Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فیستول
سلام من نمیدونم این مشکلی ک من دارم فیستوله واژن هست یا ن یه مدتیه باد معده از واژنم خارج میشه و چطوری بگم ب همون بدبویی و افتضاحی خیلی میترسم برم پیش پزشک چون اگر فیستول باشه و بگن عمل اصلا حاضر نیستم انجامش بدم🥺توروخدا راهنماییم کنین
- پریود
سلام خسته نباشید من دختر دوازده ساله دارم دو ماه پریود شد ولی الان دو ماه نشده علتش چیه
- بستن لوله رحم
سلام دکتر من 9 ماه پیش طی سزارین سوم لوله هام رو بستم .چند روز پیش که بعد از 9 ماه پریود شدم بسیار خونریزیم کم بود در صورتی که قبل از بارداری و حتی دوران مجردی من خونریزی دوران پریودم به شدت زیاد و شدید بود آیا علت اینکه با وجود 9 ماه پریود نشدن خونریزی من الان اینقدر کم شده بستن لوله هام میتونه باشه؟؟
- قاعدگی نامنظم
سلام وقت بخیر ببخشید من از آمپول یک ماهه ضد بارداری استفاده میکنم بعد نزدیکی داشتیم بدون جلوگیری همون شب من پری شدم متوجه هم نبودم ونزدیک داست صبح متوجه شده مریضیم فقط اندازه یه پد اومد و الان نمیاد یعنی چی احتمال بارداری هست راستی بچه شیر خوارم دارم
- مربوط به مشکلات زنان
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من ۱سال خرده ای ازدواج کردم قبلا همش دچار عفونت بودم قرص و پماد مصرف میکردم خوب میشد دوباره بعد مدتی سوزش وخارش ترشح داشتم که گاهی این مشکل برام پیش میاد ...چندی با همسرم رابطه داشتم لکه بینی یا همون خونابه دیدم به رنگ صورتی و موقع رابطه درد وسوزش هم دارم چه کنم
- فوکوس اکوژن
سلام خسته نباشید خانم دکتر من غربالگری اول ودوم رو انجام دادم همه چی سام بوده ولی در سونو آنومالی 18 هفته گفت یه فوکوس اکوژن کوچک 1.۵mmدر بطن چپ رویت شده آیا مشکل سازه ،تو رو خدا بگین چکار کنم استرس دارم،در ضم فوکوس همون توده است؟
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
Proliferative endometrial with endometrial polyp Mild chronic endocervicitic
- ضخامت رحم
سلام خسته نباشی من ۲ ماه هست پریود نشدم و ضخامت رحم هست ۱۲ آیا این اندازه ضخامت مشکلی دارد؟
- رابطه دهانی
سلام وقت بخیر ، من 18 خرداد یک رابطه دهانی داشتم ، و 2 سال که قرص میخورم ال دی ، در حین رابطه 3 تا از بسته مونده بود که ازراسترس دیگه نخوردم و 4 روز لعد پریود شدم ، ماه بعد 16 تیر مجدد پریود شدم 5 روزه بدون لخته خون ، من هفته پیش و این هفته بی بی زدم و منفی بود نامزدم حین رابطه شلوار پاشون بود و ما رابطه دهانی به صورتی که من الت ایشون رو لخورم هم داریم ، من با کره ام و میخوام بدونم ایا نیاز به بتا هست ایا من باردارم
- سقط
سلام من پنج ماهع باردارم بنا به دلایلی میخام سقط کنم میخاستم بدونم با قرص ایا میشه راه حلی هست یا جراحی و اینا نیاز هست؟اصلا نمیتونم نگه اش دارم واقعا وگرنه ک حال خودمم بده بچمم خیلی کوچیک تازه شکمم داره میاد جلو یکم
- درخواست بررسی نتیجه ازمایش
سلام. لطفا نظرتون را راجب این نتیجه آزمایش بدین Disordered profilerative endometrum Lower segment(isthmus) fragment versus endometrial polyp No evidence of maligancy
- P
سلام خانم دکتر دختر مجرد هستم پایین واژن ضربه خورد به شیر وقتی خودمو می شستم الان لابیا یا همون لبه واژن از هم جدا هستند و چین دار و یکی دومشون از خط واژن بیرونه یه کم لطفا جواب بدین دختر باکره که هنوز ازدواج نکرده لابیا یا همون لبه واژن چطوره خیلی میترسم به پرده ام آسیب دیده باشه لطفا راهنمایی کنید
- اقدام له بارداری با لتروزول
سلام دکتر بهم قرض لتروزل داده در روز تخمک گذاری نزدیکی داشتم و بعد دو هفته پریود شدم و خونریزی لخته لخته داشتم تا دو روز بعدش خونریزی کمتر شده در روز ۵ پریودی لتروزول مصرف کردم در روز ۶ خونریزیم قطع شده و ترشح زرد و لیز دارم
- درد زیر شکم بعد از استفاده از کرم و کپسول داخل رحم برای چیست
- مصرف قرص دوفاستون
باسلام من روز ۱۵قاعدگی لکه بینی دارم میتونم قرص دوفاستون رو برای قطع لکه بینی استفاده کنم
- مصرف همزمان لتروزول و کلومیفن
باسلام خدمت شما بنده سال ۹۶ با لتروزول بدون آمپول باردارشدم. تنبلی تخمدان دارم و الان هم شرایط تخمدانها تفاوتی نکرده. برای اقدام به بارداری مجدد روز سوم پریودی به پزشک مراجعه کردم. ایشون قرص لتروزول و کلومیفن رو با هم تجویز کردند که ازهمون شب، شبی ۲عدد ازهرکدوم بخورم. الان روز ۹ دوره هستم و ۷ روزه دارم قرصهارو میخورم و ۳ روز دیگه هم باید ادامه بدم. ولی چیزی که هست، سمت راستم بصورت مُقَطع احساس تیرکشیدن و درد دارم. من همیشه شنیدم بودم ۵روز مصرف قرص. ولی برای من ۱۰ روز، روزی ۲عدد لتروزول و ۲عدد کلومیفن! راستش نگذان شدم مشکلی پیش نیاد یا خطری برای تخمدان نداشته باشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏
- نازایی
با سلام ..سونوگرافی من فولیکول های با دیواره نازک و محتویات اکوفری به قطر ۲۳و۲۴ است در تخمدان چپ دیده شدند.قطر بزرگترین فولیکول تخمدان است ۱۰لست ...آیا امید به بارداری است ؟
- میوم رحم
سلام خانم دکتر یک میوم ساب موکوس واینترامورال با اثر فشاری بر اندومتر در خلف راست بادی و فوندوس با اکوی هتروژن به ابعاد 42*41 mm مشاهده شد اندازه میوم رحم من چند سانته
- سلام من بانامزدم ازمقعددوباررابطه داشتم دردداشتم میتونم ازپماددالاوگ استفاده کنم برای مقعد
- قرص وروژست
سلام. نزدیک عادت ماهانه بودم که دکتر بهم قرص وروژست داد. بعد از یک هفته استفاده دچار خونریزی شدم(درحالی که ۱۰ روز از موعد عادت ماهانه ام گذشته). قرص رو قطع کنم یا ادامه بدم؟


