔
- راهی برای جلوگیری از زگیل تناسلی وجود دارد؟
سلام خانم دکتر خسته نباشید اگر همسر زگیل تناسلی داشته باشه و واکسن گاردسیل تزریق نشه(چون واکسن موجود نیست)راهی هست که زن به این ویروس مبتلا نشه؟خیلی ممنونم
- سلام وقت بخیر
آیا تست nst زنان باردار در مطب خانم دکتر انجام میشه
- مصرف طولانی قرص سیپروترون کامپاند
سلام
من ۳۵ ساله هستم. ۷ ساله ازدواج کردم و در تمام این سالها با قرص سیپروترون کامپاند جلوگیری داشتم. خواستم بدونم آیا مصرف طولانی این قرص تاثیر مضر روی بدن نخواهد گذاشت؟ - تاخیر پریودی
سلام من پرویدم منظم بود و در این ماه ۱۰روزه پرویدم تاخیر کرده و پروید نشدم و بی بی چک هم انجام دادم باردار نبودم احتمال داره باردار باشم یا که مشکلی دارم؟
- عمومی
سلام خانم دکتر ۲۳ سالمه و دچار افسردگی شدم کله بدنم شده موهای زائد سینه دور سینه جناغ قفسه ی سینه شکم بنا گوش و زیر گردن خیلی نگرانم سونو دادم فاقد کیست بود آزمایش هورمونی هم دادم تستسترون و dead بالا تر از حد نرمال بود مقداری دلیل بالا بودن هورمون های مردانه با وجود پریودی منظم چیه ؟ من مادرمم موی زائد داره البته واسه من شدتش بیشتره ممکنه ارثی باشه و خطر ناک نباشه
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام من کیست تخمدان داشتم خونریزی شدید هم بود دکتر آمپول واریوپپتیل 2عدد برای 28روز28روز برای من تجویز کرد الان بعدازدوتا11هفته پریودم عقب افتاده حالت گرگرفتگی ایجاد شده وزیر شکمم درد پریودی دارم ولی پریود نمشم چقدر طول می کشد این وضعیت بدن من درست بشه وعادت ماهانه من برگرده ممنونم از شما
- درد شکم بعد از استفاده از پماد کلوتریمازول طبیعیه؟؟؟؟
سلام من برای اولین بار دیشب یه اپلیکاتور از این پماد به داخل واژنم ریختم و از یک ساعت بعدش شکمم درد گرفته و انگار باد داخل شکم و معدم جمع شده در صورتی که هیچ چیزی نیست میخواستم بدونم این درد طبیعیه یا خیر؟؟؟؟؟ سوال بعدیمم اینه که الان که رفتم سرویس بهداشتی چیزی از پماد بیرون نیومد مشکلی نداره؟؟؟
- کم شدن خونریزی در قاعدگی
سلام خانم دکتر من فیبرون دارم که رحم وتخمدانمو گرفته پزشکم میخواهد عملم کنه وهمه رو دربیاره قرار بود این ماه عمل بشم که تست کرونا دادم متبت بود وگفتن ۱ماه دیگه عمل میشید از اونجای که خیلی خیلی خونریزی شدید دارم چه داروی مصرف کنم که این ماه پریود نشم تقریبا ۱۰روز دیگه پریود میشم خواهشا راهنمای کنید سنم ۴۴هست فقر آهن شدیدم دارم
- کیست نوباتین
سلام خسته نباشید.توی سونوی رحمم چندتا کیست نوباتین با حداکثرسایز 9میلی متر نشون داده.میخاستم بدونم این کیستا چی هستن؟وایا مانع بارداری میشن وایا درمان خاصی لازم دارن؟ممنون
- مهم
سلام ۶ ماه است زایمان کردم سینه هام همون اوایل سفت شد بخاطر شیر الان هم هس بزرگ یکم دس میزنمیکچلو در میاد فشار کمیدم خطرناکه ایا ؟ شیردهی هم میکمم
- سلام وقت بخیر من نزدیک زمان پریودی هستم ودر مدفوعم خون دیدم .البته یبوثت هم گرفتم با درد شدید همراه بود نشانه چیست،
سلام وقت بخیر من نزدیک زمان پریودی هستم ودر مدفوعم خون دیدم .البته یبوثت هم گرفتم با درد شدید همراه بود نشانه چیست؟
- بکارت
سلام.من پارتنرم یکمی آلتشو فشار داد به واژنم اما خیلی درد داشتم هم اون لحضه و چند روز بعدش زیر شکمم و ورودی واژنم. میخواستم بدونم معاینه پرده بکارت برای من که مجرد هستم انجام میشه ؟؟؟بدونِ دردسرو...؟؟چون میخوام بدونم پردم چه نوعه تا بعدش رابطه داشته باشم
- درمورد مصرف قرص دزوسپتیو
سلام وقتتون بخیر، من نزدیک به دو ساله قرص دزوسپتیو دارم مصرف میکنم، تستسترونم بود ۷۷ بعد از یه سال رسید به ۵۰. الان بعد دوسال آزمایش دادم شده ۶۷، ریزش موم شدید شده! باید چه اقدامی انجام بدم خانم دکتر؟ قرص رو قطع کنم؟ چه قرصی مصرف کنم
- عفونت
سلام خانم دکتر من یه هفته عفونت واژن داشتم ودکتر انتی بیوتیک وپماد واژینال بهم دادن مصرف کردم ودورش ۳روزه تموم شده اما هنوز ورمی که اطراف واژن بوده برطرف نشده چندروز طول میکشه تاخوب بشه؟ممنون
- جلوگیری$
سلام وقت بخیر میخواستم سوال کنم که تا چند ماه یا چند سال میتوان از قرص ضدبارداری استفاده کرد؟ و اگر بخواهیم بصورت طولانی مدت استفاده کنیم هر چند ماه یکبار بار و چه مدت باید وقفه بین مصرف وجود داشته باشه؟ ممنونم
- سلام وقتتون بخیر من ۱۵ سالمه و الان ۵ روزه که پریود باید میشدم و نشدمچیکارکنمب نظرتون
- سلام من قرص ال دی میخورم الان یک هفته است که کپسول آموکسی سیلین با کوریزان میخورم اثر ال دی را ازبین میبره
- سوال اورژانسی لطفا زودتر پاسخ دهید
سلام خانم دکتر (قرص ایتراکونازول ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت / کرم دالاواگ سی هر شب ) همزمان میشه مصرف کرد؟ دکتر تجویز کرده سوالم این است که آیا این دوتا رو باهم باید مصرف کنم یا اول کرم رو مصرف کنم تموم بشه بعد قرص رو شروع کنم؟ ممنون از پاسخگویی شما
- پاپ اسمیر
بیمار بخاطر کنسر روده در حال شیمی درمانیه ضخامت اندومتر در طی سه ماه درشیمی درمانی افزایش داشته ضخامت اندومتر۶ شده۸ به دکتر زنان مراجعه کردیم دکتر زنان برای بیمار پاپ اسمیر انجام داده اینکار در روند شیمی درمانی اختلال ایجاد نمیکنه؟ و ایا این نتیجه این تست پاپ اسمیر با توجه به اینکه بیمار در حال شیمی درمانیه قابله اعتماده؟ دکتر زنان اینکارو انجام دادن من هم الان به انکلوژ خود بیمار دسترسی ندارم لطفا راهنماییم کنید ممنونم


